عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 37
:: بازدید سال : 91
:: بازدید کلی : 2667

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

شب یلدای عروس - عروس شب یلدا
پنج شنبه 2 آذر 1396 ساعت 9:3 | بازدید : 33 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

     اگر عروس شب یلدا هستید و می خواهید در شب یلدا میزبان خانواده نامزدتان باشید این نکات را بخوانید.

میز شب یلدای عروس

عروس شب یلدا برای چیدن میز باید نهایت سلیقه را به خرج دهد. برای چیدن میز حتما از یک میز بزرگ که روی آن با رومیزی پوشانده شده است استفاده کنید. بهتر است رومیزی ای که در نظر می گیرید حتما رنگ و شکل سنتی داشته باشد تا فضای شما را به شب یلدا نزدیک تر کند. بعد از چیدن میز دو شمعدان به همراه شمع این طرف و آن طرف بگذارید. چند عدد سیب، انار، خرمالو، کدو حلوایی، آجیل شب یلدا، هندوانه، دیوان حافظ، گلدان پر از گل قرمز می توانند روی میز شما را تکمیل کنند. در ادامه کافیست یک موزیک سنتی بگذارید تا تمام شب همراه شما باشد. این ها تمام چیزهایی است که عروس شب یلدا برای فراهم کردن یک شب به یادماندنی نیاز دارد. البته هر کدام تزیینات مخصوص خود را دارند که در ادامه برای تان درباره ی آن توضیحاتی خواهیم داد.

تزیین هندوانه شب یلدا

وقتی عروس شب یلدا می شوید باید همه چیز را به بهترین شکل تزیین کنید و هندوانه هم از این امر مستثنی نیست. برای تزیین هندوانه شب یلدا ایده های زیادی در اینترنت وجود دارد. یکی از این ایده ها این است که هندوانه را با پوست به شکل های مثلث قاچ کنید و با قرار دادن یک چوب بستنی در انتهای آن خوردن هندوانه را به راحت ترین کار برای مهمانان تان تبدیل کنید

برای شب یلدا قالیچه بیندازید

خانه عروس شب یلدا باید حسابی گرم باشد. منظورمان گرمای شومینه و بخاری نیست، منظورمان یک فضای گرم است. اگر کف خانه سنگ و سرامیک است و علاقه ای به انداختن فرش ندارید بهتر است آن شب از یک قالیچه کوچک یا روفروشی هایی که رنگ های گرم دارند استفاده کنید تا گرمای خانه شما یلدایتان را خاطره انگیز تر کند.

فال حافظ برای شب یلدا

یکی از قدیمی ترین رسم و رسوم هایی که متعلق به شب یلداست و همه از آن لذت می برند گرفتن فال حافظ است. برای این که مهمان های شما هم با یک فال حافظ خانه تان را ترک کنند یک پیشنهاد ویژه داریم. شما علاوه بر حافظ خانی در آن شب و گرفتن فال های متفاوت می توانید از قبل به تعداد مهمان هایتان چند غزل حافظ را پرینت بگیرید و با تزیین آن ها به شکل نامه های قدیمی با کمی ربان، آن ها را به مهمان های تان اهدا کنید تا به عنوان یادگاری از شما آن را به خانه شان ببرند.

کیک و کوکی شب یلدا

شب یلدا بهترین فرصت برای عروس شب یلداست که هنر آشپزی اش را به رخ خانواده داماد بکشد. اما اگر هم در حوزه شیرینی و کیک تبحر ندارید بهتر است نگران نباشید. کافیست چند شب قبل از برگزاری مراسم یلدا یک کیک به شکل هندوانه یا انار به همراه تعدادی کوکی سفارش بدهید

لباس شاد برای عروس شب یلدا

در این شب توجه همه مهمان ها به سمت عروس شب یلداست. این که عروس خنده رو و پر نشاطی باشید 50 درصد راه را رفته اید. برای همین توصیه ما به شما این است که لباس های شاد با رنگ های قرمز و سبز برای شب یلدا بپوشید و با آرایش ملایم و ناخن های دیزاین شده به استقبال مهمان هایتان بروید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های عروسی !!!
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:47 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی انتخاب تالار یا باغ تالار محل برگزاری مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب باغ تالار  یا تالار عروسی ، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.

 

 

 

موقعیت و دسترسی شهری
تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ تالار همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

 

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

 

سقف سالن پذیرایی
سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

 

پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

 

روکش صندلی ها و رومیزی ها
در هنگام انتخاب باغ تالار یا تالار عروسی ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

 

انتخاب تالار عروسی رویایی را از کجا شروع کنیم ؟

برای اینکه تالار عروسی مناسب مراسم خود را انتخاب کنید بهتر است ابتدا تاریخ روزی که مراسم عروسی تان است را یادداشت کنید. سپس با تالارهایی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و از آنها در مورد اینکه تالار در تاریخ مورد نظر رزرو شده است سوال کنید. سپس یک قرار ملاقات با مدیریت تالار پذیرایی بگذارید که هم از تالار دیدن کنید و هم اینکه با مدیریت تالار در مورد امکانات تالار پذیرایی صحبت کنید.

 

آیا شما یک مراسم عروسی رسمی و کامل می خواهید ؟

اگر شما به دنبال این هستید که مراسم عروسی تان طوری برگزار شود که در ابتدای جشن شما مراسم عقد هم داشته باشید پس باید به دنبال تالار عروسی مجلل باشید که یا اتاق عقد مجزا داشته باشد که گنجایش تمام مهمان های مورد نظر شما را داشته باشد و یا اینکه اگر سفره عقد در خود سالن پهن می شود این را در نظر داشته باشید که تمامی مهمانان بتوانند در کنار سفره عقد بایستند.

 

شما چقدر در انتخاب تالار پذیرایی موفق هستید ؟

بسیاری از زوج ها یک تصویر از تالار عروسی مجلل در ذهنشان است و همه آنها تالارها را بصورت زیبا، بزرگ و باشکوه تصور می کنند. در اینصورت اگر شما تالار مناسب را پیدا کرده باشید که دیگر مشکلی از نظر دکوراسیون داخلی و دیگر امکانات ندارید اما اگر شما دکوراسیون مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید یک سالن و یا باغ خالی را اجاره کرده و با یک خدمات تشریفات عروسی قرارداد ببندید و آنگونه که دلخواهتان است سالن را طراحی کنید. چیدمان و دیزاین سالن عروسی یا باغ عروسی مطابق با سلیقه شما انجام می شود و دیگر نگرانی برای دیزاین مکان مربوطه نخواهید داشت.

