عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 57
:: بازدید کلی : 2633

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

خرید هدیه برای آقا داماد، راحت بخرید
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 17:23 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

Image result for a luxury gift for my husband

 

 

نمی دانید برای همسرتان چه هدیه ای بخرید؟ خرید هدیه برای داماد شاید یکی از کارهای سخت به حساب بیاید. اما لیست خرید ما به دردتان میخورد.

هدیه خریدن برای مردها کار خیلی سختی است چون چیزهایی که لازم دارند محدود است و خرید یک هدیه هیجان انگیز به فکر زیادی نیاز دارد. اگر کسی که می خواهید برای او هدیه بخرید سلیقه خاصی دارد می توانید با توجه به آن کادو بخرید؛ هدیه هایی مثل وسایل ماهیگیری یا سازدهنی از این دست هدیه ها هستند.

هدیه های پوشیدنی

لباس: بیشتر مردها از خرید کردن خوششان نمی آید و اگر زحمت خرید را از سر آنها کم کنید، خوشحال خواهند شد. اگر به سلیقه خودتان مطمئن هستید، با توجه به لباسهایی که می پوشد یک بلوز مناسب برای او بخرید. با فروشنده قرار بگذارید و اگر لباس اندازه یا مورد پسند نبود، بتوانید آن را تعویض کنید. خرید شلوار یا کفش عاقلانه به نظر نمیرسد چون حتما قبل از خرید باید امتحان شوند.
کمربند: از آن هدیه هایی است که مردها همیشه به آن نیاز دارند. یک کمربند چرمی همیشه آنها را خوشحال می کند. پس می توانید از کمربندهایی که با کیف پول و لوازم دیگر در یک جعبه فروخته می شوند، استفاده کنید.
کیف: کیف پول یا کیف دستی. بسته به هزینه ای که درنظر گرفته اید، می توانید کیف هایی با کیفیت متفاوت بخرید.
کلاه: خیلی از مردها اهل کلاه هستند و از داشتن مدل های مختلف کلاه لذت می برند. شما با پیدا کردن یک مدل زیبا می توانید او را خوشحال کنید.

هدیه های جانبی

ساعت: همه مردها از زیورآلات خوششان نمی آید اما ساعت یکی از آن چیزهایی است که همیشه استفاده می کنند. ساعت یک همراه خوب است و اگر دنبال هدیه ای با قیمت نسبتا زیاد هستید می توانید آن را انتخاب کنید.
جاسوئیچی: این یک هدیه کوچک و به یادماندنی است و به یاد داشته باشید انتخاب درست آن سلیقه شما را نشان می دهد.
دستمال گردن یا شال: یک هدیه لوکس که همیشه به یاد خواهد ماند. برای خرید آن باید لباس هایی که دارد را به یاد بیاورید و با توجه به آنها رنگ مناسب را انتخاب کنید.
ست اصلاح: ادکلن، افتر شیو، خمیر ریش و حتی ماشین ریش تراش، از پرطرفدارترین وسایل بهداشتی مردانه هستند که می توانید خریداری کنید. این محصولات به صورت یک مجموعه در بسته بندیهای زیبا فروخته می شوند.

هدیه های خاص

لوازم تحریر: همه مردها از لوازم تحریر خوششان می آید و همچنین با قیمت های متفاوت هم پیدا می شود. بسته به هزینه ای که کنار گذاشته اید، می توانید یک خودکار ساده بخرید یا سِت خودنویس و لوازم دیگر.
جعبه ابزار برای ماشین: مردها هر چقدر هم که بزرگ شوند باز هم از داشتن یک جعبه ابزار زیبا لذت می برند. جعبه ابزارهایی برای ماشین هم در بازار هست که بسته بندیهای خیلی زیبایی دارند.
قطب نما و چاقو: میدان منیریه پر از وسایلی است که مردها از داشتن آن خوشحال می شوند. یک قطب نما، چاقوی همه کاره ســـفر، چراغ های پیشانی یا حتی کیسه خواب، مردانی که اهل سفر نیستند را هم خوشحال می کند.
مجموعه فیلم و سریال: برای آنهایی که اهلش هستند بهترین هدیه است. می توانید مجموعه فیلمهای کارگردان مورد علاقه یا سریالی که دوست دارد را از فروشگاههای سروش بخرید یا به مراکز فروش فیلم سفارش دهید.
کتاب: تنوع کتاب آنقدر زیاد است که غیرممکن است کتابی با سلیقه کسی که می خواهید برایش کادو بخرید پیدا نکنید. بعضی ها رمان دوست دارند، بعضی تاریخ و سیاست و بعضی دیگر کتاب های راهنما.
وسایل الکترونیکی: موبایل هدیه ای تکراری است. به جای آن با کمی گشتن در بازارهای وسایل الکترونیکی به چیزهای جالبتری برمی خورید. مثلا پلی استیشن پرتابل، فلش، تبلت،MP4 یا DVD Playerپرتابل هدیه های خوبی هستند.

اگر این لیست کامل نیست، شما کمک کنید تا کامل شود و دیگر عروس خانمها هم با این لیست خیالشان راحت شود که میتوانند خرید خوبی داشته باشند.

 

منبع: سایت نوعروس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه لباس عروس مناسبی انتخاب کنیم؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 17:12 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

خرید لباس عروس در شرق تهران

خرید لباس عروس در غرب تهران

Related image

 

 

انتخاب لباس عروس

اول از همه بودجه خود را برای خرید لباس عروس تعیین کنید
قبلاز تعیین بودجه، هرگز سراغ لباس‌های گران قیمت نروید چون بعدا یا مجبور می‌شوید پول خیلی زیادتری خرج کنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود.


_ مجلات مختلف عروس، مزون‌های لباس عروس، سایت‌های مخصوص عروسی و... همه را نگاه کنید تا یک ایده خوب در رابطه با لباس‌تان پیدا کنید

در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می‌خواهید: یک لباس کلاسیک یا مدرن آستین‌دار یا...

_ در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در مدل لباس شما موثر است.

_ اندام خود را در نظر بگیرید
مهمنیست که شما لاغر هستید یا چاق! قد کوتاه هستید یا قد بلند!‌ به هر حال مدل مناسب شما یافت خواهد شد که شما را زیبا و جذاب کند. مهم این است که قبل از اقدام به خرید به این موضوع فکر کنید که معمولا چه مدل لباس هایی بااندام شما تناسب دارند؟ هنگام خرید، این موارد را با فروشنده در میان بگذارید.

_ رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
طرحهای کلاسیک در رنگ های سفید، کرم،‌ نباتی و ... وجود دارند. اخیرا رنگهاییمثل قرمز و آبی نیز وارد بازار می شوند. پس اصرار به انتخاب رنگ سفید خالصنداشته باشید. مخصوصا اگر رنگ پوست شما هم سفید است. از فروشنده بخواهید به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کند. لباسی انتخاب کنید که شما را سرخ و گرم نشان دهدنه مانند یک روح!

_ قبل از اینکه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یک دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس‌های خیاط را ببینید
حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.

هنگام انتخاب لباسمدل‌های مختلف را حتما پرو کنید؛ ممکن است مدلی را که فکر می‌کنید به شما نمی‌آید، وقتی می‌پوشید فوق‌العاده زیبا باشد.

_ در تصمیم‌گیری به هیچ وجه عجله نکنید
اگر از لباسی خوش‌تان آمد، برای خرید آن عجله نکنید. بهتر است یک یا 2 روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید.

_ اگر لباس ایده‌آل خود را پیدا کردیدو خریدید به هیچ وجه دیگر لباس‌ها را پرو نکنید. بعد از خرید لباس می‌توانید به سراغ خرید کفش و... بروید.
 
چنانچه این نکات را در نظر بگیرید ، قطعا بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب خواهید کرد. توجه به این نکات فارغ از اینکه قصد دارید لباس عروسی خود را به خیاط سفارش دهید و یا اینکه حاضر و آماده بخرید ، کمک زیادی به شما خواهد کرد

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تالار عروسی مجلل
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 17:0 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

تالار عروسی مجلل و لوکس + عکس جدید

مهمانان-مراسم-عروس

مراسم عروسی بسیار لوکس و مجلل

عروسی سیندرلا در تهران، داستان ازدواج و مراسم جشن عروسی بسیار مجللی است که در آن، عروس و داماد با هلیکوپتر به جشن عروسی می آیند و هزینه ی ارکستر آنها تنها ۱۰ میلیون تومان است. سفرهای اجباری می روند و حتما بایستی بهترین عکاسخانه های شهر برایشان ژورنال های آنچنانی درست کند. آرایشگر و گریمور آنها منحصره فردترین باشد.

 

بهترین-جشن-عروسی

 

عروسی لوکس و مجلل سیندرلا در تهران؟!

اصلا نمی توانی برای برگزاری این مراسم قیمت تعیین کنی. روزانه میلیون ها تومان هزینه برگزاری مراسم مختلف عروسی می شود. به نظر می رسد اختلاف طبقاتی جامعه به طور واضح و پر رنگ در مراسم های عروسی هم برقرار است. چرا که سقفی برای هزینه عروسی های گران قیمت وجود ندارد، و از سوی دیگر بخشی از جامعه در برگزار کردن ساده ترین عروسی ها درمانده اند.

 

خدمات-مجالس

 

روی یکی از هزاران دیوار شهر، شماره ای نوشته و در کنار آن یادداشت کرده اند: یک باغ دنج عروسی؛ تماس می گیریم تا باغی برای عروسی خیالی مان، اجاره کنیم. مرد از آن سوی خط می گوید: چقدر می خواهید هزینه کنید؟ تاریخ برگزاری تان را گویید؟ می گوییم: می خواهیم بدانیم قیمت چطور است آیا از عهده ما برمی آید یا نه؟ مسئول باغ و یا تالار می گوید: سه تا باغ داریم در جاده کرج که حدود ۲۰ هزار متر فضای سبز دارد. پارکینگ، کافی شاپ، سالن اختصاصی عقد، نورپردازی سه بعدی، استخر، آب نما، آلاچیق و….داریم. سرآشپز ما معروف است و شما می توانید یک بار بیایید و غذای مان را تست کنید . زمانی که ما اصرار می کنیم تا قیمت را اعلام کند و او پاسخ می دهد: قیمت به منویی که انتخاب می کنید بستگی دارد. از منوی ۴۰ تومن شروع شده و تا نفری ۱۸۰ تومن می رسد که سرو غذاهای سلطنتی را دارد. ورودی یکی از بهترین باغ های ما ۲۵ میلیون تومان است. اگر برای شما گران است با همین ۲۵ میلیون تومن می تونید یک عروسی خوب و مجلل برگزاری کنید، از باغ های دیگه ما استفاده کنید و از منوهای ارزان تر.

 

در ادامه، با یک مزون دوخت لباس عروس، در منطقه کامرانیه تماس می گیریم، خانمی از آن سوی خط درباره قیمت لباس های عروس می گوید: الان بعضی خانواده ها، به حدی مرفه و پولدار هستند که می روند از فرانسه یا ترکیه لباس می خرند، بعضی های شان هم پیش ما می آیند. گروه های ضعیف تر می روند مرکز شهر لباس عروس آماده می خرند و یا سفارش می دهند، و طبقه متوسط هم بین مزون ها در حرکتند. از او قیمت می خواهیم و می شنویم: لباس های مزون ما از سه تومن شروع می شوند و سقف قیمتی ندارند، همه دانتل هستند برای همین کمی گران ترند. قبلا ساتن مد بود حالا دانتل مد است. اگر زنجیره کامل باشد کار یک لباس عروس سه روز بیشتر طول نمی کشد. زنجیره شامل طراح، برش کار، خیاط و فردی که کار دست روی لباس انجام می دهد می شود.

 

در ادامه ی پرس جو ها به دختر خانمی برمی خوریم که به تازگی عروسی کرده است، عروسی این تازه عروس را یکی از بهترین کترینگ ها در یکی از بهترین باغ های منطقه شهریار برگزار کرده است.

 

او می گوید: روز عروسی ما، هوا سرد بود بنابراین بخشی از باغ را چادر زدند مثل چادرهای سیرک، هزینه ارکستر ما فقط ۱۰ میلیون تومان شد.قبلا به مهمانان عکس یادگاری هدیه می دادند، الان به جای عکس یادگاری به مهمانان ژورنال عروس و داماد هدیه می دهند که مثل ژورنال های قدیمی است.برای مراسم، ما را با هلی کوپتر بردند. سفرهایی هم رفتیم به یزد و شمال، و حتی عکس های دوبی هم که قبلا رفته بودیم را دادیم همه را در یک ژورنال گذاشتند. من هم دوبار و با دو آرایش متفاوت عروس شدم و در عروسی اول فقط از ما عکس و فیلم گرفته شد. الان عروس و داماد با کالسکه وارد باغ می شوند، کالسکه هایی شبیه سیندرلا. من هم سوار یکی از این کالسکه ها شدم خیلی باشکوه بود.

 

این صحبت ها را در حالی می شنویم که در گوشه دیگری از همین شهر، در خیریه ها و جلسات خانگی، برای برگزاری عروسی های کم هزینه، پول جمع آوری می کنند و در گوشه پنهان تر جوانانی هستند که برای برگزاری عروسی های خیلی خیلی متوسط، زیر بار وام ها و قرض های کلان می روند.

 

هدیه-برای-مهمانان-عزیز

سالن ها و تالار های لوکس و مجلل

ولی برای آنها که در سالن ها عروسی می گیرند قضیه متفاوت است. ورودی سالن های عروسی در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، وسط هفته و آخر هفته متفاوت است. ورودی سالن ها عروسی در تهران در وسط هفته از حدود ۲۰۰ هزار تومان آغاز می شود، و در آخر هفته به ۵۰۰ هزار تومان می رسد. البته در سالن های مجلل تر قیمت ورودی تا حدود دو میلیون تومان افزایش می یابد. برخی سالن ها ترجیح می دهند هزینه ورودی شان را در بخش های دیگر خدمات شان در نظر بگیرند، و بهای ورودی را به مشتریان تخفیف دهند. قابل ذکر است که به گفته برخی از اداره کنندگان تالارهای عروسی قیمت ورودی، بسته به امکانات و درجه سالن متفاوت است. بقیه هزینه های این نوع عروسی ها به انتخاب نوع و تعداد غذا، میوه و شیرینی انتخابی و فیلمبردار و عکاس بستگی دارد، مانند همان عروسی های سیندرلایی. اما تفاوت بین یک عروسی سالنی با عروسی هایی که مانند یک فیلم سینمایی با هزینه بسیار زیاد ساخته می شود، از زمین تا آسمان است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جشن عروسی در تابستان یا زمستان؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:47 | بازدید : 18 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

باغ های عروسی تهران

 
Related image
 

به نظر شما کدام فصل برای برگزاری جشن عروسی مناسب تر است؟ اگر بخواهید یکی از فصول را برای جشن عروسی انتخاب کنید، ترجیحتان کدام است؟

واقعا بهترین فصل برای برگزاری مراسم عروسی چه فصلی است؟ بیایید با هم نگاهی به مزایا و مزیت‌های برگزاری مراسم در فصل تابستان و زمستان بیندازیم تا به شما کمک کنیم که بهتر تصمیم بگیرید.

هوای عالی تابستان

اگر شما در فصل تابستان ازدواج می‌کنید، مطمئنا با هوایی خوب و عالی روبه رو خواهید شد. تابش نور خورشید زیبایی عکس‌هایتان را چندبرابر می‌کند. همچنین مهمان‌هایتان می‌توانند از یک مهمانی در فضای بیرون و هوای مناسب لذت ببرند. هرچند همیشه لازم است که فضای داخلی را هم آماده کنید چون گاهی اوقات هوا هم سر ناسازگاری می‌گذارد!

ما هم مثل دیگران هوای آفتابی را دوست داریم ولی درحالیکه یک روز گرم و آفتابی می‌تواند لذت بخش و خوب باشد ممکن است مشکلاتی را هم به وجود آورد؛ شاید گرمای زیاد برخی از مهمان‌ها را اذیت کند، پس حتما چند سایبان برای افرادی که دوست دارند در سایه بشینند، در نظر بگیرید. همچنین ممکن است عده‌ای رطوبت زیاد را دوست نداشته باشند، بنابراین بهتر است انواع نوشیدنیهای خنک را برای سرو در نظر داشته باشید.

عکاسی فوق العاده در تابستان

همه می‌دانند که نور تا چه اندازه نقش مهم و کلیدی را در عکاسی ایفا می‌کند. بنابراین شما می‌توانید عکس‌های زیبایی را از مراسم عروسی تابستانی خود داشته باشید. اما فراموش نکنید که نور شدید آفتاب ممکن است باعث ناراحتی چشمان شما شود. پس از عکاس خود بخواهید که ترجیحا شما را در فضاهایی برای عکاسی قرار دهد که نور آفتاب اذیتتان نکند و همچنین روی صورتتان سایه نیافتد.

تعطیلات تابستانی و عروسی 

بیشتر خانواده‌ها زمانی از تابستان را برای سفرهای سالانه خود در نظر می گیرند . شما برای اینکه از حضور مهمانهایتان مطمئن شوید بهتر است از چند هفته زودتر تاریخ مراسمتان را به آشنایان و دوستان اطلاع دهید تا آنها در آن زمان برنامه سفری نگذاشته باشند.

زمستان، فصل رکود

یکی از مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان این است که به احتمال زیاد راحت‌تر می‌توانید مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌تان پیدا کنید و از آنجاییکه در فصلی ازدواج می‌کنید که کمتر مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود، می‌توانید با قیمت مناسبتری مراسم خود را جشن بگیرید.

نورپردازی زیبا در زمستان

شما می‌توانید برای نورپزدازی مراسم خود از شمع یا چراغ‌های ال ای دی استفاده کنید و فضای مکان برگزاری را رومانتیک‌تر کنید. همچنین سرو کردن شیرینی‌های گرم هم یکی دیگر از مزایای عروسی کردن در زمستان است!

استفاده از شنل، کت و... در فصل سرد

شما می‌توانید از یک شنل یا کت مخملی برای گرم نگاه داشتن خود استفاده کنید و مطمئن باشید که جذابیتتان را هم چند برابر می‌کند. البته دقت داشته باشید که تهیه کردن چنین چیزی هزینه‌هایتان را هم بالا می‌برد. اگر دوستی را می شناسید که می‌تواند به شما کت یا شنل خود را قرض دهد، بهتر است از این گزینه استفاده کنید یا از مزون اجاره کنید.

برف و سرما در مراسم زمستان

ممکن است شما آرزوی عروسی در برف را کرده باشید و خدا هم آرزویتان را برآورده کرده باشد. اما به یاد داشته باشید که بارش برف معمولا رفت و آمد را برای مهمانهایتان سخت‌تر خواهد کرد.

اگر بخواهید یکی از فصول زمستان یا تابستان را برای عروسی تان انتخاب کنید، کدام را ترجیح میدهید؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سالن آرایش عروس مرکز تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:37 | بازدید : 27 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
سالن آرایش عروس مرکز تهران 

 

Image result for Sa'adat Abad
 
با 15 سال تجربه گریم حرفه ای در محیطی آرام و بدون استرس پذیرای شما عروس خانم ها هستیم .

برای دیدن آلبوم عکس بدون روتوش به سالن مراجعه فرمایید. 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سالن آرایش عروس تهرانپارس
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:29 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
Image result for ‫سالن آرایش عروس گل گیس‬‎

واحد ممتاز شرق تهران

جمعی از حرفه ای های تهران و عروس کارهای باسابقه تهرانپارس
میکاپ آرتیست ها: خانم سپیده، فریده میرزایی و میترا آذر
رنگ و مش: فریبا و فرنازمیرزایی

سرویس های ویژه سالن آرایش عروس گل گیس:

بازدید عروس هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه

با نرخ وصوب اتحادیه آرایشگران

پکیج کامل عروس و کلیه خدمات زیبایی برای خانم های شیک

هدیه ویژه مدیریت به مدت محدود به اعضای نوعروس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سالن آرایش عروس
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:14 | بازدید : 18 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

سالن آرایش عروس؛ 15 نکته طلایی

Image result for Bride
 

حالا که مردِ رویاها، لباس عروس، و حتی لاک تان را انتخاب کرده اید فقط یک چیز باقی مانده و آن هم مدل آرایش عروسی تان است. این مقاله به شما کمک می کند تا به بهترین شکل در روز عروسی تان ظاهر شوید.

1- خودتان باشید

هیچ قانونی در مورد آرایش عروسی وجود ندارد، هیچ اجباری نیست که برای آرایش عروسی حتما پوست تان را برنز کنید یا مژه مصنوعی خیلی بلندی بگذارید. آرایش عروسی تان باید طوری باشد که خودتان بمانید ولی در بهترین حالت تان. اگر همیشه رژ لب قرمز می زنید، برای آرایش عروسی تان هم همان رنگ را بزنید. اگر به آرایش ملایم عادت دارید، آرایش عروسی تان را هم ملایم انجام دهید. فکر نکنید چون عروس هستید حتما باید مطابق مد آرایش کنید.

2- در آرایش عروس تغییرات اساسی را بی خیال شوید

روز عروسی زمان مناسبی برای اینکه اولین بار در زندگی تان برنزه کنید یا موهای تان را بلوند کنید نیست. قرار است در این روز خودتان باشید، نه یک غریبه زیبا. مخصوصا اگر خودتان آرایش عروسی تان را انجام دهید، احتمال اینکه برای ایجاد یک ظاهر کاملا جدید و ناآشنا خرابکاری کنید خیلی بیشتر می شود.

3- برای آرایش عروس از همه جا الهام بگیرید

وقتی می خواهید مدل آرایش عروسی تان را انتخاب کنید، خودتان را فقط به مجله های عروسی محدود نکنید. برای آرایش عروسی از همه جا می توانید الهام بگیرید، از فیلم ها، تلویزیون، مقالات، افراد مشهور و همه و همه. اینطوری می فهمیدکه به چه نوع آرایش عروسی تمایلِ بیشتری دارید. عاشق لب های صورتی براق هستید؟ چشم های گربه ای؟ گونه های سرخ؟ وقت اش است که همه ایده ها را کنار هم بگذارید و ببینید که کدام شان با شخصیت، تیپ و زندگی شما همخوانیِ بیشتری دارند.

4- آرایش عروس صورتی داشته باشید!

برای آرایشِ عروسی، رنگ صورتی می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. صورتی از رنگ های دیگر ملیح تر و رمانتیک تر است. تناژهای صورتی اگر درست انتخاب شوند می توانند هر نوع پوستی را درخشان کنند. نکته مثبت در مورد رنگ صورتی این است که تناژهای مختلف آن به هر نوع رنگ پوستی می آید.

5- پوست درخشان برای آرایش عروس همیشه طرفدار دارد

همانطور که هیچکس دل اش نمی خواهد در روز عروسی اش پوست اش چرب باشد، هیچکس هم نمی خواهد که پوست اش بیش از حد مات باشد. زیاد پودر به صورت تان نمالید، اجازه دهید زیبایی طبیعی تان از زیر آن بدرخشد. زیر آرایش از یک پرایمر فاقد چربی استفاده کنید، بعد از یک بی بی کرم سبک استفاده کنید تا رنگ پوست تان یکدست شود، و روی آن از یک پودر براق استفاده کنید. در آخر هم از یک کرم یا پودر هایلایتر استفاده کنید تا درخشندگی فوق العاده ای به پوست تان بدهد. هایلایتر را باید زیر بینی، روی برجستگی استخوان گونه، وسط پیشانی، روی چانه، و همین طور بالای کمان لب تان بزنید.

6- درباره آرایشگرتان تحقیق کنید

اگر آرایش عروسی تان را به یک آرایشگر حرفه ای می سپارید، باید شما را همان طور که می خواهید آرایش کند. هیچ چیزی بدتر از این نیست که از آرایشگر بخواهید که شما را خیلی ملایم و رمانتیک آرایش کند، ولی در روز عروسی تان مثل کارداشیان ظاهر شوید. پس حتما جواب این سوالات را در مورد آرایشگرتان پیدا کنید: آیا او متوجه می شود که شما چه سبک آرایش عروسی را می پسندید؟ عروس هایی که قبلا درست کرده چه شکلی اند؟ آیا انتقادپذیر هست؟ و از همه مهم تر اینکه آیا به نظر شما اهمیت می دهد؟ یادتان باشد که اگر چه آن ها در کارشان حرفه ای هستند، ولی روز عروسی روز شماست. آرایش عروسی تان باید همانطور باشد که خودتان خواسته اید، نه آن طور که آرایشگر صلاح دانسته.

7- آرایش عروس تان را قبل از عروسی امتحان کنید

چه قصد داشته باشید روز عروسی به بهترین آرایشگاه شهر بروید و چه خودتان بخواهید خودتان را آرایش کنید، حتما باید قبل از مراسم عروسی یک بار آن را امتحان کنید. باید وقتی هنوز فرصت ایجاد تغییر دارید یک بار آرایش تان را ببینید. شاید آن سایه یاسی ای که در تصورتان خیلی زیباست، در واقعیت اینطور نباشد.

8- مطمئن شوید که آرایش عروس تان جلوی دوربین هم خوب است

آرایش عروس می تواند در عکس به طرز عجیبی متفاوت باشد. معمولا باید از میزان طبیعی بیشتر آرایش کنید تا در عکس ها خوب بیفتد، به علاوه با نور فلش و نور طبیعی آرایش می تواند کاملا متفاوت دیده شود. پس هنگامی که دارید آرایش عروسی تان را امتحان می کنید چند تا عکس هم بگیرید که ببینید آرایش تان در عکس ها چطور است. چند تا سلفی بگیرید، یک عکس با نور طبیعی، و از همه مهم تر یک عکس با نور فلش. بعضی کرم پودر ها و پنکک ها که حاوی ضد آفتاب هستند در نور فلش ظاهر روح مانندی ایجاد می کنند، مراقب باشید که این اتفاق برای شما نیفتد.

9- و آرایش عروس در واقعیت

آرایش عروسی که در عکس ها فوق العاده است ولی در واقعیت مبالغه آمیز است به هیچ دردی نمی خورد. هر چه باشد مهمان ها شما را از نزدیک می بینند، نه از پشت لنز دوربین!

10- بدن تان را فراموش نکنید

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند بیفتد این است که صورت و بدن تان دو رنگ متفاوت باشند. پس بهتر است با اسفنج یا براش به گردن و سینه تان هم کمی کرم بزنید. فقط حواس تان باشد که لباس تان را رنگی نکنید.

11- تثبیت کننده فراموش نشود

مسلما دل تان نمی خواهد که هنوز عروسی تمام نشده، آرایشی که اینقدر برایش زحمت کشیده اید پخش شود یا پاک شود، پس حتما از پودرها و اسپری های تثبیت کننده استفاده کنید که آرایش تان تا پایان مراسم ثابت بماند.

12- رژ لب بادوام بهترین دوست شماست

مهم ترین بخش مراسم عروسی «بوسه» است. پس اگر می خواهید کل صورت همسرتان رژی نشود، بادوام ترین رژ لب موجود در بازار را برای آرایش عروسی تان انتخاب کنید. اینطوری خیال تان راحت است که هنگام خوردن کیک، نوشیدنی و شام هم رژ لب تان پاک نمی شود.

13- و همچنین لوازم آرایش ضد آب

در مراسم عروسی احتمال احساساتی شدن خیلی زیاد است و حتی اگر اهل اشک ریختن نباشید هم آرایش عروسی تان را باید ضد اشک کنید. یعنی از ریمل، خط چشم، سایه ابرو و کانسیلر ضد آب استفاده کنید.

14- برای تجدید آرایش عروس آماده باشید

خب، آرایش ضد آب و بادوامی انتخاب کرده اید، خیلی خوب است. ولی هنوز هم آرایش است، نه تتو، پس باید آماده باشید که آرایش عروسی تان را تجدید کنید. حتما یک کیف لوازم آرایشِ پُر دم دست داشته باشید.

15- خوش بگذرانید

بیایید واقع بین باشیم. آرایش برای این است که حس خوشایندی به شما بدهد، به خصوص آرایش عروسی. نباید در طول مراسم عروسی نگران آرایش تان باشید. اگر خوشحال باشید زیباتر می شوید، پس زیاد به فکر آرایش عروسی تان نباشید، لبخند بزنید و از این روز لذت ببرید.

شما از آرایش روز عروسی تان راضی بودید؟ کدام یکی از این نکات را رعایت کردید؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:50 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 

Image result for ‫یک سالن زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟‬‎

 

 

از اینترنت کمک بگیرید:

 بسیاری از سالن های زیبایی در شبکه اینترنت پایگاه دارند که می‌توانید با مراجعه به این پایگاه‌ها خدمات این سالن‌ها و نمونه‌های کار آنها را ببینید.از تجربه دیگران استفاده کنید. ببینید ازنزدیکان‌تان چه کسی را پیشنهاد می دهند.بسیاری از سالن‌ها در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند

سالن را بپسندید:

یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند زیرا از اینکه شما آنها را انتخاب کرده‌اید خرسندند. از طرفی مدیر یک سالن زیبایی باید بتواند محیط را کاملا تمیز و با طراوت نگاه دارد. وقتی وارد سالن می‌شوید ببینید وضعیت پاکیزگی سرشورها، میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی چگونه‌اند. اگر مدیر سالن به این موارد اهمیت نمی‌دهد دیگر آنجا نروید زیرا در سطح شهر سالن‌دارهایی هستند که به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند.

کار آرایشگر را بپسندید:

بعد از انتخاب سالن باید به کار آرایشگر توجه کنید.ضمن مشاهده مهارت دست او ببینید می‌تواند سریع و بدون سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند، دور و برش را تمییز و مرتب نگاه دارد، روپوش و سرو و وضع مرتبی داشته باشد و محترمانه صحبت کند؟ اگر این موارد در مورد آرایشگر صدق می‌کرد و کیفیت کار او را هم قبول داشتید بروید جلو و با او صحبت کنید.

آلبوم کارهای قبلی او را ببینید. این روزها در بسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم کارهای قبلی هر کدام از آرایشگرها وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم عروس هایی که این سالن آراسته را از آنها طلب کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد زیرا عکس‌های داخل آلبوم می‌تواند از هر جایی تهیه شده باشد یا  مدل‌های داخل عکس ممکن است توسط فرد دیگری آرایش شده باشند. در مورد اطلاعات سوابق هم معمولا خیلی نمی توانید به گفته های آرایشگرتان اعتماد کنید بنابراین استناد به نتایج فعلی که در آرایشگاه می‌بینید مطمئن‌تر است.

هنر و خلاقیت آرایشگر را بپسندید:

آرایش و پیرایش قبل از این‌که حرفه باشد هنر است. یک آرایشگر ضمن این‌که تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌اش را می‌داند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند تا بهترین و جذاب‌ترین ظاهر را از او بسازد مثلا اگر شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف است که این مدل را روی شما پیاده کند. چنین آرایشگری می‌تواند ظاهر شما را برای روز عروسیمثل یک مدل گیرا و شیک بیاراید.

مدارک  را چک کنید:

بسیاری از سالن‌های زیبایی در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند. اگر سالن یا آرایشگری در مورد مدارک و متدهایش ادعایی دارد حتما روی دیوار دفتر مدیر سالن زیبایی دنبال اسناد این ادعاها باشید. در غیر این صورت باید پول تبلیغات کذب را به این سالن زیبایی بدهید و مشابه خدمات آن‌ها را می‌توانید در سالن‌های معمولی‌تر هم داشته باشید.

در ادامه بخوانید:  وابستگی یا دلبستگی مسئله این است؟

 

نظر سایر مشتری‌ها را بپرسید. حتما در سالن زیبایی مشتری‌هایی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه می‌کنند کنار آنها بنشینید و در مورد سالن و آرایشگاه مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار سالن یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند و به نکاتی اشاره کنند که شاید فکر خودتان به آن نرسیده باشد.

 خدمات آزمایشی بگیرید:

اگر سالن و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدماتی که از او می‌خواهید را امتحان کنید تا ببینید کیفیت کار و نحوه عملکرد آرایشگر دقیقا چگونه است. ممکن است آرایشگر موقع شستن سر یا اصلاح صورت‌تان خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول‌تان را در سالنی دیگر خرج کنید.

امکان انجام خدمات دل‌خواه‌تان را جویا شوید:

کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت، پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو، گریم صورت، اصلاح موهای کم‌پشت، صاف کردن مو، فر کردن مو، خدمات ناخن، ماساژ صورت، سر و بدن، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن لباس عروس همگی می‌تواند در یک آرایشگاه امروزی به شما ارائه شوند.

نکات بهداشتی هنگام اصلاح:

آرایشگران باید پیش از شروع اصلاح، نخ را با الکل ضدعفونی کرده و بعد از پایان کار هم برای کاهش التهاب پوست مشتری، از پماد اکسید روی استفاده کنند. بعد از استفاده هر مشتری، نخ باید عوض شود تا یک نخ با پوست دو صورت تماس نداشته باشد. در غیر این صورت، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی زیاد است. برای مشتریان گذری، آرایشگر باید تعدادی موچین ضدعفونی شده آماده داشته باشد و در طول روز یک موچین را تنها برای یک نفر استفاده کند. در پایان روز نیز همه موچین‌ها را برای ضدعفونی شدن در الکل قرار دهد.ما به شما توصیه می کنیم یک موچین مرغوب برای خودتان تهیه کنید وهنگام مراجعه به آرایشگاه از آرایشگر خود بخواهید ابروهای شما را با موچین خودتان تمیز نماید.

آرایش‌های رایج و سلامت:

وقتی شما برای کوتاه کردن موهایتان به آرایشگاه می‌روید، اغلب پیش از کوپ تمامی آرایشگران سر مشتری را می‌شویند. تمیز بودن سرشویی عامل مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوست و مو و بیماری‌های قارچی است. سرشویی آرایشگاه‌ها باید پس از هر بار استفاده، شسته و خشک شود در ضمن افرادی که فقط می‌توانند از یک نوع شامپو استفاده کنند، باید هنگام مراجعه به آرایشگاه حتما شامپوی خود را همراه داشته باشند.