پذیرایی تالارها به چه صورتی است ؟

بیشتر هتل ها و تالارهای پذیرایی به یک سبک از مهمانان پذیرایی می کنند. در ابتدای ورود مهمانان چای یا نوشیدنی برای آنها سرو می شود. پس از آن میوه و شیرینی و در پایان جشن عروسی اگر انتخاب شما دیس پرس باشد شما را روی همان میزها سرو می کنند. و اگر سلف سرویس باشد شام روی میزهای مشخص شده تدارک می بینند و مهمانان برای صرف غذا باید به سر میزها بروند. در پذیرایی های سلف سرویس اغلب سالن ها دو نوبت شام را روی میزها می آورند و به اصطلاح خودشان میز را شارژ می کنند.

نکته دیگری که می بایست برای انتخاب تالار عروسی مجلل و رویایی خود مدنظر داشته باشید تعداد مهمانان شما است . در صورتی که مهمانان شما زیاد هستند از تالارهایی که سقف بلند دارند و فضای بیشتری برای مهمانی دارند استفاده کنید و در صورتی مهمان شما زیاد نیستند می توانید از سالن های کوچک تر استفاده کنید تا مهمانان شما در کنار یکدیگر باشند و محیط دوستانه تری فراهم شود.

 

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خدمات عروسی و تشریفات عروسی شامل چیست
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:44 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

سوالی که شاید در ذهن همه به وجود آید ، اصلا برای چه باید به خدمات مجالس و تشریفات عروسیمراجعه کنیم ، یک موسسه خدمات مجالس یا تشریفات عروسی برای خدمات عروسی یا تشریفاتعروسی چه کار انجام میدهد .

 

 

 

 

در ابتدا مهمترین خدمات عروسی یک موسسه خدمات مجالس زمانبندی وظایف عروس و داماد قبل از برگزاری جشن عروسی می باشد . دومین امر مهم برای خدمات عروسی یا تشریفات عروسی که به عهده خدمات مجالس و تشریفات مجالس می باشد ، مدیریت و برنامه ریزی و ارتباط با سالن عروسی و یا باغ عروسی می باشد . سومین امر که امری بسیار مهم و وظیفه یک مجری تشریفات مجالس و خدمات مجالس است مشاوره و راهنمایی در رابطه با باغ عروسی یا سالن عروسی انتخابی با توجه به سلایق و نیاز های عروس و داماد و بودجه و تعداد میهمانان عروس داماد می باشد . چهارمین وظیفه یک تشریفات مجالس و خدمات مجالس برای خدمات عروسی و تشریفات عروسی همانطور که از اسمش پیداست ، ارایه بهترین طراحی مراسم نامزدیو عروسی است که با توجه به فصل مراسم عروسی ، بودجه عروس و داماد و سلیقه و نظارات عروس و داماد می باشد . پیشنهاد گروه موزیک  مراسم عروسی با توجه به روحیات خلق خو ، سن عروس داماد و بودجه عروس داماد و همین طور قومیت و اهلیت عروس داماد و اگر دارای رسوم خاصی هستند نیز پنجمین وظیفه ی موسسه و مجری خدمات مجالس و تشریفات مجالس می باشد . انتخاب و معرفی گروه فیلم برداری و عکاسی نیز ششمین وظیفه یک موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس با توجه به تاریخ مراسم ، شرایط باغ عروسی و سالن عروسی انتخابی ، سلیقه عروس داماد برای انتخاب لکیشن می باشد . پیشنهاد سفره عقد عروس داماد نیز با توجه به سلیقه و دیزاین مراسم و چیدمان کلی گل آرایی در مراسم عروسی نیز هفتمین خدمت و وظیفه به عهده مجری برگزاری مراسم عروسی و جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد که بر عده موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس است . راهنمایی در زمینه انتخاب عاقد و برگزاری مراسم عقد در روز مراسم که میتواند به صورت سوری یا حقیقی و تاثیر بسزایی در کیفیت مراسم و نحوه برگزاری مراسم عقد نیز دارد که این نیز هشتمین وظیفه به عهده مجری برگزاری مراسم عروسی و جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد که بر عده موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس است . نهمین وظیفه که به عهده تشریفات مجالس عروسی و خدمات مجالس عروسی است که جزو مهمترین وظایف خدمات عروسی و تشریفات عروسی است راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس ، گل آرایی دسته گل و ماشین عروس که بیشترین حد زیبایی سالن عروسی و باغ عروسی به این بخش مربوط میشود و این بخش باعث منحصر به فرد شدن و خاص بودن مراسم عروسی است . دهمین امرکمک به انتخاب در زمینه چاپ کارت مدعووین می باشد که برای معرفی ابتدایی سالن و مراسم عروسی شما در برابر میهمانان مراسم شماست و در نهایت برای میهمانان به عنوان یادگاری از مراسم شما می ماند و مجری انتخابی خدمات مجالس و تشریفات مجالس برای معرفی هر چه بهتر شما از زیباترین و لوکس ترین ها برای کمک به عروس و داماد انتخاب میکند که این نیز جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد . یازدهمین وظیفه برای یک مجری تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی که این هم جزو خدمات عروسی و تشریفاتعروسی می باشد معرفی مزون لباس عروس و معرفی برای لباس داماد می باشد و همچنین دوازدهمین هم مانند قبل معرفی سالن زیبایی و آرایشگاه برای عروس و داماد است . کمک به انتخاب کیک عروسی با توجه به دیزاین مراسم و گل آرایی و چیدمان سالن عروسی یا باغ عروسی نیز به عهده تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی نیز جزو خدمات عروسی و تشریفاتعروسی است .

 

 

خدماتمجالس غرب تهران و تشریفات عروسی در تهران با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
5 اشتباه بزرگ بعد از برگزاری نامزدی!
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:39 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

دوران نامزدی دوارنی شیرینی است بعد از تلاش ها و رفت و آمد ها بالاخره نامزد شده اید و حلقه ی نامزدی در دست دارید. با موفقیت  سپری کردن دوران نامزدی و برنامه ریزی صحیح برای مراسم عروسی و زندگی آینده باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن میپردازیم.

 

 

 

 

 

هرکسی را که میبینید به عروسی دعوت نکنید

ابتدای دوران نامزدی هنوز مشخص نیست که چه نوع مراسم عروسی قرار است برگزار کنید و هر خانواده چند نفر میهمان دارد پس بهتر است که بدون برنامه ریزی کسی را به مراسم عروسی خود دعوت نکنید, زیرا دعوت را نمیتوان پس گرفت. پس بهتر است ابتدا نحوه و تعداد میهمان های عروسی مشخص شود و بعد با کارت دعوت عروسی از میهمانان خود را دعوت کنید.

 

نگویید که تمام هزنینه های عروسی بر عهده من است

این اشتباهی است که برخی داماد ها مرتکب آن میشوند و با نزدیک شدن به مراسم عروسی بیشتر از گفته خود پشیمان میشوند. ضمن اینکه خانواده عروس نیز ممکن است ناراحت شود. پس بهتر است در این رابطه صحبت نکنید تا مخارج برگزاری عروسی بر اساس رسوم تقسیم شوند.