دومین نکته مهم در این قسمت، حوله مورد استفاده برای خشک کردن موهاست. بهتر است هر مشتری هنگام مراجعه به سالن زیبایی حوله خود را هم همراه بیاورد. البته در آرایشگاه‌های معتبر تعدادی حوله وجود دارد که در پایان روز در ماشین لباس‌شویی و خشک ‌کن شسته و هفته‌ای یک بار هم برای ضدعفونی شدن به خشک‌شویی فرستاده می‌شوند. نکته بعدی در رابطه با قیچی و شانه‌ای است که آرایشگر برای کوتاه کردن مو از آن استفاده می‌کند. قیچی پس از هر بار کوپ باید با الکل ضدعفونی شود و در پایان هفته نیز در دستگاه اتو کلاو استریل شود. شانه‌ها هم پس از هر بار استفاده باید شسته و در ظرف محتوی الکل نگهداری شوند.سلامتی ارزش هزینه کردن و وقت گذاشتن را دارد پس بهتر است برای پیدا کردن آرایشگاه مناسب وقت بگذارید و حتی اگر هزینه کمی بیشتر بود آن را بپردازید.

در ادامه بخوانید:  چند قانون ساده در ازدواج

پوشش‌های محافظ:

یکی از مواردی که در بیشتر آرایشگاه‌ها به آن توجه  نمی‌شود، استفاده از پیش‌بند است. به طور معمول از هر پیشبند برای چند مشتری استفاده می‌شود و به این ترتیب امکان خطر انتقال بیماری‌های پوست و مو از طریق قسمتی از پیش‌بند که دور گردن بسته می‌شود و در ارتباط مستقیم با پوست است وجود دارد. در آرایشگاه‌های معتبر از چسب‌های مخصوصی دور گردن استفاده می‌کنند. به این ترتیب پوست گردن در تماس مستقیم پیش‌‌بند نیست. مش‌ کردن موها اغلب به دو روش انجام می‌شود: با استفاده از کلاه و با استفاده از فویل. کلاهی که برای مش استفاده می‌شود از جنس لاستیک نرم و با ضخامتی متوسط است. آرایشگران موظف‌اند پس از هر بار مصرف کلاه، آن را با مایع ظرفشویی شسته و با الکل ضدعفونی کنند و برای جلوگیری از چسبناک شدن به آن پودر بزنند. استفاده از فویل برای مش کردن، بهداشتی‌تر است چون فویل یک بار مصرف بوده و برای مشتری بعدی استفاده نمی‌شود. اما آرایشگری که با فویل مش می‌کند باید با تجربه‌تر باشد چون فویل حرارت بیشتری را در خود نگه می‌دارد و ممکن است مو را بسوزاند. برای گذاشتن موم روی پوست افراد نیز اغلب از قاشق‌های یک‌بار مصرف استفاده می‌شود. در تاتو از سوزن‌ها و رنگ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که اگر پس از هر بار استفاده عوض و دور ریخته نشوند می‌توانند عامل انتقال بیماری‌های خونی و عفونی مانند ایدز و هپاتیت Bباشند.

اگر پیش از کاشت ناخن آرایشگر از مواد ضد قارچ استفاده نکند و هوای زیر ناخن مصنوعی را خوب نگیرد، فضای میان ناخن فرد و ناخن مصنوعی خالی می‌ماند و این فضا در اثر تماس با آب می‌تواند مرکز تجمع قارچ و میکروب شود.

آرایشگاه‌ها و تخلفات رایج:

در حال حاضر، بیشتر آرایشگاه‌ها تاتو می‌کنند، محصولات چاقی و لاغری تجویز می‌کنند و… که تمام این موارد تخلف پزشکی به حساب می‌آید. یک آرایشگاه فقط حق دارد در چارچوب وظایفی که از سوی اتحادیه صنف آرایشگران زنانه مشخص شده، باتوجه به نرخ‌های تعیین شده اقدام کند. از جمله کارهایی که هم‌اکنون رواج زیادی در آرایشگاه‌ها یافته، تزریق ژل به لب است. این موضوع موجب متورم شدن لب‌ها می‌شود و اگر به هر دلیلی موجب عفونت شود، فرد حق شکایت داشته و مدیر آرایشگاه‌ مسئول است. این موضوع درباره تاتوی ابرو هم صادق است. بسیاری از افراد پس از تاتو دچار حساسیت پوستی می‌شوند و روی ابروی آنها گوشت اضافه درمی‌آید. این موارد در حوزه آرایشگاه‌ها، تخلف بهداشتی محسوب شده و پرونده آن به شورای حل اختلافات ارسال می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آرایشگاه عروس تجریش
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:33 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

آرایشگاه عروس تجریش

اگر تازه عروس هستید باید حواس تان به کیف لوازم آرایش تان باشد چون بعد عروسی با هجوم دعوت فامیل مواجه می شوید. اینجا لیستی از لوازم آرایشی که برای عروس خانم ها ضروری هستند تهیه کرده ایم.

1- پرایمر. هر چقدر هم لوازم آرایش تان ادعای ماندگاری بالا داشته باشد، ساعت کاری طولانی و در معرض آفتاب و آلودگی هوا بودن آن ها را کمرنگ می کند. پس پیشنهاد ما این است که یک پرایمرِ باکیفیت بخرید که دوام لوازم آرایش تان را بالا ببرد و دیگر نیازی هم نباشد که پول بیشتری برای خرید لوازم آرایش بادوام بدهید.

2- کرم های بی بی یا سی سی. استفاده از کرم پودر برای مصرف روزانه سنگین است. بهتر است در کیف لوازم آرایش تان به جای کرم پودر،کرم های بی بی یا سی سی داشته باشید. این کرم ها در واقع مرطوب کننده های رنگی هستند که اس پی اف هم دارند و علاوه بر تامین رطوبت پوست تان، در برابر آفتاب هم از آن محافظت می کنند.

3- پالت های ساده سایه چشم. یک کیت سایه چشم دودی، یک کیت با رنگ های صورتی و یکی با رنگ های خاکی و برنز. همین ها برای کیف لوازم آرایش تان کافی هستند، برای تمام آرایش چشم ها چه برای مهمانی های روز و چه مهمانی های شب می توانید از همین لوازم آرایش استفاده کنید. پول تان را برای خرید پالت های سایه 20-25 تایی هدر ندهید چون بیشتر رنگ های آن ها بلا استفاده می مانند. پالت های سایه سه رنگی بهترین انتخاب لوازم آرایشی هستند.

4- کرم پودر با رنگ مناسب. با اینکه کرم پودر برای استفاده روزانه توصیه نمی شود ولی داشتن یک کرم پودر در کیف لوازم آرایش برای استفاده در مهمانی ها ضروری است. در انتخاب رنگ کرم پودرتان دقت کنید که متناسب با رنگ پوست تان باشد.

5- مداد لب. مداد لب باعث می شود که رژ لب از لب تان بیرون نزند و دوام آن را هم بالا می برد. رنگ های صورتی، قرمز، هلویی و قهوه ای از واجبات کیف لوازم آرایش تان هستند.

6- رژ لب. هر چقدر هم آرایش کنید، بدون رژ لب صورت تان بی روح است. رنگ های ارغوانی، قرمز و قهوه ای به همه رنگ پوستی می آیند. همچنین می توانید چند رنگ را ترکیب کنید و رنگ مورد علاقه خودتان را داشته باشید. اگر پوست تان روشن است از رنگ های صورتی روشن، قرمز و هلویی استفاده کنید. رنگ های قهوه ای، ارغوانی و هلویی به پوست های تیره می آیند.

7- مداد چشم ژله ای. عروس های جدید سرشان شلوغ است، برای همین وقت کمتری برای آرایش کردن دارند. برای همین بهتر است به جای خریدن خط چشم مایع، یک مداد چشم ژله ای بخرید. لوازم آرایش هایی انتخاب کنید که استفاده از آن ها آسان باشد.

8- سرمه. سرمه لوازم آرایشی است که به تنهایی برای جذاب کردن چشم های شما کافی است. پیشنهاد می کنیم برای کیت لوازم آرایش عروسی تان رنگ هایی مثل مشکی، نوک مدادی، آبیِ سیر و سبز بخرید. هم می توانید جدا جدا از آن ها استفاده کنید و هم ترکیبی.

9- یک برنزر چندرنگ. یک پودر برنزه کننده چندرنگ را به کیف لوازم آرایش تان اضافه کنید که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. در فصل زمستان از رنگ های روشن آن روی گونه های تان استفاده کنید، و از رنگ های تیره آن برای برنزه کردن در فصل تابستان استفاده کنید.

10- ریمل. چه سایه صورتی براق زده باشید و چه سایه مشکی دودی، یک ریملِ باکیفیت آرایش چشم تان را تکمیل می کند. حتی اگر هم بخواهید یک آرایش طبیعی و ساده داشته باشید می توانید فقط سرمه، برق لب و ریمل بزنید. پس ریمل از واجبات کیف لوازم آرایش تان است.

11- بالم لب. لب ها هم مانند صورت نیاز به رطوبت دارند. اگر قبل از رژ لب از بالم لب استفاده کنید، رژ لب تان ترک نمی خورد و لب های تان پُر تر به نظر می رسند. بالم لب جزو لوازم آرایشی ای است که عروس خانم ها معمولا آن فراموش می کنند.

12- پد/اسفنج های آرایشی. در کرم پودر زدن به جای استفاده از انگشت یا براش بهتر است از پد/اسفنج آرایشی استفاده کنید، اینطوری کرم بهتر روی پوست تان پخش می شود و ظاهر یکدست تری خواهد داشت. ابزاهای آرایشی را در کیف لوازم آرایش تان فراموش نکنید.

13- رژگونه دورنگ. رنگ های صورتی و هلویی-خاکی، دو رنگی هستند که به هر نوع آرایشی می آیند. می توانید هر دو را مخلوط کنید تا تناژ رنگی تیره تری داشته باشید. برای خریدن پالت های رنگارنگ پول تان را هدر ندهید و فکر نکنید که با هر لباسی یک رنگ رژگونه نیاز دارید. همین یک رژگونه برای کیف لوازم آرایش شما کافی است.

14- لاک ناخن قرمز. لاک قرمز همیشه و همه جا زیبا است. فقط کافی است لاک قرمز بزنید و روی آن هم تاپ کت بزنید و هر جا که خواستید بروید. اگر نظر ما را بخواهید یک لاک قرمز در کیف لوازم آرایش تان کافی است و نیازی نیست لاک های رنگارنگ را در کیف تان بگذارید.

15- آرایش پاک کن. فراموش نکنید در پایان روز صورت تان را با یک آرایش پاک کنِ رطوبت رسان پاک کنید. اگر با آرایش بخوابید پوست تان زودتر چروک می شود، جوش می زند و خراب می شود. پس هر چقدر هم خسته بودید حتما قبل از خواب صورت تان را تمیز کنید.

شما چه چیزهایی در کیف لوازم آرایش تان دارید؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سالن آرایش عروس غرب تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:25 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
Image result for ‫سالن آرایش عروس الکا\‬‎
 
میکاپ آرتیست: لیلا کاشفی

هیراستایلیست: نوشین حقی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سالن آرایش عروس شمال تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:15 | بازدید : 62 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
Image result for ‫سالن آرایش عروس پاپیون‬‎
 
 
گریم و میکاپ فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین زیبایی با بهترین برند های آرایشی
شنیون های مدرن و کلاسیک توسط بهترین دیزاینر 

طراحی و قرینه سازی و پر پشت کردن و حجیم کردن ابرو ها و از بین بردن فاصله خالی و پر کردن شکستگی ابرو توسط هاشور، طراحی لب، رژ لب و بدن با روش میکروپیگمنتیشن

انواع هیرکات های جدید و کوپ های ژورنالی به روز همراه با پیتاژ و براشینگ های حرفه ای و ماندگار توسط متخصصین مجرب

اجرای جدید ترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده قرمز، شرابی و مشکی. ...

اپیلاسیون با مواد 100 % گیاهی در محیطی بهداشتی با لوازم یکبارمصرف بدون احساس درد و حساسیت

انوع بافت های مکزیکی و آفریقایی. ...همراه با مهره و ابزار

پاکسازی و مراقبت از پوست و کلیه خدمات پوستی پلینگ، جوان سازی و شفاف سازی به صورت کاملا حرفه ای
 طراحی با حنا به روش هندی، مراکشی و تایلندی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آرایشگاه عروس؛ بهترین را بشناسید
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:6 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

برای انتخاب ارایشگاه مناسبی که روز عروسی شما را زیباترین عروس کند باید به چه نکاتی توجه کنید ؟ کدام آرایشگاه مناسب ترین خدمات را به شما خواهد داد ؟

Image result for shampoo for hair loss prevention-hair regrowth shampoo (8 oz)

اطلاعات کسب کنید 

در گذشته ای نه چندان دور دخترها تا قبل از روز عروسی شان کمتر سراغ لوازم آرایش می رفتند در آن زمان رسم بود که دختر در روز عروسی ابروهایش را بردارد، سرخاب سفیداب بزند، سرمه بکشد و برای مراسم آماده شود. اما این روزها آرایش عروس آنقدر پیچیده شده که برای انتخاب آرایشگر مناسب باید کلی وقت بگذارید و به آرایشگاه های مختلف سر بزنید تا گریموری حرفه ای را با مبلغ مناسب پیدا کنید. اگر درباره آرایش عروس اطلاع زیادی ندارید و تا روز عروسی تان فرصت زیادی نمانده، با کمک این توصیه ها می توانید آرایشگر مناسبی را انتخاب کنید.

 

پرس و جو کنید

در بین دوستان و اقوام شما بطور حتم افرادی پیدا می شوند که به تازگی مراسم عروسی شان برگزار شده است. می توانید نام و آدرس آرایشگاه های مختلفی را از آنها بپرسید و فهرستی از آرایشگران را تهیه کنید. جست و جو در سایت های اینترنتی هم به شما کمک می کند تا فهرست تان کامل تر شود.

 

دور یا نزدیک؟

بهتر است آرایشگاه شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیر منتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه های را جا به جا می کند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهایشان را ببینید.

 

خلیجی یا اروپایی؟

در آرایشگاه های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کارآرایش عروس را انجام می دهند که هر کدام آلبوم ها و قیمت های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس ها را بسیار غلیظ آرایش می کنند، سایه های رنگی بکار می برند و چشم ها را خیلی می کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف هستند. اما دسته ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس ها را ساده تر و به سبک «اروپایی» آرایش می کنند. حتما در فیلم ها و عکس های مختلف دیده اید که عروس های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم ها به سرعت دستتان می آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می دهد. ببینید از کدام سبک خوشتان می آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.


کار آرایشگاه را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم ها چه ساعتی آماده می شوند؟ در یکی از همان روزهابه همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم ها را با عروس های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل های آلبوم از دخترخانم های زیبا و خوش چهره استفاده می شود و لباس و جواهرات گرانقیمت هم در بهتر شدن عکس ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس های آماده شده همان آرایشگر را می بینید، توی ذوق تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

 

کارشان خوب است؟

هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.

 

سلیقه آرایشگر را بشناسید

رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.
کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.
هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.
آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.

 

باقی مطالب را در مقاله بهترین مقاله های شرق تهران از سایت نوعروس دنبال کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه تخصصی عروس زعفرانیه
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 14:57 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

آتلیه تخصصی عروس زعفرانیه

 

 

استودیو عروس مینوسا با استفاده از بهترین تجهیزات و مجرب ترین پرسنل خود طیف وسیعی از خدمات عکس برداری و فیلم برداری از مراسم ازدواج را با بهترین کیفیت در اختیار زوجهای جوان قرار می دهد

استودیو مدرن و حرفه ای همراه با کادر تحصیلکرده و مجرب آقا و بانو

واحد مجاز اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران


سرویس های ویژه آتلیه عکس و فیلم مینوسا:

    کلیه خدمات عکس و فیلم در سه فضای متفاوت عروس/ مدلینگ
    عکسبرداری حرفه ای دوران بارداری
    تهیه آلبوم دیجیتال
    کلیپ های ویژه (کویر، شمال، کیش و ...) ویژه عروس و داماد

کلیه مشتریان با عضویت در استودیو می توانند از هدایای ویژه برخوردار شوند: تخفیف ویژه عکسبرداری سالگرد ازدواج، تولد و ...

زمان تأسیس 1380

نحوه پرداخت هزینه : به صورت توافقی

تخفیف های فعلی: تخفیف ویژه کلیپ های اسپرت و آشنایی

بسته کالا یا خدمات ارائه شده شامل چیست؟ طبق نظرمشتری

نحوه ارائه آلبوم نمونه کارها : حضوری درمحل اتلیه وبازدید از سایت با هماهنگی قبلی

افتخارات یا مدارک دریافت شده :  فارغ التحصیل رشته عکاسی ازدانشگاه هنرو معماری تهران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه تخصصی عروس سعادت آباد
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 14:31 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
Related image
 
مفتخریم با مدیریت صحیح و تجربه بیست ساله و با بکارگیری کادری مجرب از بانوان با تجربه در زمینه عکاسی - فیلمبرداری - تدوین و طراحی و همچنین استفاده از جدیدترین متد روز دنیا یادگاری آنگونه که شایسته آن هستید را ارائه نموده و رضایتمندی شما زوج خوشبخت را فراهم آوریم .
توکل به خدا - پایبندی به اصول اخلاقی و رضایتمندی کامل مشتری سه اصل مهمی است که همواره مدیریت و پرسنل استودیو زیما در راه تحقق بخشیدن به آن تلاش میکنند.

سرویس های ویژه آتلبه عکس و فیلم زیما:

با انتخاب پکیج های ما از 200تا 900 هزار تومان از ما تخفیف بگیرید (به مدت محدود)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه تخصصی عروس جردن
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 14:19 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

آتلیه تخصصی عروس جردن 

 

 
Image result for ‫آتلیه عکس و فیلم زیما‬‎
 

مفتخریم با مدیریت صحیح و تجربه بیست ساله و با بکارگیری کادری مجرب از بانوان با تجربه در زمینه عکاسی - فیلمبرداری - تدوین و طراحی و همچنین استفاده از جدیدترین متد روز دنیا یادگاری آنگونه که شایسته آن هستید را ارائه نموده و رضایتمندی شما زوج خوشبخت را فراهم آوریم .
توکل به خدا - پایبندی به اصول اخلاقی و رضایتمندی کامل مشتری سه اصل مهمی است که همواره مدیریت و پرسنل استودیو زیما در راه تحقق بخشیدن به آن تلاش میکنند.

سرویس های ویژه آتلبه عکس و فیلم زیما:

با انتخاب پکیج های ما از 200تا 900 هزار تومان از ما تخفیف بگیرید (به مدت محدود)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه عروس در سعادت آباد
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 14:0 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
 

 آتلیه عکاسی نورا فیلم دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران با مدیریت آقای عدنانی و با هدف ایجاد سبکی نوین و متفاوت در عکاسی و فیلمبرداری فعالیت خود را با امکانات و تجهیزات حرفه ای و سالها سابقه همراه کادر جوان ومجرب بانو آغاز نمود و آماده ارائه خدمات عکاسی و تصویربرداری از مجالس عروسی، تولد ، مهمانی جشن ها و سمینار ها و... به شما هموطنان محترم در سراسر ایران می باشد. 

کادر خانم:

در آتلیه مذهبی نورا تمامی کارهای عکاسی،فیلمبرداری،تدوین فیلم،طراحی آلبوم،روتوش

عکس،تصویربردارکرین و حتی چاپ عکسها توسط خانم های متخصص، حرفه ای وخلاق

 در این زمینه انجام می پذیرد و حتی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم ها در

مکان آتلیه توسط کارشناس و پرسنل ثابت آتلیه حل می شود و نیازی به بیرون بردن سیستم

 ها از آتلیه نیست.

سرویس های ویژه آتلیه عکس و فیلم نورا:


30درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

و هدایای ویژه برای تمامی قرادادها

فیلمبرداری دو دوربینFullHD

فیلمبردارخانم و آقا توسط دوربین های حرفه ای SLR

میکس و مونتاژ حرفه ای و ساخت چندین کلیپ بر رویblueray 

تصویربرداری  توسط هلیشات

عکسبرداری و فیلمبرداری در باغ و عمارت عروس

عکاسی مخصوص عقد و مهمانها

عکاسی اسپرت در آتلیه

عکاسی خبری در طول روز

آلبوم ایتالیایی عروس در سایز 30x60  بیست صفحه
تحویل فیلم مادر بر روی هارد دیسک

تحویل فایل اصلی عکسهای آلبوم با روتوش


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه عروس شرق تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 13:49 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 
خاطره بهترین شب زندگیتان را جاودانه می کنیم

پکیج ویژه عروس و داماد های نوعروس : 

-)تصویربرداری 2 دوربین full hd+تدوین
-)ساخت کلیپ روز مراسم
-)هلی شات کلیپ روز مراسم
-)عکس سر جشنی 100.70
-)2 عدد شاسی 30.40
-)20 عدد گیفت
-)آلبوم عروس 30.60
-)عکاسی اسپرت
-)باغ عکاسی و تصویربرداری

به ارزش 3800000تومان

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین آتلیه های عروس غرب تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 13:25 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

بهترین های آتلیه عروس غرب تهران 

بهترین آتلیه های عروس غرب تهران
عروس دامادهایی که بدنبال آتلیه عروس سمت غرب تهران هستند ، در بین صدها استودیوهای عکاسی و فیلم برداری با توجه سلیقه و ملاک های انتخابشون دوست دارند یک آتلیه خوب با قیمت مناسب پیدا کنند
 
ادامه در مقاله آتلیه عروس غرب تهران

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه عروس غرب تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 13:8 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

استفاده از تجهیزات مدرن و سینمایی
تخصصی ترین آتلیه عروس در غرب تهران
آتلیه آس به جز این شعبه در تهران شعبه دیگری ندارد
دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راهنمای انتخاب تالار برای جشن عروسی
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 12:59 | بازدید : 31 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
راهنمای انتخاب تالار برای جشن عروسی

تمام زحماتی که از چند ماه قبل برای مراسم عروسیتان کشیده اید در باغ یا تالاری که انتخاب میکنید نمایش داده میشود،چیدمان میزها ،جایگاه عروس و داماد و البته طعم غذای جشن هر یک در جای خود مهم هستند پس با دقت انتخاب کنید تا بهترین باشید

تحریریه نوعروس /یاسمین ثریا:حتما از مدت‌ها قبل به شکل و شمایل جشن، آذین‌بندی، سرویس جواهرات، حلقه، لباس عروسی، مدل آرایش و موی خود فکر کرده‌اید اما تمامی این ملزومات جشن عروسی باید در یک محل مناسب گرد هم بیایند؛ این محل تالار یا باغی است که انتخاب می‌کنید. بسیاری از نامزدها تصور می‌کنند همین که یک تالار یا باغ با قیمتی مناسب را یافتند بهترین جشن عروسی تاریخ را مطابق میل‌شان در آن برپا خواهند کرد اما افراد باتجربه می‌گویند در انتخاب تالار و باغ باید به نکات مهمی توجه کرد که در غیر این صورت جشن عروسی شما تبدیل به یک فاجعه و آبروریزی خواهد شد. 

1. حتما با نامزدتان مشورت کنید 
در برخی خانواده‌ها رسم است که داماد و خانواده‌اش خودشان محل عروسی را انتخاب می‌کنند چون معتقدند تمام هزینه جشن را خودشان تقبل می‌کنند پس عروس و خانواده‌اش در این مورد حق نظر دادن ندارند اما این روش اصلا عاقلانه و منصفانه نیست. شما و نامزدتان باید بنا به امکاناتی که در دست دارید عقل‌های‌تان را روی هم بریزید و بهترین تالار یا باغ را با هم انتخاب کنید.

2. به وضعیت آب‌و‌هوایی دقت کنید
برپایی جشن عروسی در یک باغ واقعا رویایی است اما باغ تنها در فصول به خصوصی از سال برای عروسی مناسب است پس بسته به این‌که در کدام نقطه کشور و با چه آب‌و‌هوایی زندگی می‌کنید باید مطمئن شوید که در محدوده تاریخ جشن عروسی شما آب و هوا آفتابی است یا ابری و بارانی؟ بهتراست زمانی را برای عروسی خود در باغ انتخاب کنید که دمای هوا حدود 25 – 35 درجه سانتی‌گراد باشد در غیر این صورت باغ آن‌قدر گرم یا سرد است که نمی‌توانید از فضای باز و زیبای آن استفاده کنید و تمام هزینه‌ای که برای آذین بندی و زیباسازی باغ پرداخته اید، هدر می‌رود و مجبور خواهید شد چادری برپا کنید و هزینه دستگاه‌های برودتی و حرارتی را هم بپردازید. مثلا اگر ساکن تهران هستید فقط از محدوده زمانی 15 فروردین تا پایان شهریورماه می‌توانید در باغ عروسی برگزار کنید زیرا ساعت جشن شما از عصر به بعد است و حتی در ایام عید و اوایل مهرماه هم هوای عصر و شب سرد است خصوصا اگر باغ اطراف تهران باشد.



3. محل دوری را انتخاب نکنید
بهتر است در انتخاب مکان جشن عروسی خود توجه ویژه‌ای به رفت‌و‌آمد خودتان و مهمان‌ها داشته باشید. بسیاری از تالار‌ها و باشگاه‌های شهر در خیابان‌ها و مراکز اصلی شهر قرار دارند اما در انتخاب باغ و پارکینگ‌ باید دقت بیشتری به خرج دهید و ببینید آیا نشانی این مکان‌ها برای مهمان‌ها سرراست است؟ مهمان‌های شما بیشتر از کدام نقطه شهر به آنجا می‌آیند؟ مثلا اگر بیشتر مهمان‌ها در شرق تهران زندگی می‌کنند اصلا عاقلانه نیست باغی را در نزدیکی کرج اجاره کنید زیرا مهمان‌ها با این وضعیت ترافیک برای رسیدن سروقت باید 2 ساعت زودتر از منزل راه بیفتند تا سر وقت به جشن برسند.

 4. تعداد دقیق مهمان‌ها را مشخص کنید
بسته به بودجه‌تان ممکن است بخواهید یکی از باشکوه‌ترین تالارهای تهران را با تعداد مهمان‌ کمتر اجاره کنید اما اگر تعداد مهمان‌های‌تان را نمی‌توانید کم کنید باید حتما محلی را برگزینید که گنجایش تعداد مهمان های مورد نظر شما را داشته باشد بسیاری از باغ‌ها یا تالارها چند سالن دارند مثلا یکی برای زیر 100 نفر و یکی برای 200 نفر و دیگری برای بالای 500 نفر مهمان.

5. تاریخ عروسی انتخاب‌های شما را محدود می‌کند
بسیاری از مجلل‌ترین تالارها و باغ‌های شهر معمولا برای اعیاد و مناسبت‌های خاص از قبل اجاره می‌شوند پس اگر محل به خصوصی را مد نظر دارید و همیشه دوست داشته‌اید عروسی‌تان در آن برگزار شود بهتر است حتما از چند ماه جلوتر به آنجا سر بزنید،همه امکانات را بررسی کنید و در صورت توافق قرار داد ببندید. در برخی موارد هنگام مناسبت‌های خاص نرخ اجاره تالار یا باغ افزایش می‌یابد بنابراین اگر بودجه شما این افزایش هزینه را پوشش نمی‌دهد، تاریخ عروسی‌تان را در یکی از روزهای کاری هفته بیندازید یا محلی ارزان‌تر را اجاره کنید. 

6. امکانات محل را بررسی کنید
بخشی از مهم‌ترین مواردی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از : مبلغ ورودی تالار یا باغ در روزهای مشخص  مانند اعیاد و آخر هفته؛  جایگاه ماشین عروس، پارکینگ (طبقاتی، روباز، سربسته)، اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد، عاقد برای خطبه عقد، محل بازی کودکان، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، دکوراسیون، لوسترهای لوکس، نورپردازی، عکس‌برداری، فیلم‌برداری، موزیک، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، مشعل‌آرایی، شمع آرایی، نورپردازی، نمایش و شعبده بازی، تزیینات میز و صندلی‌ها، آرایشگاه، میوه، شیرینی، شستشوی میوه، تهیه غذا، سرویس بهداشتی، خدمه، 
مهمان‌دار، نیروی امنیتی، آسانسور، و تلویزیون های شهری یا  LCD، LED، WiF

 

باقی مطالب را از مقاله راهنمای انتخاب تالار برای جشن عروسی در سایت نوعروس دنبال کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
65 درصد تخفیف ویژه با سه پکیج در سالن زیبایی کاتلند
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 12:51 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

شماره پنجم شگفتیهای کارت تخفیف نوعروس معرفی شد. اگر تا امروز با کارت تخفیف نوعروس آشنا شده باشید، لابد می دانید که این کارت تخفیف، مثل کیف پول جادویی عمل می کند و با آن می توانید تا 15 درصد بیشتر از پولی که در کارت ذخیره کرده اید در شبکه خدمات دهندگان نوعروس خرید کنید؛ گذشته از آن که مطابق سیاست پولی و بانکی کشور به پول شما در قالب اعتبار هدیه، سود تعلق می گیرد. اما شگفتی های کارت تخفیف نوعروس به همین جا ختم نمی شود...

 

مهلت این تخفیف به پایان رسیده است





فقط افرادیکه در ایام تخفیف پرداخت خود را از روی پوز پاسارگاد نزد این خدمات دهنده نهایی نموده اند و وقت رزرو کرده اند می توانند از این تخفیف استفاده کنند.

 

در شماره 5 تخفیف های نوعروس نوبت به سه پکیج ویژه رسیده است که با همکاری سالن زیبایی کاتلند آغاز میشود. این خدمات با بهترین کیفیت و صرفا با همکاری نوعروس  ارائه شده است.

 

شرح خدمات:

 

  •  دارندگان کارت تخفیف نوعروس می توانند از هر کدام از این تخفیف های ویژه به صورت جداگانه یا همراه با هم به شرح ذیل استفاده کنند:

 


پکیج 1: هیرکات ژورنالی به ارزش واقعی 35000 تومان

پکیج 2: اپیلاسیون کل بدن به ارزش واقعی 35000 تومان

پکیج 3: کاشت مژه صد در صد طبیعی و ریمل دار به ارزش واقعی 200.000 تومان

 

باقی مطالب را از مقاله پکیج های تخفیف دار عروسی در سایت نو عروس مطالعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین طراحی مراسم نامزدی و عروسی
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 12:33 | بازدید : 28 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

بهترین طراحی مراسم نامزدی و عروسی

 

مراسم عقد و عروسي ايراني نهايتا برمي گردد به ايران باستان و آئين زرتشت که معمولا بعد از مراسم شيريني خوران و آشنائي دو خانواده صورت مي گيرد. هزينه مراسم عقد وعروسي به عهده خانواده داماد است و در عوض عروس جهاز به خانه داماد مي آورد.

 

مراسم عقدوعروسی



لباسهاي عروس و داماد از ديرباز هر دو به رنگ سفيد بوده و در اين مراسم گل به گردن داشته اند. اين رسم آئيني زرتشتي است و هنوز در هند و پاکستان مرسوم است که رنگ سفيد سمبل خلوص و پاکي و بيگناهي است.


عقد بايد به روي زمين چيده شود و عروس و داماد در پائين سفره مي نشينند . عقد درخانه پدر عروس برگزار مي شود . عروس زماني وارد مجلس مي شود که تمامي مهمانها آمده باشند و داماد بايد در طرف راست عروس بنشيند که اين نيز بازمي گردد به آئيني زرتشتي. براي سفره عقد معمولا از يک تکه ترمه قديمي که نسل اندر نسل به خانواده عروس رسيده استفاده مي شود. معمولا ترمه در وسط يک پارچه سفيد قرار مي گيرد که وسايل عقدبر روي آن چيده مي شود.

 

مراسم عقدوعروسی


عقد معمولا عبارتند از


- آئينه بخت و دو شمعدان (که سمبل روشنائي هستند و طبق سنن زرتشتي داماد بايد ورود
عروس را از آن آئينه ببيند)



- سيني عاطل و باطل که تشکيل شده است از هفت دانه و ادويه. خشخاش - برنج - سبزي
خوردن - نمک (براي دور کردن چشم شيطان) - رازيانه - چاي- کندر (براي دور کردن چشم
شيطان)



- نان سنگک که معمولا با خط خوش بر روي آن مي نويسند "مبارک باد" که همراه با سبزي
و پنير است. (عروس و داماد بايد از آن بخورند تا شادي به خانه آنها بيايد)



- يک ظرف انار يا سيب

- تخم مرغ - بادام - فندق

- گلاب

- شاخه نبات (براي شروع زندگي شيرين)

- منقل آتش (براي دور نگهداشتن چشم بد از عروس)

- سکه طلا

- اسپند

- دستمالي سفيد بالاي سر عروس (دستمالي که معمولا بر روي سر عروس و داماد گرفته مي شود و با سوزن و نخ هفت رنگ به نشانه بستن دهان خانواده شوهر دوخته مي شود)

- دو عد کله قند

- يک ظرف عسل (به مناسبت شروع زندگي شيرين)

- نقل - باقلوا - توت شکري - نا ن برنجي - نان نخودچي - نان بادامي - سوهان عسلي

- قرآن ( که ابتدا از اوستا بجاي آن استفاده مي شده)

- جانماز


خطبه عقد در حضور بزرگان خانواده خوانده مي شود و بعد از آن حلقه ها رد و بدل مي شود و عسل خورده مي شود . بعد از آن مهمانان نزديک خانواده به عروس و داماد جواهرات و سکه هاي طلا هديه مي دهند.

 

مراسم عقدوعروسی



بعد از آن وارد بخش عروسي مي شويم ميهانان بيشتري اضافه مي شوند و معمولا مراسم رقص در اين زمان برگزار مي شود . بعد از ان عروس و داماد براي صرف شام مي روند وميهمانان به آنها اضافه مي شوند. بعد از صرف شام کيک بريده مي شود و عروس و دامادبعد از اتمام مراسم به خانه خودشان مي روند.



در حال حاضر برخي عناصر، رسوم و آداب غربي و همچنين پاره اي از سنن قديمي ايراني به اين مراسم اضافه شده است از قبيل حنا بندان، پاتختي، که مجددا در بين خانواده هاي
ايراني خيلي طرفدار پيدا کرده است.



مو و صورت عروس و خانواده ي او، رفتن به ماه عسل، ورود عروس با ماشين تزئين شده باگل، تزئين اتاق عقد همه رسومي است که از آداب غربي به عروسي هاي کنوني وارد شده است. و تکنولوژي جديد که امکان گرفتن فيلم و ويدئو و دي وي دي را از مراسم مي دهد ويکي از بخش هاي مهم عروسي در حال حاضر مي باشد. و نهايتا بعضي از رسوم که ريشه آنهامعلوم نيست از کجاست مثل خاموش کردن شمع در شب عروسي با کفش عروس يا گلبرگ که اين نمي تواند رسمي زرتشتي باشد چون بي احترامي به آتش است.