 

برنامه ریزی را به طور کامل به پدر و مادر خود نسپارید

هیجانات دوران نامزدی ممکن است شما را از برنامه ریزی درست مراسم عروسی دور کند. اگر برنامه عروسی را به طور کلی به پدر و مادر خود بسپارید ممکن است جوری برنامه ریزی کنند که مورد قبول شما و نامزدتان نباشد. مثلا دوستان خود را دعوت کنند در حالی که شما ترجیح میدهید که مراسم جوانانه تر باشد. بهتر است که خودتان برنامه ریزی عروسی را انجام دهید و با شرکت های خدمات مجالس معتبر همکاری کنید.

 

خانواده نامزدتان را جدی بگیرید

اگر در برنامه ریزی عروسی و مراسم عروسی فقط از خانواده خود استفاده کنید بی شک خانواده نامزدتان از دست شما ناراحت میشوند پس بهتر است از همین ابتدای زندگی مشترک با خانواده همسر خود تعامل داشته باشید.

 

اولین لباس عروسی که خوشتان آمد نگیرید

خیلی از عروس ها اولین لباس عروسی که میبینند را میخرند و ممکن است بعد از مراسم عروسی نیز از انتخاب خود خوشحال باشند.  اما توجه داشته باشید که انتخاب لباس عروس بسیار مهم است پس حتما چندین لباس عروس را ببینید و بعد یکی را انتخاب کنید.

 

برای برگزاری مراسم نامزدی با قیمت مناسب  حتما و حتما مانند عروسیتان چندین جا رو ببینید و با دفاتر تشریفات عروسی مشورت نمایید تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین را انتخاب کنید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه لباس عروس مناسب را انتخاب کنیم؟
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:34 | بازدید : 453 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

انتخاب لباس عروس

اول از همه بودجه خود را برای خرید لباس عروس تعیین كنید

قبل از تعیین بودجه، هرگز سراغ لباس‌های گران قیمت نروید چون بعدا یا مجبور می‌شوید پول خیلی زیادتری خرج كنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود.

 

 

_ مجلات مختلف عروس، مزون لباس عروس، سایت‌های مخصوص عروسی و... همه را نگاه كنید تا یك ایده خوب در رابطه با لباس‌تان پیدا كنید

 

در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می‌خواهید: یك لباس كلاسیك یا مدرن آستین‌دار یا...

 

_ در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در مدل لباس شما موثر است.

 

_ اندام خود را در نظر بگیرید

مهم نیست كه شما لاغر هستید یا چاق! قد كوتاه هستید یا قد بلند!‌ به هر حال مدل مناسب شما یافت خواهد شد كه شما را زیبا و جذاب كند. مهم این است كه قبل از اقدام به خرید به این موضوع فكر كنید كه معمولا چه مدل لباس هایی با اندام شما تناسب دارند؟ هنگام خرید، این موارد را با فروشنده در میان بگذارید.

 

_ رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

طرح های كلاسیك در رنگ های سفید، كرم،‌ نباتی و ... وجود دارند. اخیرا رنگهایی مثل قرمز و آبی نیز وارد بازار می شوند. پس اصرار به انتخاب رنگ سفید خالص نداشته باشید. مخصوصا اگر رنگ پوست شما هم سفید است. از فروشنده بخواهید به شما در انتخاب رنگ مناسب كمك كند. لباسی انتخاب كنید كه شما را سرخ و گرم نشان دهدنه مانند یك روح!

 

** برای دیدن و انتخاب بهترین مدل ها مزون لباس عروس در کوچه برلن را به شما پیشنهاد می کنیم چراکه بیشترین تنوع و جدیدترین ها در اختیار شما قرار دارد! **

 

_ قبل از اینكه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یك دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس‌های خیاط را ببینید

حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.

 

_ هنگام انتخاب لباس مدل‌های مختلف را حتما پرو كنید؛ ممكن است مدلی را كه فكر می‌كنید به شما نمی‌آید، وقتی می‌پوشید فوق‌العاده زیبا باشد.

 

_ در تصمیم‌گیری به هیچ وجه عجله نكنید

اگر از لباسی خوش‌تان آمد، برای خرید آن عجله نكنید. بهتر است یك یا 2 روز درباره آن فكر كنید و بعد لباس را بخرید.

 

_ اگر لباس ایده‌آل خود را پیدا كردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس‌ها را پرو نكنید. بعد از خرید لباس می‌توانید به سراغ خرید كفش و... بروید.

 

 

چنانچه این نكات را در نظر بگیرید ، قطعا بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب خواهید كرد. توجه به این نكات فارغ از اینكه قصد دارید لباس عروسی خود را به خیاط سفارش دهید و یا اینكه حاضر و آماده بخرید ، كمك زیادی به شما خواهد كرد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ویژگی های آتلیه عروس در غرب تهران
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:26 | بازدید : 28 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

در این نوشته به این مسئله می پردازیم که بهترین آتلیه های غرب تهران و یا بهترینآتلیه های شرق تهران واقعا چه ویژگی هایی دارد؟؟؟

قبل از بیان هر موضوع باید به این مسئله جواب دهیم که چرا غرب یا شرق تهران؟

برای خرید هر کالا یا خدمات بهتر است به بورس آن مراجعه کنیم؛ به همین دلیل برای انتخاب یک آتلیه عروس مناسب بهتر است به یک آتلیه عروس در غرب و شرق تهران مراجعه کنیم.

 

 

 

 

تفاوت صنعت با هنر

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی صنعت عکاسی و فیلمبرداری جای خود را به هنر عکاسی داده است و معنا و مفهومی فراتر از انجام اعمال فیزیکی به خود گرفته اند. به طوری که عکاس یا فیلمبردار باید روح خود را درون تصویری که می گیرند، جاری کنند. ثبت تصویر کار نسبتا ساده ایست و صرفا به چند عمل فیزیکی مربوط می شود، اما جاودان کردن لحظات یک موضوع متفاوت می باشد. هنر یک عکاس دقیقا همین است که لحظات خاص را به صورتی ثبت کند که جاودانه شوند. اما چگونه می توان استدیویی را پیدا کرد که چنین ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه به بیان نکاتی می پردازیم تا شما عزیزان .با توجه به آن بتوانید شیرین ترین لحظات زندگی تان را ماندگار کنید.

بهترین آتلیه عروس غرب تهران و بهترین آتلیه عروس شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟

 

قیمت مناسب:

اولا این نکته را توضیح دهیم که لزوما قیمت مناسب، همان قیمت پائین نیست. شما می توانید با انتخاب پکیج مناسب نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اید، همان مقدار هزینه کنید

 

مورد اعتماد بودن:

خیلی از اتفاقات در زمینه ی قرار گرفتن نمونه ی عکس ها و فیلم های عروس و دامادهای عزیز در فضای مجازی توسط افراد و فیلمبرداران ناآگاه و بعضا بی تجربه و بی مسئولیت اتفاق افتاده است که این امر گاها به صورت ناآگاهانه یا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد برای فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که آتلیه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد

 

مورد اعتماد بودن

خیلی از اتفاقات در زمینه ی قرار گرفتن نمونه ی عکس ها و فیلم های عروس و دامادهای عزیز در فضای مجازی توسط افراد و فیلمبرداران ناآگاه و بعضا بی تجربه و بی مسئولیت اتفاق افتاده است که این امر گاها به صورت ناآگاهانه یا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد برای فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که آتلیه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد

 

تجربه ی مرتبط با این کار:

در سال های اخیر شاهد این اتفاق بوده ایم که خیلی از دوستانی که در زمینه های مختلف صنعتی، همایش و سمینار فعالیت می نموده اند، وارد عرصه ی فعالیت در زمینه ودینگ و عکاسی و فیلمبرداری عروسی شده اند. لطفا در زمان انتخاب آتلیه به این نکته دقت فرمائید که آتلیه مورد نظرتان دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده باشد.

 

دانش فنی:

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب آتلیه عروس میزان دانش فنی اعضا و کادر استودیو می باشد.  لطفا به میزان تحصیلات مرتبط اعضای گروه در آتلیه ای که به آن مراجعه می کنید توجه داشته باشید

 

تجهیزات حرفه ای و بروز داشته باشند:

اگر کادر فنی یک آتلیه عروس در غرب تهران یا جای دیگر تعهد و تخصص لازم و کافی را داشته باشند، با این حال بدون داشتن ابزار آلات حرفه ای عملا نمی توانند کاری از پیش ببرند. به همین دلیل داشتن تجهیزات حرفه ای یکی از مهم ترین فاکتورها در کیفیت کار شما می باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر تجهیزات فیلمبرداری و تصویر برداری، تجهیزات نورپردازی حرفه ای نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که می توانید در توضیحات مربوط. به تجهیزات نورپردازی به اهمیت آن پی ببرید

 

اخلاق مناسب:

در روز مراسم عروسی، شما عروس و داماد عزیز بی شک دارای استرس می باشید. موضوعاتی از قبیل دیر رسیدن به سالن مراسم عروسی، انجام عکاسی و فیلمبرداری به صورت کامل و با بالاترین کیفیت و حتی در بعضی مواقع تهیه ی وسایل مورد نیاز برای سالن پذیرایی از جمله میوه و شیرینی می تواند جزو مسائلی باشد که باعث شود شما در روز مراسم استرس ها و هیجانات خاصی را تجربه نمائید که این موضوع می تواند بر نحوه ی عکاسی و فیلمبرداری شما تاثیر بگذارد. از این رو انتخاب افرادی که با اخلاق و با تجربه ی کافی خود این موضوعات را از شما دور سازند و راهنمایی های مفید را در اختیار شما قرار دهند، بسیار مهم است.

 

ارتباط کلامی مناسب:

توانایی برقراری یک ارتباط کلامی مناسب توسط اعضای تیم نکته ای است که می تواند در نتیجه ی کار شما بسیار تاثیرگذار باشد. بارها پیش آمده عروس و داماد عزیز که به دفتر ما مراجعه می کنند می گویند دفاتر قبلی که به آن مراجعه کردیم به طرزی با ما صحبت می کرند که ما احساس راحتی نداشتیم و نمی توانستیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم. یک آتلیه دار حرفه ای می داند که شما به اطلاعات تخصصی نیازی ندارید زیرا سررشته از آن ندارید در نتیجه تنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که متوجه آن می شود و به دردتان می خورد.

 

داشتن قیمت مقطوع:

متاسفانه در بعضی مواقع پیش آمده است که هزینه ی نهایی بسیار بیشتر از هزینه ای می شود که در قرارداد ذکر شده است و این امر به علت خرج تراشی اضافی استودیو می باشد. لیست قیمت تمامی وسایل و خدمات باید به صورت شفاف در قرار داد ذکر شود تا شما بتوانید در جریان تمام هزینه ها باشید. در این صورت شما متحمل پرداخت هیچ هزینه اضافی نخواهید شد

 

داشتن نمونه کار متفاوت و متناسب با همه سلیقه ها:

اگر به یک آتلیه تخصصی عروس تهرانپارس مراجعه کنید می توانید نمونه کارهای زیادی را ببینید. اما کثرت تعداد نمونه کار، دلیل بر کیفیت کار نمی شود. کمااینکه ممکن است نمونه کارهای متعددی را تماشا کنید اما همه ی آن ها شبیه هم باشند. سه فاکتور تفاوت در نمونه کارها، متناسب بودن با همه ی سلیقه ها و کثرت در تعداد نمونه کار، فاکتورهایی هستند که باعث می شوند تا به طور حتم بتوانید نمونه دلخواهتان را انتخاب کنید

 

مطمئن شوید که نمونه کار فیک نباشد!

 

بارها پیش آمده که عروس و داماد عزیز شکایت می کنند که کلیپ شان بسیار ضعیف تر از نمونه کاریست که آن ها نشان داده اند یا اصلا شبیه آن نیست. متاسفانه این امر در شرایطی رخ می دهد که نمونه کار برای آن استودیو نباشد و یا به عبارتی کادر فنی آن استودیو در تهیه نمونه کار دخالتی نداشته باشند، در نتیجه توانایی تهیه چنین کلیپی را نخواهند داشت و چیزی که عروس و داماد تماشا می کنند با نمونه کاری که دیده اند تفاوت بسیاری خواهد داشت و این امر بسیار ناخوشایند می باشد. اگر می خواهید چنین مشکلی برایتان پیش نیاید، بهتر است حتما پشت صحنه نمونه کار را مشاهد کنید و به این صورت اطمینان حاصل کنید که نمونه کار توسط کادر فنی همان استودیو تهیه شده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه انتخاب خیاط لباس عروس برای لباس بهترین شب زندگیتون
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:20 | بازدید : 31 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

دخترها و پسران جوانی که در آستانه شروع مراسم ازدواج خود هستند ،بیشتر در تب و تاب خرید و برنامه ریزی برای بزرگ ترین اتفاق زندگی شان قرار دارند.لباس عروس مناسب

اما در میان همه این تدارک دیدن ها دخترخانم ها یک دغدغه شیرین اما جدی هم دارند و آن هم انتخاب لباس عروس مناسب است؛

 

 

خیاط لباس عروس در شرق تهران ، خیاط لباس عروس در غرب تهران ، خیاط لباس عروس در شمال تهران

 

 

حق هم دارند انتخاب در میان انواع و اقسام طراحی ها آن هم با قیمت های نه چندان مناسب این روزها، اصلا ساده نیست.پوشیدن لباس سفید عروسی از زیباترین رویاهای هر دختری است؛ لباسی که از چند ساعت پیش از مراسم از جعبه اش بیرون آورده می شود تا یک شب لباس مخصوص شما باشد و شب بعد شاید بر تن عروس های دیگری بدرخشد و شاید در همان جعبه مخصوص سال های بسیار در گنجه های لباس خاک بخورد.