يا نمونه اي ديگر رقصي است که جديدا در هنگام بريدن کيک عروسي معمولا توسط خواهرعروس يا يکي از نزديکان وي با چاقو نزيک به محل ايستادن عروس و داماد انجام مي شود.


و اين رقص آنقدر ادامه پيدا مي کند تا بالاخره چاقو به دست عروس و داماد مي رسد وکيک عروسي بريده مي شود. و همچنين تزئينات اتاق عقد و سفره عقد که تمامي بوسيله سليقه اي شخصي و خانگي معمولا به مراسم اضافه مي شود و در بعضي از موارد ازدکوراتور استفاده مي شود و يا بصورت آماده خريداري مي شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خدمات مجالس غرب تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 11:44 | بازدید : 20 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

تشریفات مراسم چیست؟

در عصر حاضر زیبایی و تشریفات مراسم با هر مراسمی همراه است و به آن زیبایی خاصی بخشیده است. وجود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به کمک برگذاری این  مراسم ها در باغ و ... آمده است و همواره حضور تجهیزات سرمایش و گرمایش بدون اینکه متوجه حضور آن ها شده باشیم درتشریفات مراسم حضور دارند.

تشریفات مراسم در کشور ما سابقه حضور تاریخی دارند به طوری که شاهزادگان ایرانی با برگذاری مراسم و تشریفات زیبا همواره برای جشن های خود زیبایی خاصی به ارمغان می آورده اند. اما به طور خاص در سالیان اخیر تشریفات مراسم در کشور ما در دهه اخیر مورد توجه عروس و داماد و زوجین قرار گرفته است. اما تشریفات فقط مختص به عروسی نمی باشد. سفارتخانه ها  و  و برگذاری سمینار ها و عقد کنان و ... همگی برای برگذاری مراسم خود نیاز به یک گروه مطمین در زمینه تشریفات مراسم دارند.

خدمات ارائه شونده برای تشریفات مراسم را میتوان اجاره باغ، باغ تالار یا به طور کلی مکان اجرای مراسم، تزیین و دکوراسیون محل برگزاری مراسم، تهیه غذا، گل آرایی تهیه میوه و...  دانست.

خدمات تشریفات عروسی غزال

گروه تشریفات غرال برای اجرای هرچه بهتر و با شکوه تر تشریفات مراسم در زمینه تشریفات عروسی خدمات زیر را ارئه می نماید:

فراهم نمودن باغ برای اجرای مراسم

کترینگ

دیزاین

سفره عقد

موزیک

فیلمبرداری

 

محل اجرای مراسم:

تشریفات غزال برای برگزاری یک مراسم زیبا و با شکوه همواره از باغ، باغ تالار و باغ اختصاصی استفاده می نماید. اگر مخاطبین برای برگزاری تشریفات خود نیازمند یک باغ باشند، مراسم تشریفات غزال در یک باغ اختصاصی و زیبا  که دارای سالن های متفاوت و مجزا از هم می باشد ارائه میشود. این سالن ها درای دکوراسیون زیبا، تشریفات زیبا، آبنما،سقف نورپردازی شده، سالن های شیشه ای، اتاق عقد و.. می باشد و برای برگزاری مراسم بسیار عالی است. تمامی این تشریفات دارای تجهیزات سرمایش و گرمایش هستند.

کترینگ:

تزئین میز شام با دیزاین بسیار متفاوت از جمله به صورت حریر آرای، شیشه ای و.. یکی دیگر از خدمات تشریفات غرال می باشد. شام عروسی از مهمترین  قسمت های یک مراسم عروسی است. کیفیت غذای ارائه شده نشان از احترام به مهمانان دارد. تشریفات شام و زیبایی آن ها و همچنین سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی یکی دیگر از خدمات تشریفات غزال می باشد.

ورودیه : 

 ورودی مراسم و تزئینات آن ها یکی دیگر از خدمات تشریفات غزال است. تشریفات غزال برای تشریفات زیبا در ورودی مراسم نیز گزینه های زیادی برای مراجعین خود دارد. استفاده از دکوراسیون، دکوراسیون تشریفات و نورپردازی و... همگی متناسب با سلیقه مخاطب می تواند باعث زیبایی و جلوه بخشیدن به مراسم شود.

عکس برداری و فیلم برداری

عکاسی زیبا از صحنه های مختلف و فیلم برداری از تمامی مراسم یکی دیگر ار خدمات تشریفات غزال می باشد. ثبت یک فیلم زیبا برای همیشه میتواند اتفاقات خوش لحظات عروسی را برای زوجین ماندگار نماید. تشریفات غزال با بهره گیری از تیم متخصص فیلم برداری و عکاسی خود برای برگزار شدن بهتر تشریفت مراسم همواره آماده خدمت رسانی  می باشد.

سفره  عقد

سفره عقد یکی از سنتهای قدیمی ایرانی است که در مراسم عقد و یا هنگام عروسی پهن می‌شود ، سفره عقد در اکثر شهرهای ایران رواج دارد و در آن شش ظرف که هرکدام محتوی چیزی است که بیانگر آرزویی برای عروس داماد است، قرار دارد این ظروف معمولاً شامل : گردو، بادام، فندق، نان و نبات و تخم مرغ می‌باشند. در میان اینها ظرف هایی از شیرینی و نان پنیر وسبزی، جام هایی از عسل و ماست که کنایه‌ای از شیرینی و ترشی درکنار هم در زندگی مشترک می باشند قرار دارد . طراحی و چیدمان سفره های عقد مدرن و کلاسيک متناسب با لباس عروس و آرايش عروس نورپردازی و شمع آرايي اتاق عقد می باشد . گروه طراحان سفره عقد و گل آرایی تشريفات مجالس ستاره طلایی ماندگار بر اين اساس سفره عقد خوشبختی شما را خواهند چيد تشریفات و خدمات مجالس ستاره طلایی ماندگار دارای مدل های خاص و منحصر به فرد سفره های عقد اصیل ایرانی ، سفره عقد سنتی ، سفره عقد نقره و سفره عقد آینه و کریستال می باشد .

تجهیزات سرمایش و گرمایش

تشریفات غزال همواره برای فراهم آوردن و ارائه خدمات تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز برای مخاطبین خود خدمت رسانی می نماید. تجهیزات سرمایش و گرمایش برای متعادل ساختن دمای محیط در باغ و سالن ها و ورودی های مراسم کاربرد دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برگزاری مراسم نامزدی و عقد
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 11:36 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

خوب است قبل از مراسم نامزدی و عقد، سنگ هایتان را با نامزدتان وابکنید تا برای برگزاری نامزدی یا جشن عقد، هیچ نکته ناگفته ای باقی نمانده باشد و همه چیز از قبل مشخص شده باشد.

مراسمی با ریشه یونانی!

مراسم نامزدی یا عقد اولین بار در یونان برگزار شد که البته هیچ شباهتی به نامزدی‌های امروزی نداشت. در یونان آن زمان، پدر دختر خانم و خواستگار او رودر رو می‌نشستند و مردان فامیل و محل آنها را دوره می‌کردند. خواستگار و پدر دختر خانم در غیاب او قرارهای ازدواج را می‌گذاشتند بدون این‌که به او اجازه اظهار نظر بدهند.

با این حال این روزها مراسم نامزدی با آداب کاملا متفاوتی برگزار می شود. ما در این جا گام به گام به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید یک مراسم نامزدی خوب و به یاد ماندنی برگزار کنید.

توافق کنید

در بیشتر اقوام و شهرهای ایرانی مراسم نامزدی یا عقد را خانواده دختر خانم برگزار می‌کنند و تمام مخارج آن را هم بر عهده می‌گیرند و آقا داماد و خانواده با کیک و گل به مراسم می‌روند. در برخی شهرها مراسم در خانه عروس برگزار می‌شود اما میوه و شام مراسم را خانواده داماد تهیه می‌کنند و به خانه دختر خانم می‌آورند. بعضی اقوام هم رسم دارند که خانواده عروس و داماد هر کدام برای فامیل خودشان یک مراسم نامزدی یا عقد ترتیب می‌دهند. در مورد تمام این موارد باید در مجلس بله برون توافق کنید و مسئولیت‌های توافقی را به گردن بگیرید.


۳ ماه فرصت بخرید

تاریخ مراسم نامزدی یا عقد معمولا در مجلس بله برون تعیین می‌شود که اغلب یکی از اعیاد مذهبی یا تعطیلات آخر هفته است. برخی خانواده‌ها تاریخ نامزدی یا عقد را به زمانی موکول می‌کنند که تکلیف درس، کار و مسکن دختر خانم و آقا پسر معلوم شده باشد. برخی خانواده‌ها هم بعد از آشنایی اولیه ملزم می‌دانند که دختر و پسر به عنوان نامزد یا عقدشده به فامیل و آشنایان معرفی شوند. مهم این است که عجله نکنید و دستکم سه ماه زمان بدهید تا مراسمی آبرومند برگزار شود.

 

 بودجه را تعیین کنید

خانواده‌ای که برگزاری مراسم را بر عهده می‌گیرد باید دقیقا بداند برای این مراسم چقدر می‌تواند خرج کند. بهتر است کیفیت این مراسم با جشن عروسی که خانواده داماد برگزار می‌کند هماهنگ باشد. اگر هزینه این مراسم برای‌تان سنگین است و باید خرج جهیزیه را هم بپردازید حتما بی‌رودربایستی با داماد و خانواده‌اش صحبت کنید تا دل‌خوری یا کدورت ایجاد نشود. بهترین راه این است که دختر و پسر بودجه‌ای که دارند را روی هم بگذارند وآن را بین جهیزیه، مسکن، مراسم عقد یا نامزدی و جشن عروسی تقسیم کنند.

 

محل برگزاری جشن باید ...

خانه، باغ، تالار یا پارکینگ؟ بسته به بودجه و تعداد مهمانی که برای مراسم‌تان دعوت کرده‌اید باید محلی مناسب را برای مراسم در نظر بگیرید. می‌توانید در این مورد صرفه جویی کنید در عوض حلقه‌های بهتری بخرید.

 

قرارداد ببندید

اگر مراسم مفصلی را در نظر دارید بد نیست که مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای آن را بر عهده یک موسسه برگزارکننده بسپارید. این موسسات بسته به خدمات پذیرایی و شام انتخابی هزینه های کم و زیادی دستمزد می‌گیرند که باید به این ارقام هزینه کرایه محل جشن، گل آرایی، موسیقی، طراحی میز نامزدی یا سفره عقد و سایر خدمات دل‌خواه‌تان را بیفزایید.

 

ایده پردازی کنید

اگر جشن را خودتان برگزار می‌کنید باید برای کرایه صندلی، تزیین فضا و حتی گل‌آرایی از قبل ایده‌هایی را در ذهن داشته باشید. برای این منظور می‌توانید از اینترنت، مجلات و کتاب‌های طراحی مجالس کمک بگیرید و به تدریج وسایل مورد نیاز این تزیینات را تهیه کنید.

باقی مطالب را در مقاله برگزاری مراسم نامزدی با قیمت مناسب از سایت نوعروس دنبال کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وظایف مرتبط با تشریفات مجالس و خدمات عروسی چیست؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 11:24 | بازدید : 28 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
وظایف تشریفات مجالس

 در این مقاله سعی بر آن شده است تا به منظور آشنایی هر چه بیشتر عروس و داماد ها با خدمات مجالس ، مجموعه ای از وظایف این موسسات را بیان نماییم . پس در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید. 

نخستین کاری که موسسات تشریفاتی انجام می دهند، بررسی سلایق عروس خانم ها و آقا داماد ها است. آنها با بررسی سلیقه و میزان بودجه ای که زوج ها در نظر گرفته اند، بهترین گزینه ها را به آنها پیشنهاد خواهند داد.

انتخاب یک سالن پذیرایی، باغ عروسی و یا باغ تالار نخستین گامیست که موسسات تشریفات مجالس و عروسی باید بردارند. آنها با بررسی میزان بودجه، تعداد میهمانان دعوت شده، سلیقه ی میزبان، نوع مراسم و نحوه ی برگزاری مراسم بهترین گزینه که درخور با اهداف برگزاری باشد را پیشنهاد خواهند داد.

مدیریت، تزئین اتاق عقد ، گل آرایی جایگاه و  گل آرایی ماشین عروس از دیگر وظایفی می باشد که موسسات تشریفاتی ملزم به انجام آن هستند.لازم به ذکر است که کلیه این موارد با توجه به سلایق میزبان انجام خواهد شد.

معرفی و انتخاب یک گروه موسیقی خوب و کاربلد از دیگر وظایفی است که  تیم تشریفات باید به عروس و داماد معرفی نماید. این گزینه نیز همانند سایر موارد با توجه به بودجه، سلیقه, اعتقادات و سن عروس و داماد معرفی می گردد.

انتخاب یک تیم فیلم برداری قوی از دیگر مواردیست که برای اکثر عروس و داماد ها اهمیت دارد. در این مورد هم می توانید روی کمک موسسات تشریفات حساب کنید! آنها با توجه به سلیقه و بودجه ی شما گزینه ای درخور را پیشنهاد خواهند داد. انتخاب یک   آتلیه و لوکیشن زیبا و معرفی آن به عروس و داماد از دیگر وظایف تیم تشریفات است.

موسسات تشریفات  فروشگاه های معروف و حرفه ای را برای تهیه نمودن کارت های عروسی به میزبان معرفی خواهند نمود.

معرفی اماکنی به منظور تهیه ی ماشین عروس از دیگر وظایفی است که بر عهده ی تیم خدمات و تشریفات است.

معرفی قنادی های حرفه ای به عروس و دامادها برای تهیه ی کیک عروسی نیز  از وظایف دیگری است که می توان از موسسات تشریفات انتظار داشت.

 کترینگ از دیگر وظایفی می باشد که بر عهده ی موسسات خدمات مجالس است. این موسسات وظیفه دارند کلیه خدماتی که مرتبط به سرو غذا، نوشیدنی، میوه ، شیرینی و...  می باشد را به نحو احسنت تدارک ببینند. استفاده از ظروف شیک و متناسب، رومیزی های زیبا و تمیز و... از نکاتی است که باید به آن توجه شود.  

 وظایف خدمات عروسی

 پس از انجام گرفتن کلیه امور مرتبط به شب برگزاری مراسم، نوبت به امور مربوط به خدمات عروس و داماد می رسد. معرفی مزون های مطرح به قصد تهیه ی لباس عروس و داماد از دیگر کارهایی است که به دست تیم تشریفات انجام می شود. عروس و داماد ها می توانند با بهره گیری از نظریات آن ها، موارد معرفی شده را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

هم چنین عروس و داماد ها  می توانند سالن های زیبایی که از سوی گروه خدمات مجالس معرفی می گردد را مورد بررسی قرار دهند و در صورت پسندیدن، با آن ها قرار داد ببندند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
باغ تالار عروسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 11:19 | بازدید : 24 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

باغ تالار عروسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 
 

انتخاب باغ تالار – یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی، انتخاب باغ تالار محل برگزاری مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب تالار یا باغ تالار عروسی، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب باغ تالار محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.

میز شام عروس و داماد,تشریفات عروسی,خدمات مجالس,باغ تالار عروسی

برای انتخاب تالار یا باغ عروسی، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید

موقعیت و دسترسی شهری:
باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی:
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

باغ عروسی,انتخاب باغ عروسی,جشن عروسی

وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد

سقف سالن پذیرایی:
سقف سالن پذیرایی باید بلند باشد. سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف سالن از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب باغ محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

پارکینگ اتومبیل ها:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی ها و رومیزی ها:
در هنگام انتخاب باغ عروسی، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

برگزاری مراسم عروسی,انتخاب تالار عروسی,سالن پذیرایی عروسی

در هنگام انتخاب باغ عروسی، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید

میز شام عروس و داماد:
معمولا سالن های پذیرایی، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و … تزئین می کنند. برخی از سالن هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

سرویس های بهداشتی و سایر امکانات:
سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویس های بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها، رختکن های زنانه و … نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه آتلیه عروسی مناسب را برای مراسم خود انتخاب کنیم
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:47 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

دقایق و ساعتها می گذرد و مراسم به پایان می رسد؛ مراسمی که هفته ها و شاید ماه ها برای آن برنامه ریزی کرده اید. تنها چیزهایی که تا همیشه باقی می ماند، عکس ها و فیلم هاست. پس همه مراسم یک طرف، و انتخاب بهترین عکاس و فیلمبردار برای عروسی، یک طرف.                 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس و فیلم عروسی
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:21 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

عکس آتلیه عروس:

مروری اجمالی بر صنعت عکاسی، نشان می دهد که عکس های عروسی قدمتی دیرینه دارند. عکس هایی که از زمان ورود نخستین دوربین های عکاسی به ایران، مسولیت ثبت عکس های عروسی شاهان، شاهزادگان، درباریان و نزدیکان آن ها را برعهده داشته اند. عکس ها سندی  زنده، از فرهنگ، آداب و رسوم گذشتگان ما محسوب می شوند. عکس هایی که علاوه بر زیبایی های بصری، مروری بر تاریخچه، لباس، آرایش، دکوراسیون و غیره نیز به حساب می آیند.