لباس عروس مناسب

لباس عروس - مدل لباس عروس آستین دار پوشیده - نکات انتخاب لباس عروس مناسب

برای انتخاب لباس عروس مناسب این نکات را بدانید

انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان های دشوار مراسم عروسی به شمار می رود. سعی کرده ایم همه ریزه کاری های تهیه لباس عروس و گزینه هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید.

 

 

خیاط لباس عروس در شرق تهران ، خیاط لباس عروس در غرب تهران ، خیاط لباس عروس در شمال تهران

 

 

1- اگر کرایه کنید

شما یکی از مرسوم ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. در این روش انتخاب های بیشتری دارید و درنتیجه کمتر مجبورید نگرانی قیمت بالا را داشته باشید؛ البته ملاحظات و محدودیت های وی‍ژه ای هم خواهید داشت. اکثر مزون های لباس عروس و آرایشگاه های تخصصی عروس این گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. عروس سراها هم اصلا برای همین کار ساخته شده اند.

 

چه مزایایی دارد؟

از گرفتاری خرید پارچه و پروهای وقت و بی وقت خبری نیست. بعد از عروسی هم نباید دنبال جا برای لباس عروس تان بگردید و مهم تر از همه اینها، پول کمتری خرج می کنید.

 

چه معایبی دارد؟

اگر خدای نکرده بلایی سر لباس عروس بیاورید، چه افتادن آکسسوار و تزئینات لباس باشد چه سابیده شدن دنباله لباس باید خسارت بپردازید حتی اگر آسیب مختصر باشد. به این جریمه اضافه کنید هزینه اتوشویی بردن لباس درصورت کثیفی را. پس اگر حس می کنید نمی توانید از لباس امانتی به خوبی نگهداری کنید از شیوه دیگری برای تهیه لباس استفاده کنید.

 

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چند روز مانده به عروسی، دوباره لباس انتخابی خود را بپوشید. بعضی از لباس های کرایه ای کهنه شده اند، حتما لباس هایی را انتخاب کنید که خیلی زیاد پوشیده نشده باشند. لباس موردنظرتان را به خوبی بررسی کنید تا اگر شکافتگی یا سابیدگی دارد به نام شما تمام نشود. اگر لباستان را چند ماهی قبل از عروسی انتخاب کرده اید به صاحب لباس تأکید کنید که از چند روز پیش از عروسی شما به کسی کرایه ندهد.

 

چقدر باید هزینه کنیم؟

معمولا باید بین 50تا 70درصد قیمت واقعی لباس را برای کرایه آن بپردازید. لباس هایی که برای نخستین تا سومین بار کرایه داده می شوند مشمول 70درصد و باقی لباس ها 50درصد قیمت خرید کرایه داده می شوند. کرایه لباس هم از 80هزار تومان شروع می شود و به 850تا یک میلیون تومان هم می رسد.

 

2- اگر بدوزید

یکی از اختصاصی ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. برای این کار حتما مزونی را انتخاب کنید که پیش از این کار لباس عروسش را دیده و پسندیده باشید.

 

چه مزایایی دارد؟

لباسی که برای شما و به تن شما دوخته شده احتمالا بهتر از هر لباس دیگری به شما می آید. شما می توانید هر طرح و نظری که برای لباس عروستان دارید پیاده کنید و نگرانی ای برای آسیب های سطحی لباستان نداشته باشید.

همچنین بخوانید : تولد 28 سالگی مژده لواسانی در حرم امام حسین (ع) +عکس

 

چه معایبی دارد؟

بدقولی بعضی خیاط ها نکته نگران کننده این روش است؛ اتفاقی که در برنامه های فشرده عروسی می تواند شما را تا مرز جنون ببرد. به این اتفاق اضافه کنید پرو های مقدماتی، میانه و پیشرفته لباس را که به اندازه چند دست لباس خریدن از شما وقت می برد. قاعدتا هزینه خرید لباس هم بیشتر از کرایه است اما نگران پرداخت خسارت نیستید.

 

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدلی را انتخاب کنید که یقین داشته باشید به شما می آید. حتما به خیاط خود اعتماد کامل داشته باشید و مدل موردنظرتان را به تأیید او برسانید تا اگر نتیجه چندان مطلوب نبود نتواند تقصیر را متوجه خود شما و مدل انتخابی تان کند. مجبور نیستید یکی از مدل های ژورنال ها را انتخاب کنید، دست به خلاقیت بزنید و مثلا مدل بالاتنه یک لباس را به دامن لباس دیگری بدوزید.

 

چقدر باید هزینه کنیم؟

پول دوخت لباس عروس از 250هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است. مابقی قیمت لباس هزینه پارچه ای است که شما برای لباستان انتخاب می کنید. اگر خودتان از عهده خرید پارچه برمی آیید حتما مسئولیت خرید آن را به گردن بگیرید اما پیش از آن، اندازه دقیق پارچه را از خیاط تان بپرسید که مجبور به دوباره کاری نشوید. البته اگر به خیاط تان اعتماد دارید بگذارید پارچه را خودش تهیه کند. قیمت پارچه هم براساس جنس و رنگ متفاوت است. در نهایت قیمت یک لباس خوب حدود 700هزار تومان برای شما آب خواهد خورد. این روش یک گزینه متفاوت دیگر هم دارد؛ خیلی از مزون ها لباسی را به سایز شما اما برای خودشان می دوزند و شما آن را برای نخستین بار می پوشید اما پول کرایه یک شب آن را می پردازید و لباس شما در آرشیو مزون برای کرایه به عروس های دیگر، قرار می گیرد.

 

3- اگر بخرید

یکی از بی دردسر ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. همه مراکز دوخت و کرایه لباس عروس، لباس عروس هایی برای فروش هم دارند. با فراغ بال به فروشگاه ها و مزون ها و عروس سراها سر بزنید و لباس پرو کنید!

 

چه مزایایی دارد؟

فقط کافی است لباس دلخواهتان را پیدا کنید. از آن لحظه تا زمانی که لباس مال شما شود کمتر از 10دقیقه زمان می برد. دغدغه های خوب درآمدن لباس دوخته شده یا کهنه بودن لباس هم آزارتان نخواهد داد.

 

چه معایبی دارد؟

اصولا وزن عروس خانم ها در هفته آخر عروسی به واسطه فشارهای مختلف پایین می آید، آن وقت شما روز عروسی لباسی را خریده اید که دقیقا همین یک شبی که به کارتان می آید به تنتان گریه می کند. به این عیب اضافه کنید هزینه پرداختی را؛ چون اصولا خرید لباس عروسی برخلاف تصور عام از دوخت آن گران تر تمام می شود.