 

عکس های عروسی در میان خیل عکس های به جا مانده از گذشتگان، بی شک جایگاه ویژه ای دارند. چرا که بیان گر احساسات، عواطف و هویت گذشتگان ما نیز هستند.

 

عکاس-فرمالیته-عروسی

 

عکاسی عروس و داماد از گذشته تا امروز

 

عکس های عروسی، از دهه های گذشته تا به امروز تغییرات فاحشی کرده اند. این تغییرات نیز هم سو با تغییر نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها رخ داده و بدون شک از آن گریزی نبوده و نیست.

 

عکس های عروسی در چند نسل قبل، معمولا پر از هیجان و شور و اتفاق بوده است. عکس هایی که جمعیت زیادی عروس و داماد را احاطه کرده اند و عکاس باشی در میان یک شادی جمعی، به ثبت لحظه ها پرداخته است. عکس های قدیمی علی رغم اینکه در معرض گذر زمان بوده اند؛ اما همچنان رنگ و لعاب شان را حفظ کرده اند و منعکس کننده ی انرژی های مثبت اند. عکس های عروسی در گذشته، در حیاط و منزل عروس یا داماد ثبت می شد. با همان چیدمان قدیمی و همان معماری بکر که از گذشتگان به یاد داریم.

 

اما عکس های عروس و داماد های امروزی، عموما در آتلیه های عروسی، ثبت می شوند و جز خود عروس و داماد، کس دیگری در آن ها حضور ندارند. عکس های فتوشاپی و پر از جلوه های ویژه، که سعی می کند، تمام عیوب چهره و صحنه را رفع کرده و عکس را به بهترین شکل ممکن رتوش کند.

 

عکس-فرمالیته-تهران

 

عکس های آتلیه: محاسن و معیب

 

در دنیای امرزو، اغلب افراد به دنبال ثبت بهترین عکس ها از لحظه های مهم زندگی خود هستند. عکس هایی که آن ها را در اوج زیبایی و شکوه نشان می دهد. برای همین بازار کار عکاسان و آتلیه های عکاسی بسیار پر رونق است. امروزه کمتر کسی را می بینید که برای مراسم عروسی آتلیه نرفته باشد و یک دو جین عکس عروسی، از خود به یادگار نگذاشته باشد.

 

عکس های عروسی جلوه ی بسیار زیبایی دارند، مونتاژ و طراحی می تواند بر زیبایی آن تا حد زیادی بیفزاید. اما ممکن است این قبیل عکس ها، حالت تصنعی را به چهره ی عروس و داماد القا کرده و عکس ها را از حالت طبیعی و بکر دور کند.

 

عکس-فرمالیته-شیک

 

شما دنبال چه آتلیه ای هستید؟

 

با بررسی های صورت گرفته در یک جامعه ی آماری کوچک، می توان چنین برداشت کرد که قیمت، تنوع و کیفیت عکس و نحوه ی برخورد عکاس با مشتری از اولویت های مهم عروس و داماد ها برای انتخاب یک آتلیه است.

 

فایقه 29 ساله است و سال گذشته عروسی کرده است. او می گوید: برای من کیفیت عکس ها، تکراری نبودن ژست های پیشنهادی و قیمت، اولویت های اصلی بودند. من و همسرم یک از آتلیه های معروف را به خاطر قیمت بالا و اینکه می خواست کل مبلغ را یک جا پرداخت کنیم، کنار گذاشتیم.

 

فاطمه 28 ساله است و دوسال قبل عروسی کرده است. او معتقد است برای انتخاب بهتر باید به چندین آتلیه ی مختلف سر زد. در نهایت با مقایسه ی نمونه کارها و رنج قیمت ها، بهترین مکان را انتخاب کرد.

 

مینا چهار سال قبل ازدواج کرده است، او می گوید: من بیشتر از هر چیزی به اخلاق و نحوه ی برخورد عکاس توجه می کردم. با خودم می گفتم، قرار است بهترین شب زندگی ام را با این فرد سر کنم و اگر اخلاق خوبی نداشته باشد؛ ممکن است خاطره های بدی برایم رقم بخورد.

 

همچنین این نکته که باغ پیشنهادی شان، متناسب با فصل باشد و تمام امکانات را در اختیار داشته باشند نیز،  فاکتورهای مهمی در انتخاب یک آتلیه ی مناسب برای من بود.

 

عکس-فرمالیته-عروسی-شیک

 

برای انتخاب یک آتلیه به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

هنگامی که به یک آتلیه عروس مراجعه می کنید، به ژست عکس ها، شکل نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکسها توجه کنید. پیشنهاد می شود، در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها، فلاشها، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود، (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید.

 

یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی، فیلمبرداری مراسم می باشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم، کیفیت دوربین ها، کرین و هلی شات می تواند هزینه های شما را بالاتر ببرد.

 

توجه: ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

 

عکاسی-عروسی-تهران

 

اگر فردی مذهبی هستید…..

 

معمولا برای افراد مذهبی و مقید، انتخاب آتلیه، به مراتب دردسر های بیشتری دارد. چرا که اغلب آتلیه ها، پرسنل آقا نیز دارند، ممکن است در روز جشن، باغ هایی را به شما پیشنهاد بدهند که هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول عکاسی هستند. پس اگر این مسائل برای شما مهم است باید از قبل با آتلیه مورد نظرتان هماهنگ کنید.

 

نمونه-عکس-حرفه-ای-عروس-رویایی

 

تبلیغات زبانی یا تبلیغات میدانی؟

 

تنها به تبلیغات میدانی و محیطی توجه نکنید. چرا که اغلب آتلیه ها امکانات خود را بیشتر از چیزی که هست جلوه می دهند و سعی در جلب نظر مشتری دارند. اگر از دوستان و بستگان خود که به تازگی عروسی کرده اند پرس و جو کنید، عموما به نتایج بهتر و منطقی تری خواهید رسید. مشتری های راضی همیشه بهترین تبلیغ هستند.. همچنین برای انتخاب آتلیه به سابقه و تجربه ی آن آتلیه و عکاس نیز توجه کنید.

 

همچنین محیط آتلیه، دنج و دل باز بودن مکان، زیبایی های بصری، همگی می توانند در کیفیت عکس های شما تاثیر گذار باشند.

 

عکس-نو-عروس-سیاه-و-سفید

 

عکس ها همسو با سلیقه ی عروس و داماد

 

از میان خیل عکس هایی که در آتلیه از شما گرفته می شود، به طور متوسط بیست تا سی عکس انتخاب خواهد شد. این عکس ها باید دقیقا منطبق بر سلیقه ی شما انتخاب شده و بر اساس سلیقه و خواست شما، رتوش و ادیت شود. با دقت تمام، به بگ راند عکس ها، نورپردازی ها، محیط عکاسی دقت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

نمونه-عکس-عروس-زیبا

 

مهارت در خدمت امکانات

 

فیلم خوب عروسی،  فیلم نامه ی خوب و عکاس حرفه ای می خواهد و تنها دوربین های خیلی مجهز، دلیل ثبت کردن عکسهای خوب نیستند با دوربین های ساده تر هم می شود عکس هایی زیبا خلق کرد.

 

بعضی از آتلیه داران مدعی می شوند که عکس های ما به روز است. این صحبت اصلا درست نیست، زیرا عکس ورژن نیست که هر ماه آپدیت شود.

 

عکاسی-فرمالیته-ارزان

 

عکسهای جان دار

 

روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است. پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل، استرس، خنده های طبیعی، گریه ، شادی و در عکس ها نمایان باشد.  نباید در تمام عکس ها توی قالب خاصی فرو بروید و مو به مو گفته های عکاس را به اجرا در بیاورید. باید به یاد داشته باشید که شما بازیگر نیستید و قرار است عکس هایی از طبیعی ترین لحظه های عروسی تان ثبت کنید.

 

عکس-فرمالیته-شیک-تازه-عروس

 

به رفتار و اخلاق عکاس دقت کنید…

 

فیلم بردار و عکاس، باید رفتار دوستانه و صمیمانه با عروس و داماد داشته باشند، چرا که در این صورت عروس داماد، احساس راحتی بیشتر با عکاس می کنند  و  از گرفتن عکس های احساسی و بوسیدن یکدیگر در عکس، خجالت نمی کشند و عکس ها طبیعی تر می شود.

 

عکس-عروسی-فرمالیته

 

فیلم و عکس به یاد ماندنی

 

عکس عروسی مهم ترین و خاطره انگیز ترین یادگاری مراسم شما است. چند سال دیگر که به عکس های عروسی تان نگاه کنید همه خاطره ها برایتان زنده می شوند . عکس عروسی تان با همه کسانی که شاید دیگر در میان شما نباشند؛ یاد آور همه خاطرات خوش مراسم شماست.

 

در هر مراسم عروسی، لحظات طلایی و تکرارنشدنی وجود دارد که، شما باید از عکاس مراسم بخواهید از آنها عکس بگیرد. عکس های عروسی که دلتان میخواهد داشته باشید را لیست کنید و به عکاستان بدهید؛ تا فراموش نکنید چه عکس های عروسی را می توانید یادگار داشته باشید.

 

فیلم عروسی هم می تواند به همان اندازه عکس عروسی، یاد آور شادی و لحظات بی مانند مراسمتان باشید. از تمامی لحظه هایی که برای آماده شدن شما و آقای داماد فیلم تهیه می شود، تا حضور پدر مادرها در کنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم.

 

فیلم عروسی گاهی هم می تواند به صورت مستند باشد و تمامی دقایق و روزهایتان را ثبت نماید. یادتان نرود برای فیلم عروسی، می توانید کلیپ اسپرت هم درست کنید. معمولا، در گالری عکس آتلیه ها می توانید نمونه های عکس، کلیپ و شیوه فیلم و عکس برداری را ببیند.

 

در خاطر داشته باشید، که یک عکس زیبا از مراسم عروسیتان زمانی مفهوم پیدا می کند که، شما به راستی و از صمیم قلب شاد و خوشحال باشید.

 

عکس-عروسی-شیک

 

یک پیشنهاد هیجان انگیز:

 

اگر درباره ی عکس و فیلم عروسی بسیار حساس هستید و دلتان می خواهد همه چیز مطابق میل تان پیش برود و در عین حال، از نظر هزینه مشکلی ندارید و می توانید به حد کافی برای این کار هزینه کنید؛ پیشنهاد می کنیم که عکاسی عروسی تان را چند روز قبل از عروسی انجام دهید.

 

شاید به نظر عجیب بیاید ولی، بسیاری از آتلیه ها این پیشنهاد را به عروس و داماد ها می دهند. برای عملی کردن این پیشنهاد، ابتدا باید لباس عروسی تان را در اختیار داشته باشید، سپس با آرایشگر خود هماهنگی های لازم را انجام دهید تا برای آرایش مجدد تخفیف مناسبی برای شما در نظر بگیرد. همچنین ماشین عروسی تان را نیز باید گل آرایی کنید.

 

این کار حسن بزرگی دارد و آن صرفه جویی در وقت است. شما می توانید با خیال راحت تمام روز را صرف عکاسی کنید و تمام فیگورهای مد نظرتان را امتحان کنید. بدون اینکه نگران از دست دادن زمان باشید.

 

بنابراین در روز انتخاب عکس ها، دست تان برای انتخاب بازتر است و می توانید تعداد بیشتری عکس داشته باشید و روز عروسی تان را هم به گرفتن عکس با خانواده و دوستان تان اختصاص دهید. در چنین حالتی شما هم استرس زمان و از دست دادن فرصت های مناسب را نخواهید داشت و هم اینکه می توانید خاطره های بیشتری از جشن عروسی تان ثبت کنید.

 

عکس-گرفتن-از-عروسی-ایرانی

 

نکته ی نهایی:

 

اگر می خواهید عکس های عروسی تان همیشه لبخند به لب هایتان بیاورند، در انتخاب آتلیه دقیق عمل کنید. نمونه کارهای آتلیه ها را با دقت بررسی کنید، اگر به دنبال تهیه ی کلیپ اسپورت برای نمایش در سالن عروسی هستید، حتما در این زمینه تحقیق کنید و نمونه کار بخواهید. سلیقه ی شخصی تان را برای آنها بازگو کنید و تمام آن چیزی را که از عکاس می خواهید برایش شرح دهید. در صورتی که از خانواده ای مذهبی هستید، به جنبه ی مذهبی کار، اشراف داشته باشید، اعم از اینکه پرسنل آتلیه خانم باشند، برای عکاسی به باغ شخصی بروید و فایل اصلی کارهای عروسی تان را پس از اتمام کار، از آتلیه تحویل بگیرید. چرا که تمام عکس های عروسی شما در نهایت در آتلیه ی مورد نظر آرشیو خواهد شد. به تجهیزات و امکاناتی که آتلیه در اختیار شما قرار خواهد داد دقت کنید، تعداد دوربین ها، لوازم نور پردازی و …. مهم هستند.

 

عکس-فرمالیته-عروس-خارجی

 

خلاقیت عکاس در طراحی فیگورهای جالب، رفتار مناسب و صمیمی عکاس با شما، کارهای قبلی و فضای خود آتلیه برای انتخاب بهترین گزینه حائز اهمیت هستند.

 

عکس-عروس-تهران

 

* مهمترین ویژگی که شما در انتخاب آتلیه مراسم عروسی تان، به آن توجه کردید چه بود؟

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
10 درس مهم برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:6 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

10 نکته طلایی که هر عروسی باید در انتخاب آرایشگر عروس روز عروسیش به آنها توجه کند وگرنه ممکن است پشیمان شود!

اگر در گیر و دار پیدا کردن آرایشگری هستید که از یک طرف موهایتان را به زیباترین شکل ممکن بیاراید و آرایش صورتتان را هم خراب نکند و از طرف دیگر به جای آرایش شما را تبدیل به یک آدم جدید نکند، بدانید که تنها نیستید و بسیاری از عروس‌های جوان در سراسر دنیا با شما هم عقیده هستند. بنابراین اگر می خواهید آرایشگر مناسبی را برای آرایش روز عروسی تان انتخاب کنید این 10 نکته مهم را که حاصل تجربه یک عروس واقعی است، به خاطر بسپارید.

سلام غریبه

قبل از اینکه پای قرارداد آرایش کامل عروس را امضا کنم بنا به نصیحت دوستانم تصمیم گرفتم که از آرایشگرم بخواهم موهایم را درست کند. البته قبلا هم برای کوتاه کردن مو پیش این آرایشگر رفته بودم ولی اینبار فرق داشت چون قرار بود مرا برای بهترین روز زندگیم آماده کند. وقتی که کارش تمام شد توی آینه چشمم به غریبه‌ای افتاد که از بین آن همه مه و بخار اسپری مو، به من زل زده بود. چشم‌هایش را می شناختم، اما باقی جزئیات صورتش کاملا ناآشنا بود. دختر توی آینه یک تکه موی تاب خورده و پف کرده به سبک قدیمی بالای سرش داشت و باقی موها دور تا دور سرش بافته شده بود. به سختی می توانستم گیره های درخشانی را که روی سرم گذاشته بودند، تشخیص بدهم چون همه چیز لای موهای پیچ خورده گم شده بود. 
قهرمان من در دنیای مد "کیت میدلتون" بود که عکسش را با مدل موی دلخواهم به آرایشگر نشان داده بودم ولی این چیزی که روی سرم کاشته بودند، کوچکترین شباهتی به موهای بافته شده و تاب خورده میدلتون نداشت. 
دوستی که همراهم بود، دلجویانه گفت:‌«قشنگه،ولی خودت نیستی!»
درس اول: هیچ وقت به تنهایی برای انتخاب آرایشگر به سالن‌های مختلف نروید. حتما دوستی را همراه خود ببرید که هم صادق باشد و هم آنقدر رک که حقیقت را به شما بگوید.

به آرایشگر همیشگی اعتماد نکنید!

نفس عمیقی کشیدم و سعی کردم تغییراتی را که دلم میخواست توی آینه به آرایشگر نشان بدهم. تند و سریع مچ دستش را تکان داد و گفت: «ولی این چیزهایی که میگی همون چیزی نیست که می‌خوای!» دوستم خواست میانه را بگیرد و پرسید: «بهتر نیست گیره‌ها را کمی عقب تر ببرید؟» پاسخ آرایشگرم که دو سه سالی بود ماهی یکبار می‌دیدمش و زیر دستش می‌نشستم، این بود که : «برای چی باید همچین کاری بکنم؟ واقعا مسخره است.» البته همه این ها را با لحن شیرین یک آدم دلسوز می‌گفت. وحشتناک بود. قیافه‌ام توی آینه دیدنی شده بود کافی بود کسی سوالی از من بپرسد تا بزنم زیر گریه. بعد از چند هفته پر استرس خرید وسایل خانه، لباس، کفش و... بغضم آماده ترکیدن بود. 
بله، من از آن عروس‌هایی بودم که به خاطر یک مسئله احمقانه در آرایشگاه عروس  گریه می کنند، اما دلیلش واقعا این نبود. اگر این آرایشگرغریبه بود، به راحتی برایش توضیح می دادم که گیره ها را کجای موهایم قرار دهد. اما من اینکار را نکردم چون همیشه موهایم را خیلی خوب کوتاه می کرد و حتی برای مهمانی‌ها هم موهایم را خیلی خوب درست کرده بود. شاید روز بسیار سختی راپشت سر گذاشته بود. به هر حال تشکر کردم و بلند شدم و به محض بیرون آمدن جستجوی کاملی را برای پیدا کردن یک آرایشگر دیگر شروع کردم. 
درس دوم: شخصی که موهای شما را همیشه خیلی خوب کوتاه و آرایش می کرده دلیل نمی شود که بتواند برای روز عروسی‌تان همان مدل موی مورد علاقه شما را درست کند. حداقل چهار تا پنج ماه زودتر وقت بگیرید تا فرصت تست کردن آرایشگر را داشته باشید. 