 

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پیش از خرید،کفش را متناسب با قد آقای داماد بخرید تا بلندی لباس تان در حد طبیعی باشد. همینطور لباس عروس منتخبتان را برای حداقل 15دقیقه بر تن خود نگه دارید تا همه عیوب پنهانش از سنگینی بیش از حد گرفته تا دست و پا گیر بودن آن بر شما آشکار شود.

 

چقدر باید هزینه کنیم؟

 

قیمت لباس عروس مثل هر لباس دیگری بستگی به مارک و جنس پارچه و طراحی آن دارد. قیمت خرید لباس عروس هم از 800هزارتومان شروع می شود و باید گفت که پایانی بر آن نیست.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معنی کترینگ (catering) چیست؟
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:13 | بازدید : 122 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

معنی کترینگ (catering) چیست؟کترینگ به معنای تهیه و تدارک وعده‌های غذایی سفارش شده برای شمار زیادی از مهمانان و یا مسافران هواپیما و قطار است

شاید شما هم به تازگی به مراسم خاص و یا یک قرار کاری دعوت شده باشید و از پذیرایی بسیار دقیق و منظم آن مراسم لذت برده باشید. مدیریت درست و اصولی برای پذیرایی چیزی است که خیلی از ما در پروازهای داخلی و خارجی حس می‌کنیم. این همان چیزی است که از آن به عنوان صنعت کترینگ نام برده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این صنعت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

معنی کترینگ چیست؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که معنی کترینگ چیست؟! کترینگ (catering) یک کلمه انگلیسی است و به تهیه و توزیع غذا و نوشیدنی در یک محل و سرو آن‌ در مکان دیگر برای پذیرایی گفته می‌شود. در واقع آن غذاهایی که به همراه دورچین‌های متنوع یا بر اساس نوع سفارش غذایی به همراه ترشی، ماست، سالاد، دسرمیوه‌ای، ژله و یک نوع نوشیدنی هر کدام درون ظروف مخصوص و همگی در یک بسته برای مشتری ارسال می‌شود ماحصل کترینگ است. چند نمونه از کترینگ‌های فعال در این صنعت شامل موارد زیر می‌شوند:

کترینگ هواپیمایی

کترینگ قطار

کترینگ بیمارستانی

کترینگ هتلی

کترینگ رستورانی

علاوه بر موارد بالا امروزه از صنعت کترینگ برای ارائه خدمات بهتر غذایی و پذیرایی به مهمانان و مشتریان و ایجاد رقابت سالم در مسیر ارائه خدمات باکیفیت و متنوع استفاده می‌شود که البته باید این سرویس‌دهی بخصوص در مورد انواع کترینگ غذاهای رژیمی که برخی رستوران‌ها برای افراد چاق و لاغر و دیابتیک و دارای چربی و فشار خون بالا و... ارائه می‌دهند، تحت نظر متخصصان علوم غذایی و تائید شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران باشد.

در کترینگ‌های هوایی چه می‌گذرد؟

در این بخش شركت‌های بزرگ هواپیمایی، آشپزخانه‌ها و سامانه‌های اغذیه پیشرفته‌ای را به خدمت می‌گیرند. بطور مثال برای یک پرواز داخلی می‌بایست ۲۰۰ بسته پذیرایی آماده شود. شركت‌های هوایی چنانچه خود دارای تاسیسات كترینگ باشند محموله‌های خود را تا ۳ تا ۱۲ ساعت قبل از پرواز و با استفاده از خودروهای یخچالدار با دمای استاندار به محل فرودگاه حمل نموده و پس از قرارگیری در كانتینر مخصوص به داخل هواپیما منتقل می‌شود. پس از پرواز هواپیما و سپری شدن ۱۰ دقیقه از این زمان بسته‌های كترینگ در بین مسافران توزیع می‌شود.

بخش كترینگ هوایی یكی از حساس‌ترین و در عین حال مهمترین عنصر كیفی در شركت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود. هر چه نحوه ارائه این سرویس‌ها مطلوب‌تر باشد رضایت‌مندی از آن شركت بیشتر خواهد بود.

معمولا کترینگ غذاهای هوایی شرایط ویژه‌تری نسبت به سایر کترینگ‌ها دارند. بیشتر غذاهای هواپیمایی از نوع نیمه آماده، کنسروی و کم‌حجم است و شرایط هوایی و ارتفاعی که روی ذائقه مسافران تاثیر می‌گذارد باید در این کترینگ‌ها در نظر گرفته شود. کترینگ غذایی در پرواز‌های صبحگاهی، میانه روز، ظهرگاهی، عصر و شبانه مطابق با فصول سال متغیر است. معمولا در پرواز‌های صبحگاهی مواد با درصد شیرینی بالاتر به جهت تامین انرژی بیشتر، در پروازهای ظهر از غذاهای ترکیبی از قند‌ها و پروتئین‌ها و هنگام شب مواد فیبری و کم‌حجم و سهل‌الهضم پروتئینی مورد توجه قرار می‌گیرد. البته در پروازهای بیش از ۱۲۰ دقیقه از خورش‌ها هم استفاده می‌شود. معمولا در مسیرهای خروجی از مبدا، به غذاهای گرم و در مسیرهای بعدی از غذاهای سرد استفاده می‌شود و در تهیه غذاها از حداقل چربی و ادویه‌جات استفاده می‌کنند.

سری به کترینگ‌های زمینی بزنیم

کترینگ قطاری

در کترینگ‌های زمینی مثل هتلی و قطاری تنوع غذاها بیشتر است و از انواع چلوها، خورش‌ها، کباب‌ها و حتی غذاهای سنتی‌تر همچون آبگوشت و آش به همراه ادویه‌جات مختلف با میزان چربی و نمک متفاوت استفاده می‌شود.

کترینگ بیمارستانی

در مورد کترینگ‌های بیمارستانی و رژیمی شرایط کمی متفاوت‌تر بوده و بر اساس نوع بیماری، غذا باید از مواد اولیه اورگانیک و سالم با کیفیت بالا تهیه و انرژی حاصل از آن محاسبه شود.

 

 

 

 

عملکرد کترینگ‌ها قسمتی از تجارتی بزرگ‌تر در ارتباط با صنعت مهمان‌نوازی است که در فضای بزرگی از انتخاب‌های مختلف یا سبک‌ها است. تقاضای صعودی به وسیله عموم برای فضاهای اختصاصی که خارج از محیط های کار و زندگی شان باشد باعث هدایت کترینگ ها از بودن در صنعت مهمان نوازی به سمت رهبری در بخش قبلی و درآمدزایی بیشتر شد.

 

 

افکار خوب و دوراندیش در صنعت سرویس دهی غذا از غذاهای خوب به غذاهایی لذیذ و خوشمزه باعث یکپارچه‌سازی سرویس‌های کترینگ‌ها شد و همینطور گسترش بازار برای آماده‌سازی صنعت سرویس‌دهی غذا شد. سرویس‌های بیرون‌بر و بگیر ببر باعث افزایش درآمد با کمترین هزینه‌ها شد

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک سالن خدمات عروسی خوب چگونه باید باشد
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:11 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

سالن ها نقش موثری را در برگزاری مجالس عروسی باشکوه و تمام عیار ایفا می کنند. رزرو یک سالن متناسب با خواست و هزینه های عروس و داماد، می تواند خاطره خوشی را در ذهن آنها قرار دهد. اما همیشه انتخاب یک سالن عروسی خوب کار راحتی نیست. بخصوص اینکه قبل از برگزاری جشن کارهای دیگری نیز از قبیل تهیه جهیزیه، تهیه خانه، تدارکات عروسی و ... باید انجام شوند. بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب به یک دغدغه تبدیل می شود. برای کاهش استرس های قبل از برگزاری جشن، معیارهای انتخاب بهترین تالارهای عروسی را در زیر شرح می دهیم.

 

 

 

 

 

1- هزینه و قیمت متناسب:

اولین معیار برای انتخاب یک سالن عروسی متناسب و خوب، توجه به قیمت و هزینه های ورودی است. البته باید توجه داشت سطح کیفیت و همچنین میزان خدمات و امکاناتی که در یک سالن برقرار است، تاثیر زیادی بر هزینه ها دارد. در صورتی که قصد دارید در هزینه های عروسی صرفه جویی کنید، بهتر است یک سالن ارزان قیمت را انتخاب کنید.

 

2- محیط و فضای سالن:

فضای سالن باید زیبا و دلنشین باشد. به طوری که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و ... را برای مهمانان فراهم کند، یکی از ویژگی های مهم یک سالن خدمات عروسی محسوب می شود.

 

3- نورپردازی سالن:

زیبایی سالن بوسیله برخی آیتم ها انجام می شود. تزئین سالن با گل های زیبا که در برخی از سالن ها از گل های طبیعی استفاده می شود و نورپردازی نقش زیادی را در شکوه جشن عروسی دارند. در سالن های مجلل، نورپردازی به شکل هنرمندانه ای انجام می شود. به طوری که تمامی قسمت های سالن را تحت تاثیر قرار می دهد.

 خدمات عروسی,سالن خدمات عروسی,برگزاری مراسم عروسی

 

4- داشتن پارکینگ عمومی:

یکی از موارد ضروری برای تمامی تالارهای عروسی، داشتن پارکینگ اختصاصی است. بطوری که تمامی مهمانان بتوانند به راحتی خودروی خود را در پارکینگ قرار داده و هیچ نگرانی از بابت آسیب یا سرقت خودرو نداشته باشند. در صورتی که سالن تشریفات عروسی در وسط شهر قرار دارد، وجود پارکینگ ضرورت بیشتری پیدا می کند.

 

 

 

5- داشتن جایگاه زیبا برای عروس و داماد:

جایگاه عروس و داماد همیشه متفاوت از سایر قسمت های سالن است و این تفاوت باید به شکل هنرمندانه ای نمودار باشد. در سالن های خوب، اصولا جایگاه عروس و داماد بوسیله گل، نورپردازی، پرده های حریر و ساتن، مبلمان های لوکس، لوستر و ... تزئین می شود. همچنین جایگاه عروس و داماد در مکانی بالاتر از سطح سالن قرار می گیرد. به طوری که عروس و داماد می توانند به تمام سالن اشراف داشته باشند.

 

6- سرویس دهی منظم و دقیق پرسنل:

پذیرایی دقیق و منظم از مهمانان یکی از مهمترین ویژگی های یک سالن خوب به شمار می رود. پرسنل خدمات عروسی باید به کار خود مسلط باشند و به تمامی قسمت های سالن سر بزنند. ضمن اینکه برطرف کردن نیازهای مهمانان در اولویت است. خوشرویی و تعاملات سنجیده با مهمانان از مهمترین خصیصه های پرسنل یک سالن خوب به شمار می رود.

 

7- داشتن اتاق پرو لباس بزرگ:

وجود اتاق پرو برای سالن های خدمات عروسی ضرورت دارد. مهمانان در بدو ورود به سالن قصد تعویض لباس خود را دارند. بنابراین باید مکان مجزایی وجود داشته باشد تا بتوانند براحتی خود را برای حضور در جشن حاضر کنند.

 

8- اتاق عقد تمیز و به روز:

در حالی که برخی از خدمات عروسی به سفره عقد تمایل دارند، برخی دیگر به تزئین یک اتاق تمیز و مدرن می پردازند. در این اتاقها سفره عقد به صورت مجزا چیده می شود که البته جنبه نمایشی داشته و برای فیلمبرداری و عکاسی مکان مناسبی می باشد.

 

9- خوانند و دی جی:

هیجان انگیز کردن جشن عروسی با وجود خواننده و دی جی صورت می گیرد. خواننده ها با گرم کردن محفل، مهمانان را به وجد آورده و جشن را باشکوه تر می کنند.

 خدمات عروسی,سالن خدمات عروسی,برگزاری مراسم عروسی

 

10- موقعیت و دسترسی شهری:

یک سالن عروسی خوب باید به میدان های اصلی شهر دسترسی داشته باشد. در صورتی که در حومه شهر قرار گرفته، نباید فاصله آن تا مرکز زیاد باشد و یا خیلی دور افتاده باشد. در این صورت رفت و آمد را برای مهمانان و مدعوین مشکل می کند. در زمان رزرو سالن عروسی باید به موقعیت سالن نیز توجه داشت.

 

 

 

11- ظرفیت سالن پذیرایی تالار عروسی:

میزان ظرفیت تالار عروسی باید به اندازه تعداد مهمانان باشد. قبل از اینکه سالن را رزرو کنید، بهتر است ابتدا یک سرشماری از تعداد مهمانان خود داشته باشید و سپس متناسب با تعداد آنها، یک سالن عروسی مناسب را رزرو کنید.

 

12- شکل ظاهری سالن:

یک سالن پذیرایی مناسب باید از نظر شکل ظاهری و معماری ساختار زیبا و متناسبی داشته باشد. رنگ دیوارها تاثیر زیادی بر روحیات مهمانان دارد. سالن هایی که سقف کوتاه و دیوارهایی با رنگ های کدر دارند، دلگیرند و مهمانان احساس راحتی نخواهد داشت.

 

13- روکش صندلی ها و رومیزی ها:

در زمان انتخاب تالار باید به دقت روکش های صندلی ها و میز ها را بررسی کنید. روکش ها علاوه بر داشتن رنگ و طرح زیبا، باید تمیز باشند و هیچگونه پارگی در آنها نباشد.

 

14-  میز شام عروس و داماد:

میز شام عروس و داماد در بهترین سالن ها به صورت مجزا است که از نظر ظاهری بسیار زیبا و رمانتیک نیز هست.