اندر فواید اندازه گیری وقت

دفعه بعد پیش یک غریبه رفتم. هم امیدوار بودم وهم خودم را برای بدترین ها آماده کرده بودم. چند تا عکس از مدل دلخواهم به آرایشگر نشان دادم و او سرش را تکان داد که یعنی متوجه جزئیات شده است. شانه را برداشت و زمان سنجش را روشن کرد. 
درس سوم: حدود زمانی را که برای درست کردن موهایتان لازم است، در نظر داشته باشید تا روز عروسی دچار استرس نشوید و به موقع به همه کارهایتان برسید.

دقت فراموش نشود

همانطور که موهایم را پیچ و تاب می داد، اسپری می زد و حالت می داد، شروع به صحبت کردیم. من که خیالم از برخورد خوب او راحت شده بود، بی خیال همه چیز شدم. و این یک اشتباه بزرگ دیگر بود! 
درس چهارم: دقت کنید! از آرایشگرتان بخواهید که در مراحل مختلف پشت موهایتان را از زوایای گوناگون به شما نشان دهد تا هرتکه‌ای را که دوست نداشتید، پیش از آنکه دیر شود درست کنید.

باقی مطالب را در مقاله آرایشگاه عروس سایت نوعروس دنبال کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
میکاپ آرتیست به چه معناست؟
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 9:49 | بازدید : 1408 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

میکاپ آرتیست عروس

 

در این مقاله می خواهیم درباره ی  اصطلاح "میکاپ آرتیست" توضیح مختصری ارائه کنیم.

واژه ی میکاپ که به انگلیسی بصورت make up نوشته می شود، به معنای آرایش صورت است که در تعریف تخصصی با آرایش متفاوت  است زیرا آرایش به معنای استفاده از مواد آرایشی به صورتی است که تغییر قابل توجه در ظاهر خانم ها مشاهده می شود اما میکاپ به استفاده از مواد آرایشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن زیبایی های چهره ی عروس خانم است در حالی که تغییر چندانی در ویژگی های اصلی صورت وی دیده نمی شود.

واژه آرتیست که به انگلیسی به صورت artist نوشته می شود، به معنای هنرمند است.

پس میکاپ آرتیست در انگلیسی به صورت make up artist نوشته می شود و به معنای هنرمندِ آرایشگر می باشد که کار ارایش و گریم بانوان را انجام می دهد.

میکاپ آرتیست یک واژه انگلیسی برای آرایشگر بانوان است

در کل، میکاپ آرتیست یک واژه انگلیسی برای آرایشگر حرفه ای بانوان است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آرایش عروس
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 9:40 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

سالن آرایش عروس

آرایش عروس ، هر سال با سال های قبل متفاوت است . برای آنکه بهترین مدل شینیون و میکاپ عروس را داشته باشید توصیه میکنیم حتما نمونه های بدون رتوش و واقعی مدل آرایش عروس سالن های زیبایی را از نزدیک ببینید و سپس تصمیم بگیرید . بعد از آنکه مدل میکاپ دلخواهتان را پسندیدید از آرایشگرتان بخواهید برای مدل مو و میکاپ روز عروسی برایتان تست انجام دهد . چون مدل موی عروس در آلبوم های آماده سالن های زیبایی ممکن با جنس موی شما سازگار نباشد و در روز عروسی راضیتان نکند.

 

 سالن آرایش ماه آرا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید جهیزیه عروس با 30 تا 40 میلیون هزینه
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 9:34 | بازدید : 33 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

خرید جهیزیه عروس کار آسانی نیست. رفت و آمد های مداوم به بازار و تهیه تک تک اقلام آن نیاز به صبر و سلیقه دارد. بودجه بندی برای هزینه بین 30 تا 40 میلیون تومان برای خرید جهیزیه عروس را بخوانید.

تمام و کمال باشید

برای خرید تمام وسایل خانه آن هم به شکل تمام و کمال بودجه 30 تا 40 میلیون تومانی کفایت می کند. البته خرید جهیزیه گاهی اوقات به 100 میلیون تومان هم می رسد اما اگر نخواهید خیلی لاکچری به ماجرا نگاه کنید و فقط تمامی مایحتاج خانه را خریداری کنید، می توانید روی همین هزینه 30 تا 40 میلیونی حساب ویژه ای باز کنید و خیال تان بابت کامل بودن جهیزیه تان راحت باشد. پکیجی که در ادامه می خوانید با 40 میلیون تومان بودجه بسته شده است، اگر می خواهید 30 میلیون تومان هزینه کنید باید وسایلی که در لیست دو سرویس هستند مانند تفلون و چینی را به یک سرویس تغییر دهید و برای مبلمان خانه و میز نهارخوری و البته فرش ها هزینه کمتری در نظر بگیرید و کمی وسایل تزیینی مانند تابلو و گلدان را با دقت بیشتری بخرید که خیلی به شما فشار وارد نکند.

وسایل برقی ریز: 5 نیم میلیون تومان

خرید وسایلی مانند آبمیوه گیری (200 هزار تومان)، زودپز (180 هزار تومان)، پلوپز (230 هزار تومان)، سولاردوم (یک میلیون تومان)، مخلوط کن (150 هزار تومان)، چای ساز (200 هزار تومان)، ساندویچ ساز (180 هزار تومان)، خرد کن (150 هزار تومان)، آب مرکبات گیری (150 هزار تومان)، توستر نان (170 هزار تومان)، سرخ کن (450 هزار تومان)، آون توستر (500 هزار تومان)، اسپرسو ساز (400 هزار تومان)، تخم مرغ پز (80 هزار تومان)، جارو برقی (750 هزار تومان)، اتو بخار (220 هزار تومان). وسایلی که در این پکیج و با این قیمت می توانید خرید کنید، جزو وسایل با کیفیت هستند که تعداد زیادی از آنها را برندهای خارجی تشکیل می دهند.

وسایل درشت آشپزخانه: 11 میلیون تومان

یخچال، ماشین لباسشویی و گاز وسایل بزرگ آشپزخانه هستند و برندهای خارجی و آزمون پس داده ی آنها را می توانید به قیمت 10 میلیون تومان خریداری کنید. در این پکیج لازم است برای ماشین لباسشویی 7 کیلویی که بتوانید داخل آن پتوی یک نفره بیندازید 3 میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید، برای ساید تان شش میلیون و 500 هزار تومان کنار بگذارید و گاز پنج شعله تان را به قیمت یک و نیم میلیون تومان خریداری کنید.

خرده ریزهای آشپزخانه: 5 میلیون تومان

سرویس غذاخوری آرکوپال (500 هزار تومان)، سرویس غذاخوری چینی (900 هزار تومان)، سرویس عصرانه خوری (200 هزار تومان)، سرویس اردو خوری روی میز (200 هزار تومان)، سرویس بانکه (100 هزار تومان)، سرویس ظروف داخل مایکروفر در دار (50 هزار تومان)، سبزی خشک کن (50 هزار تومان)، سرویس میوه خوری (250 هزار تومان)، سرویس قهوه خوری (150 هزار تومان )سرویس پلاستیک (400 هزار تومان)، سرویس پا سماوری (300 هزار تومان)، سرویس حبوبات و ادویه (200 هزار تومان)، سطل برنج (100 هزار تومان) پارچ و لیوان و استکان چای خوری (200 هزار تومان)، دو دست سرویس تفلون (70 هزار تومان)، سرویس دم کنی و دستگیره (80 هزار تومان)، سرویس کفگیر و ملاقه (150 هزار تومان)، ابزار آشپزخانه (100 هزار تومان) و یک میلیون تومان هم برای دستمال های نخی، سینی دم دستی، جای نان، سبدهای داخل یخچال، تزئینی های رو یخچالی، جای مایعی، سبدهای رنگی، جای دستمال کاغذی، سیخ، سینی، سرویس چاقو، سرویس قاشق و چنگال و دیگر خرده ریزهای آشپزخانه در نظر بگیرید.

پذیرایی: 15 میلیون تومان

برای چیدمان پذیرایی چند وسیله اصلی لازم است که با این بودجه می توانید بهترین آن ها را بخرید و حسابی پذیرایی خانه تان را دیدنی کنید. سرویس مبلمان راحتی (پنج میلیون تومان)، نهارخوری شش نفره (یک میلیون تومان)، بوفه (500 هزار تومان)، میز تلویزیون و میز تلفن (500 هزار تومان)، جا کفشی آینه دار به همراه آویز لباس (300 هزار تومان)، فرش (دو میلیون تومان)، پادری و کناره های خانه (400 هزار تومان)، پرده و زیر پرده ای (یک میلیون تومان)، کریستال تزیینی داخل بوفه (یک میلیون تومان)، جاروشارژی (400 هزار تومان)، بخار شوی (300 هزار تومان)، کنسول سه در و آینه (900 هزار تومان). برای خرید تابلو، ساعت، رومیزی، گلدان، گل، شمع، جای کنترلی، روفرشی، رانر روی میز، قوطی های فلزی برای شکلات، قفس های تزیینی داخل خانه، شمعدان، قاب عکس، جا کلیدی، شلف روی دیوار، شکلات خوری و ... هم یک میلیون و دویست هزار تومان کنار بگذارید.

اتاق خواب: 4 میلیون و سیصد هزار تومان

سرویس خواب با کیفیت همراه دو پادری، یک دراور، یک آینه و تخت را می توانید به قیمت 2 میلیون تومان خریداری کنید، بهترین تشک را با قیمت 700 هزار تومان بخرید و دو سرویس ملحفه و روبالشتی با رنگ های متفاوت هم برای آن در نظر بگیرد که قیمتش تقریبا می شود 800 هزار تومان. اتاق خواب نیاز به تزیینات زیبا دارد. 500 هزار تومان باقی مانده از 40 میلیون تومان تان را می توانید میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است. برای خرید تشک و سرویس خواب هم 500 هزار تومان در نظر بگیرید و 300 هزار تومان مابقی را به خرید اتو، میز اتو و یک گلدان کوچک در اتاق خواب تان اختصاص بدهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تشریفات عروسی
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 9:21 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

تشریفات عروسی، یعنی همه چیز عروسی. از پذیرایی مهمانان، تا برنامه ریزی روز عروسی. از موزیک مراسم عروسی، تا شام شب. با نوعروس همراه باشید و از راهنمایی های مشاوران مجرب ما بهره مند شوید. با دوستان تان صحبت کنید و از تجربه عروس و دامادهای ما استفاده کنید.

تشریفات مجالس نوبل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس و فیلم عروسی
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 8:58 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

دقایق و ساعتها می گذرد و مراسم به پایان می رسد؛ مراسمی که هفته ها و شاید ماه ها برای آن برنامه ریزی کرده اید. تنها چیزهایی که تا همیشه باقی می ماند، عکس ها و فیلم هاست. پس همه مراسم یک طرف، و انتخاب بهترین عکاس و فیلمبردار و آتلیه عکس عروس برای عروسی، یک طرف.

آتلیه عکس و فیلم النا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لباس عروس های منتخب جشنواره نوعروس
شنبه 29 مهر 1396 ساعت 16:45 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
لباس عروس پفی ؟ لباس عروس پرنسسی ؟ لباس عروسکوتاه؟ یا لباس عروس دکلته ؟ انتخاب شما کدام لباس عروسبود؟ فکر میکردین لباس عروس سفید بهتره یا رنگی؟ به نظرشما کدام یک از لباس عروس های جشنواره چهلم شیک ترین و زیباترین "لباس عروس" بودند؟
لباس عروس های منتخب جشنواره نوعروس

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
با انواع کیست تخمدان آشنا شویم
پنج شنبه 27 مهر 1396 ساعت 12:1 | بازدید : 79 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

انواع کیست تخمدان

هر خانمی باید با انواع کیست های تخمدان آشنا باشد. دکتر شهرزاد زاده مدرس، متخصص زنان و زایمان انواع کیست های تخمدان را به ما معرفی می کند.

کیست تخمدان وا‍ژه آشنایی برای بیشتر خانم هاست، وا‍ژه ای که گویی با شنیدن آن خیال مان راحت می شود که مشکل خاصی وجود ندارد. ما هم قصد نداریم شما را بترسانیم اما واقعیت این است اگرچه بیشتر کیست های تخمدان بی خطر هستند و بی دردسر از بین می روند اما برخی از کیست ها می توانند دردساز باشند دردسرهایی مانند نازایی و حتی مرگ. دکتر شهرزاد زاده مدرس، متخصص زنان و زایمان درباره انواع مختلف کیست های تخمدان چنین توضیح می دهد.

کیست های فانکشنال: کیست های شایع اما بی دردسر

گاهی تجمع مایعی در داخل یک فولیکول در حال رشد در تخمدان منجر به ایجاد کیست های فانکشنال می شود. این کیست ها که شایع ترین نوع کیست ها هستند خطری ندارند و اغلب در سنین نوجوانی و باروری ایجاد می شوند. کیست های فانکشنال در بیشتر موارد حتی تشخیص هم داده نمی شوند و بی سرو صدا و خود به خود از بین می روند. 
در برخی موارد بیمار به دلیل بزرگ بودن کیست، چرخش یا ایجاد سوراخ در قسمتی از کیست (که ممکن است مقداری از مایع کیست به داخل شکم سرایت کند) احساس درد و نارحتی خواهد کرد. در این موارد پزشک بعد از بررسی علت ایجاد درد درمان های مناسب را تجویز خواهد کرد. در کیست های فانکشنال کمتر با چرخش کیست مواجه می شویم و در بیشتر موارد درد به دلیل سرایت مایع داخل کیست به شکم یا بزرگ بودن کیست است.

درمان با توجه به سن و سایر عوامل: در این نوع کیست ها در بیش از 90 درصد موارد نیاز به درمان های خاصی وجود ندارد و بیمار فقط باید تحت نظارت باشد و در دوره های مشخصی به پزشک مراجعه کند. در صورتی که کیست بعد از گذشت 2 ماه از بین نرفت و اندازه اش نیز حدود 4 تا 5 سانتیمتر بود باید ارزیابی های دقیق تری انجام شود.در این موارد بیشتر دارو درمانی تجویز می شود. در صورتی که بیمار مبتلا به کیست فانکشنال جوان باشد ترجیح می دهیم کمتر از درمان های تهاجمی استفاده کنیم و برخورد محافظه کارانه تری داشته باشیم تا به این وسیله از عوارض بعدی مانند چسبندگی داخل لوله رحم و ناباروری پرهیز شود اما در مواردی که کیست چرخیده یا پاره شده باشد باید سریع درمان را آغاز کرد. در مواردی که بیمار در سنین بالا باشد نیز باید از اقدامات جدی و سریع برای درمان استفاده کرد.
پیشگیری: کیست های فانکشنال در دوران تخمک گذاری ایجاد می شوند بنابراین برای پیشگیری از ایجاد این کیست ها باید از تخمک گذاری تخمدان جلوگیری کرد.اگرچه هیچ روش درمانی قطعی برای جلوگیری از این کیست ها وجود ندارد اما برای این منظور از داروهای پیشگیری از بارداری استفاده می شود. در واقع برای افرادی که سابقه ابتلا مکرر به این کیست ها را دارند داروهای پیشگیری از بارداری تجویز می شود این قرص ها زیر نظر پزشک به مدت 3 یا 6 ماه مصرف شوند. البته از این روش برای همه افراد نمی توان استفاده کردبه طور مثال افراد مبتلا به مشکلات قلبی و عروقی گزینه مناسبی برای استفاده از این داروها نیستند.

کیست های آندومتریوما: اگر درمان نشود خطر نازایی وجود دارد

کیست های آندومتریوما کمی مقاوم تر از کیست های فانکشنال هستند و گاهی می توانند عوارضی را نیز به دنبال داشته باشند. این کیست ها در سنین جوانی و تا دهه 40 ایجاد می شوند. مبتلایان به کیست ها اغلب از درد در ناحیه لگن شکایت می کنند و بی توجهی به درمان مناسب می تواند منجر به چسبندگی رحم و لوله های رحمی در بیمار بشود که در نهایت منجر به ناباروری فرد خواهد شد. 
درمان کیست های آندومتریوما براساس اندازه کیست تعیین می شود:

اگر کیست بزرگ باشد:در صورتی که اندازه کیست های آندومتریوما بیش از 4 سانتیمتر باشند باید از بدن بیمار خارج شوند. امروزه بهترین روش درمانی برای خارج کردن این کیست ها از بدن لاپاراسکوپی است. در این روش با کمترین آسیب و صدمه به بافت کیست ها خارج می شوند.
اگر کیست کوچک باشد: در صورتی کیست کوچکتر از 4 سانتیمتر باشد نیازی به جراحی نیست اما بیمار باید زیر نظر باشد و در فواصل مشخص (هر 3 تا 6 ماه) برای بررسی وضعیت کیست ها سونوگرافی انجام دهد.

کیست های درموئید: کیست هایی از جنس خوش خیم

کیست های درموئید در گروه کیست های خوش خیم تخمدان قرار دارند و احتمال ابتلا به انواع بدخیم آن بسیار نادر است.اگرچه کیست های درموئید در سنی ممکن است ایجاد شوند اما بیشتر در سنین باروری و تا دهه چهارم زندگی مشاهده می شوند.این کیست ها به طور اتفاقی ایجاد می شوند و خطر چرخش در این کیست ها زیاد است.

نکته: تومورهایی تخمدان؛ بدخیم یا خوش خیم

حالا که درباره کیست های تخمدان نوشتیم خالی از لطف نیست که اشاره ای هم به تومورهای تخمدان داشته باشیم. این تومورها در هر سنی ممکن است ایجاد شوند اما در دوران یائسگی احتمال ابتلا به آنها بیشتر است. کیست یا توده تخمدان در دوران یائسگی باید بین 3 تا 5 سانتیمتر باشد و در صورتی که بیشتر از اندازه باشد باید آن را با جراحی باز خارج کرد. گفتنی است برخی از انواع تومورهای تخمدان به ویژه در دوران یائسگی بسیار خطرناک و کشنده هستند. در این نوع تومور ها در 75درصد موارد بیماری در مرحله3(پیشرفته) تشخیص داده می شود یعنی زمانی که بیماری لگن را هم گرفتار کرده است. متاسفانه برای تشخیص زودهنگام این نوع تومورها غربالگری وجود ندارد در نتیجه بهتر است خانم ها در دوران یائسگی به طور منظم و دوره ای (سالی یکبار یا هر 6 ماه یکبار) به پزشک مراجعه کنند البته خانم هایی که در بین نزدیکان خود سابقه خانوادگی ابتلا به چنین بیماری هایی دارند باید در فواصل کوتاه تر و جدی تر برای بررسی وضعیت سلامت خود به متخصص زنان مراجعه کنند. البته خیلی نگران نشوید چرا که همه تومورها تخمدان از نوع بدخیم و مشکل ساز نیستند بنابراین هروقت اسم تومور تخمدان را شنیدید لازم نیست نگران و پریشان خاطر شوید چرا که برخی از انواع تخمدان آنقدرها هم خطرناک نیستند و در مراحل ابتدایی تر قابل شناسایی هستند. این نوع تومورهای اغلب با نشانه هایی مانند خونریزی های غیرعادی رحمی یا احساس توده در معاینه خود را نشان می دهند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آلبوم: کت و شلوار دامادی
پنج شنبه 27 مهر 1396 ساعت 11:41 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

99 درصد آقایان در طول زندگی خود ده‌ها دست کت و شلوار در رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌های مختلف می‌خرند ولی کت و شلوار دامادی با همه این لباس‌ها متفاوت است. همه دامادهای جوان روی انتخاب کت و شلوارشان به شدت حساس هستند و دوست دارند در مهمترین شب زندگی‌شان بهترین کت و شلوار ممکن را به تن کنند. از آنجا که شانس پوشیدن کت و شلوار دامادی در زندگی هر مردی تقریبا بیش از یک بار وجود ندارد، بد نیست پیش از انتخاب نهایی نگاهی به جدیدترین مدل‌های اروپایی بیندازید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پریود دردناک نشانه چیست
پنج شنبه 27 مهر 1396 ساعت 11:30 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

پریود دردناک نشانه چیست؟ دردهای قاعدگی گاهی باعث اختلال در فعالیتهای روزانه تان میشود و شما را در بستر بیماری می اندازد، این درد طبیعی ست؟ یا نشانه بیماری و مشکل خاصی در سیستم ایمنی شماست؟

به سوالات زیر پاسخ دهید تا ببینید که درباره دردهای پریود و علل و عوامل دخیل در آن چقدر می دانید.

درد پریود...

الف) طبیعی است. 
ب) غیر طبیعی است.

جواب درست: الف 
انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریکا اعلام کرده است که اغلب خانم ها در طی دوره پریودشان دچار ناراحتی می شوند و بیش از نیمی از خانم ها در یکی، دو روز اول خونریزی تا حدی درد دارند و این مساله غیرطبیعی تلقی نمی شود.

درد دوران پریود زمانی به عنوان دیس منوره و غیرطبیعی تلقی می شود که...

الف) داروهایی که بدون نسخه از داروخانه گرفته اید اثر نمی کند. 
ب) درد از اولین روز دوره قاعدگی شروع می شود. 
ج) درد تا پایان دوره پریود ادامه پیدا می کند. 
د) درد مانع از انجام فعالیت های روزمره شما می شود.

پاسخ درست: د 
درد قاعدگی فقط زمانی نیاز به درمان دارد که شما را از کارها و فعالیت های روزمره تان باز دارد.

کدام یک از موارد زیر جزو علایم دیس منوره است؟

الف) تهوع 
ب) خستگی 
ج) ضعف و سرگیجه 
د) همه موارد 
پاسخ درست: د 
علائم احتمالی دیسمنوره شامل درد یا درد در قسمت تحتانی شکم و کمر، احساس کشیدگی در داخل ران ها، اسهال، تهوع، استفراغ، سردرد و سرگیجه است.

خانم هایی که دچار درد قاعدگی هستند باید از نزدیکی خودداری کنند.

الف) بله 
ب) خیر 
پاسخ درست: خیر 
خانم هایی که سیکل های دردناک دارند لازم نیست از رابطه جنسی خودداری کنند. در واقع، ارگاسم می تواند گرفتگی های عضلات را در دوران قاعدگی در برخی از زنان کاهش دهد.

دردهای قاعدگی می تواند ناشی از اندومترویز باشد. بیماری که باعث می شود آندومتر ...

الف) متورم شود 
ب)خونریزی کند 
ج) کلسیفیه شود 
د) در بخش های دیگر بدن رشد پیدا کند

پاسخ درست: د در بیماری اندومتریوز، بافت آندومتر در مناطق دیگر در بدن، از جمله در تخمدان ها، مثانه، روده و یا بر روی سطح خارجی رحم رشد پیدا می کند و این می تواند منجر به بروز زخم و درد شود.

دردهای قاعدگی ممکن است به دلیل وجود فیبروم ایجاد شوند. فیبروم نوعی ... است.

الف) تومور رحمی 
ب) گروهی از تومورهای بدخیم رحمی 
ج) یک نوع کیست تخمدان 
د) هیچ کدام 
پاسخ درست: الف 
فیبروم می تواند در خارج، در داخل، یا در دیواره رحم تشکیل شده و منجر به درد و خونریزی شدید قاعدگی شود.

اگر درد قاعدگی دارید کی باید به دکتر مراجعه کنید؟

الف) اگر درد بیش از یک روز طول کشید 
ب) اگر درد بیش از دو یا سه روز طول کشید 
ج) اگر تا پایان پریود درد داشتید 
د) اگر در دو سیکل پیاپی درد داشتید

پاسخ درست: ب 
انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریکا توصیه می کند که اگر درد و گرفتگی عضلات در هنگام قاعدگی بیش از دو، سه روز طول کشید حتما به متخصص زنان مراجعه کنید. همچنین اگر دچار تب، ترشحات بد بوی واژن، خونریزی شدید یا اگر خونریزی تان بیش از یک هفته طول کشید یا اگر در روزهای دیگر سیکل به جز روزهای پریود درد داشتید نیز مراجعه به پزشک لازم است. علاوه بر این خانم هایی که تازه آی یو دی گذاشته اند یا لخته های خون دفع می کنند و همراه با درد علایم دیگر دارند نیز لازم است که توسط متخصص زنان ویزیت شوند.

اگر ... دردهای پریودتان شدیدتر می شود.

الف) سیگار بکشید 
ب) الکل بنوشید 
ج) پریود طولانی دارید 
د) همه موارد

پاسخ درست: د 
خانم های سیگاری و آنهایی که الکل مصرف می کنند دردهای قاعدگی شدیدتری داشته و همچنین این دردها در خانم هایی که پریود طولانی تری (بیش از 5 روز) دارند یا قبل از 11 سالگی برای اولین بار پریود شده اند بیشتر است.

بیشتر دردهای قاعدگی در کدام فاز سیکل رخ می دهد؟

الف) حین تخمک گذاری 
ب) بلافاصله بعد تخمک گذاری 
ج) وقتی تخمک به یکی از لوله های فالوپ می رسد 
د) وقتی دیواره رحم شروع به ریزش می کند 
پاسخ درست: د 
پریود با ریزش دیواره رحم شروع شده و معمولا این مرحله بیشترین درد را ایجاد می کند.

طب سوزنی باعث پیشگیری از دردهای قاعدگی می شود.

الف) بله 
ب) خیر 
طب سوزنی بر اساس اعلام انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریکا از بروز درد پیشگیری نمی کند ولی می تواند شدت دردها را کاهش دهد.

کدامیک از موارد زیر به کاهش دردهای قاعدگی کمک می کند؟

الف) تیامین 
ب) کافئین 
ج) سدیم کلراید 
د) صمغ گوار

پاسخ درست: الف 
بر اساس اعلام انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریکا تیامین (ویتامین B1) به کاهش درد قاعدگی کمک می کند، هر چند نمی تواند از بروز آن جلوگیری کند. تیامین را می توان در دانه غلات، حبوبات، آجیل و گوشت یافت. ویتامین B6 و مکمل های کلسیم و منیزیم نیز ممکن است در این زمینه مفید باشند.

مسکن های غیراستروئیدی به کاهش دردهای قاعدگی کمک می کنند. کدام یک از این مسکن ها جزو داروهای غیراستروئیدی است؟

الف) استروژن 
ب) ایبوپروفن 
ج) تتراسایکلین 
د) هیچ کدام

پاسخ درست: ب 
NSAID ها، مانند ایبوپروفن و ناپروکسن،برای رفع دردهای قاعدگی مناسب است. بهترین زمان برای استفاده از این داروها وقتی است که پریود تازه شروع شده است.

کدام یک از درمان های پیشنهادی برای کاهش دردهای قاعدگی باعث نازک شدن دیواره رحم می شود؟

الف) داروهای مسکن غیر استروئیدی 
ب) قرص های ضد بارداری 
ج) گرم کردن شکم 
د) هیچ کدام 
پاسخ درست: ب 
قرص های ضد بارداری با کاهش ضخامت دیواره رحم به کاهش تولید پروستوگلاندین ها منجر شده و دردهای قاعدگی را کاهش می دهند.

بعد از زایمان دردهای قاعدگی کم می شود؟

الف) بله 
ب) خیر 
با بالا رفتن سن یا زایمان از میزان دردهای قاعدگی نیز کاسته می شود.

با توجه به اطلاعاتی که از خلال این پرسش و پاسخ ها به دست آوردید، میتوانید به صورت دقیق تر در مورد این فرآیند ماهیانه طبیعی بدانید و اگر در بخشی حالت غیر طبیعی دارید، به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

 

منبع : پریود درناک نشانه چیست


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روغن نارگيل براي دور چشم
پنج شنبه 27 مهر 1396 ساعت 11:7 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )
 

Image result for onion juice

 
 

روغن نارگیل یکی از هدیه های طبیعت برای داشتن پوست و موی زیباست. به دلیل خواص روغن نارگیل در تهیه لوسیون ها و مواد آرایشی از آن استفاده می شود. در این مطلب خواص روغن نارگیل برای درخشندگی و شادابی پوست و مو آورده شده است.

روغن نارگیل یک روغن خوشبو است که برای پوست و موی شما فواید زیادی دارد. بطور حتم برخی از این مزایا را تا به حال نشنیده اید. اما با دانستن این نکات از همین امروز مشتری روغن نارگیل می شوید.

پاک کردن آرایش

اگر عادت دارید چشم هایتان را زیاد آرایش کنید و ازطرفی دل تان می خواهد برای پاک کردن چشم ها از یک محلول گیاهی و طبیعی کمک بگیرید، به سراغ روغن نارگیل بروید. در این صورت لازم نیست که از انواع شیر پاک کن یا سایر محلول های شیمیایی کمک بگیرید. کافیست یک تکه پنبه را به مقدار کمی روغن نارگیل آغشته کرده و روی چشم هایتان بمالید. حتی می توانید برای تمیز و مرطوب کردن اطراف چشم ها هم از این روغن مفید استفاده کنید. بعد از اینکه مواد آرایشی داخل روغن حل شد، حتما با کمک آب پوست و چشم هایتان را بشویید.

صاف کردن موهای وزکرده

افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند موهایشان به سرعت وز می کند. اگر شما هم چنین موهایی دارید برای داشتن موهایی زیبا و خوش حالت از مصرف روغن نارگیل غافل نشوید. مقدار کمی روغن نارگیل را با حرارت ملایم گرم کنید و سپس آن را کف دست تان بریزید. در مرحله بعد با کف دست و انگشتان روغن را لابه لای موهایتان پخش کنید. در این صورت موهایتان به سرعت نرم می شود. می توانید یک ساعت قبل از حمام موهایتان را با روغن نارگیل نرم کرده و سپس دوش بگیرید. در صورتیکه موهای شما خیلی آسیب دیده است میتوانید از ماسک موی تقویت کننده و آّبرسان برند باباریا حاوی روغن نارگیل استفاده کنید.

خوشبو کننده بدن

در بین ترکیبات روغن نارگیل اسید لوریک وجود دارد. این اسید باکتری های تولید کننده بوهای ناخوشایند را از بین می برد. بنابراین اگر به عطر و ادکلن ها حساسیت دارید می توانید برای خوشبو کردن بدن تان روغن نارگیل مصرف کنید. مقداری از روغن نارگیل را روی پنبه بمالید و آن را روی قسمت هایی از بدن بمالید که تجمع غدد تولید کننده عرق در آن مناطق بیشتر است (مانند زیر بغل). در این صورت بدن شما در تمام طول روز خوشبو باقی می ماند. بدین ترتیب با کمک یک روغن طبیعی و ارزان، پوست شما نرم و خوشبو می شود.

به غیر از روغن نارگیل، میتوانید از این لوسیون بدن که متشکل از شیر نارگیل و گل ارکیده است نیز استفاده کنید.

کاهش چین و چروک ها

عروس خانم هایی که از بابت چین و چروک پوست صورت شان نگرانی دارند، مصرف روغن نارگیل را فراموش نکنند. استفاده از این روغن بویژه برای کاهش چین و چروک دور چشم توصیه می شود و پوست صورت را نرم می کند. علاوه بر این مهمترین مزیت روغن نارگیل این است که کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد که این موضوع کلید اصلی جوانی پوست است. بنابراین برای اینکه جوان تر از سن تان به نظر برسید، یک شیشه روغن نارگیل هم در کنار سایر لوازم آرایشی داشته باشید.

مرطوب کننده روزانه

متخصصان زیبایی روغن نارگیل را به عنوان یک مرطوب کننده قدرتمند می شناسند که به سرعت جذب پوست می شود و مدت زمانی طولانی پوست را مرطوب نگه می دارد. پس مقداری از این روغن را داخل شیشه کوچکی داشته باشید و بویژه در فصول سرد سال برای پیشگیری از خشکی و شکنندگی پوست تان از آن استفاده کنید. اگر در هوای سرد لب های شما دچار خشکی یا ترک می شود مقداری روغن نارگیل را با انگشت روی لب هایتان بمالید تا این مشکل را خیلی زود برطرف کنید.

ژل اصلاح

در صورتیکه پوست شما بسیار حساس است و هنگام شیو کردن به سرعت زخم می شود، به جای خرید ژل های اصلاح از روغن نارگیل استفاده کنید. خاصیت مرطوب کنندگی روغن نارگیل التهابات پوست شما را از بین می برد و بعد از اصلاح دچار خارش پوست نمی شوید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رابطه جنسی کامل در دوره عقد
پنج شنبه 27 مهر 1396 ساعت 10:58 | بازدید : 108 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

آیا دخول در دوران عقد اشکالی دارد؟ اگر همسر شما به رابطه جنسی کامل در دوره عقد اصرار دارد چه باید بکنید؟

پرسش: دختری هستم که چند ماه است عقد کرده ام اما هنوز مجلس عروسی نگرفته ایم و به قول معروف سر خانه زندگیمان نرفته ایم. همسرم حقیقتا از بهترین مردان است و تنها مشکلی که دارم این است که ایشان تمایل دارند حالا که هم از نظر شرعی و عرف همسر رسمی یکدیگر هستیم با هم رابطه جنسی کامل داشته باشیم و من هم می ترسم و هم اینکه نمی دانم آیا این کار قبل از رفتن به خانه و زندگی شخصی صحیح است یا خیر؟ اگرچه رابطه فعلی ما بعد از عقد به صورت لمس و ارضا شدن است اما ایشان تمایل دارند این رابطه به صورت سکس کامل و دخول صورت بگیرد. نمی دانم چه باید بکنم.
Image result for ‫دخول در دوران عقد‬‎

پاسخ: بعد از عقد داشتن رابطه با رضایت طرفین هیچ ایرادی ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند. اگر خودتان نیز تمایل به داشتن رابطه دارید مشکلی ایجاد نخواهد شد.

نکته این است که چه الان و چه همیشه، اگر تمایلی به داشتن رابطه ندارید باید با همسرتان صحبت کنید و بگویید که دوستش دارید و از این انتظارش که به حق است آگاهید ولی به این دلیل نمی توانید. مثلا الان می گویید که احساس خوبی از رابطه کامل در حال حاضر ندارید و آزارتان خواهد داد و می دانید که او نیز راضی به آزار شما نیست.                     

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0