 

15- سرویس های بهداشتی:

 

استفاده مهمانان از سرویس بهداشتی امری اجتناب ناپذیر است. در صورتی که سرویس بهداشتی تمیز نباشد، نمی توان سالن را در ردیف بهترین ها محسوب کرد. در زمان رزرو باید این قسمت از سالن به دقت بررسی شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آرایشگاه عروس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
دو شنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:8 | بازدید : 28 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

برای انتخاب آرایشگاه عروسی فقط به زیبایی نمونه کارها دقت می کنید یا موارد اصولی تر را هم مدنظر میگیرید؟ اینجا به شما می گوییم آرایشگاه عروس چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

هنگام انتخاب آرایشگاه عروس فقط در میان آلبوم ها به دنبال بهترین آرایش نباشید، بلکه به بهداشت آرایشگاه هم توجه کنید. بهتر است یکی دوبار قبل از رزرو آرایشگاه مورد نظرتان به آرایشگاه سر بزنید و از قسمت های مختلف دیدن کنید تا از بابت بهداشت و رعایت نکات ایمنی مطمئن شوید. قرار است پول زیادی پرداخت کنید و باید از بابت عدم انتقال ویروس و عفونت های احتمالی خیال تان راحت باشد. پس به چند نکته مهم دقت کنید و در مواقع عادی هم به این مسائل توجه داشته باشید.

 

سالن آرایش عروس شمال تهران ، سالن آرایش عروس سعادت آباد ، سالن آرایش عروس تجریش ، سالن آرایش عروس زعفرانیه

برای اصلاح صورت باید ...

یکی از روش های رایجی که خانم ها برای اصلاح صورت از آن استفاده می کنند بند انداختن است. البته در آرایشگاه های زنانه برای رفع موهای زائد صورت از وکس هم استفاده می شود اما در هردوی این موارد هم لازم است که آرایشگر به نکات بهداشتی توجه داشته باشد.

آرایشگران باید پیش از شروع اصلاح، نخ را با الکل ضدعفونی کرده و بعد از پایان کار هم برای کاهش التهاب پوست مشتری، از پماد اکسید روی استفاده کنند. این نکته برای رفع التهاب و سوختگی بعد از وکس صورت اهمیت دارد.

بعد از استفاده هر مشتری، نخ باید عوض شود تا یک نخ با پوست دو صورت تماس نداشته باشد. در غیر این صورت، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی زیاد است.

توصیه می شود که آرایشگر تعدادی موچین ضدعفونی شده آماده داشته باشد و در طول روز یک موچین را تنها برای یک نفر استفاده کند. در پایان روز نیز همه موچین‌ها را برای ضدعفونی شدن در الکل قرار دهد. البته این هم نکته بهداشتی دیگریست که شاید کمتر آرایشگر به آن توجه کند اما به هر حال جزو قوانین بهداشتی است که به سادگی نادیده گرفته می شود.

 

برای کوتاهی مو باید ...

همه ما بر روی پوستمان باکتری هایی داریم که به وجودشان عادت کرده ایم و برایمان ضرری ندارند. اما وقتی این باکتری ها از طریق رخم های باز به بدن دیگری منتقل می شوند ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. این عفونت ها می توانند از یک التهاب ساده اطراف فولیکول موها شروع شوند یا به بیماری های دیگری منجر شوند. اما برای پیشگیری از این عفونت ها چه باید کرد؟

هر نوع وسیله ای که آرایشگر با آن موهای شما را کوتاه و مرتب می کند( شامل قیچی، شانه، برس و ماشین ریش تراش) باید قبل از مصرف کاملا استرلیزه شود. اگر می بینید که قیچی ها به خوبی ضدعفونی نشده اند بهتر است بدانید که در چنین شرایطی احتمال رشد باکتری ها و میکروب ها در کف سر شما وجود دارد. قیچی پس از هر بار کوپ باید با الکل ضدعفونی شود و در پایان هفته در دستگاه اتو کلاو استریل شود. شانه‌ها هم پس از هر بار استفاده باید شسته و در ظرف محتوی الکل نگهداری شوند.

از بابت تمیزی سرشوی آرایشگاه مطمئن شوید و بعد سرتان را داخل سرشوی قرار دهید. تمیز بودن سرشویی عامل مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوست و مو و بیماری‌های قارچی است. حتی گردن شما که در تماس با سرشور قرار دارد هم در معرض ابتلا به بیماری هاست. برخی از آرایشگاه ها برای صرفه جویی از شامپوهای ارزان قیمت استفاده می کنند که این شامپوها ممکن است با پوست و موی شما هماهنگی نداشته باشند و مشکلاتی ایجاد کنند.

بعد از پایان شست و شوی سر لازم است که موهایتان را خشک کنید. در برخی آرایشگاها حوله های تمیز و ضد عفونی شده وجود دارد اما بیشتر مراکز این نکته را رعایت نمی کنند. بهتر است هر مشتری هنگام مراجعه به آرایشگاه حوله تمیزی به همراه داشته باشد.

 

سالن آرایش عروس شمال تهران ، سالن آرایش عروس سعادت آباد ، سالن آرایش عروس تجریش ، سالن آرایش عروس زعفرانیه

برای اپیلاسیون باید ...

اپیلاسیون شیوه رایجی برای از بین بردن موقت موهای زائد است که در بیشتر آرایشگاه های زنانه چنین خدماتی به مشتریان عرضه می شود. با این وجود احتمال بروز مشکلات پوستی در این بخش هم وجود دارد. عفونت و التهاب پوست مشکلی است که گاهی پیش می آید. بعضی وقت ها هم به دلیل داغ بودن موم، پوست دچار سوختگی می شود و ممکن است عفونت های بعدی بوجود بیاید. برای پیشگیری از این مشکلات لازم است که شما و آرایشگرتان به چند نکته توجه کنید.

نوارهای اپیلاسیون باید یکبار مصرف و کاملا بهداشتی باشند. موم هایی که برای هر مشتری بکار می رود هم باید مخصوص همان مشتری باشد و مشتری قبلی یا بعدی از ان استفاده نکند.

تختی که قرار است روی آن دراز بکشید باید تمیز بوده و با حوله یکبار مصرف پوشیده شده باشد. این حوله ها هم باید بعد از پایان هر مشتری تعویض شوند.

مسوول بخش اپیلاسیون باید دستکش مخصوص یکبار مصرف داشته باشد.

مراقب باشید که بعد از پایان اپیلاسیون برای شست و شوی موم هااز آب داغ استفاده نکنید چون التهاب پوست را افزایش می دهد. بهتر است تا 24 ساعت بعد از اپیلاسیون از صابون یا عطر استفاده نکنید چون هنگام برداشتن موهای زائد یک لایه از پوستتان را از دست داده اید و این محصولات معطر می توانند سبب بروز التهابات پوستی شوند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0