عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 63
:: بازدید سال : 117
:: بازدید کلی : 2693

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

مدل لباس عروس آستین بلند شیک و جدید
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:19 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

 

انتخاب طرح لباس عروس آستین دار یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. طرح و مدل لباس عروس آستین دار می تواند بر روی ویژگی های ظاهری شما تاثیرگذار باشد. در برخی از طرح های لباس عروس آستین دار از تور دانتل استفاده می شود که این مدل لباس عروس های دانتل زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما می خواهید با لباس عروسی متفاوت در جشن عروسی تان حضور پیدا کنید بهتر است که این مدل لباس عروس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

 

مدل لباس عروس با آستین دانتل 

لباس عروس های آستین بلند و پوشیده از انواع لباس عروس های مناسب برای خانم هایی است که به حجاب خود حساس هستند و با انتخاب این مدل لباس عروس ها دیگر نیازی نیست که از شنل عروس استفاده کنید.

 

مدل لباس عروس پوشیده و شیک مدل لباس عروس پوشیده و با حجاب لباس عروس پوشیده 

در ادامه این مطلب طرح های زیبا و متنوع لباس عروس با آستین بلند را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

مدل لباس عروس با آستین بلند    لباس عروس آستین دار لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس های زیبا و جدید مدل لباس عروس آستین بلند و پوشیده لباس عروس زیبا و شیک جدیدترین مدل های لباس عروس لباس عروس زیبا آستین بلند لباس عروس آستین بلند زیبا و شیک لباس عروس زیبا و جدید مدل لباس عروس با دامن پف دار مدل های شیک و متفاوت لباس عروس مدل لباس عروس شیک و متنوع مدل لباس عروس آستین بلند زیبا و متنوع لباس عروس های زیبا و شیک لباس عروس پف دار با آستین بلند   مدل های لباس عروس زیبا و شیک 

 

در جشن عروسی همه مهمان ها به مدل لباس عروس و مدل شینیون و میکاپ عروس توجه می کنند از این رو عروس ها باید در جشن عروسی شان با ظاهری متفاوت و زیبا حضور پیدا کنند. زیباترین و جدیدترین طرح های مدل لباس عروس آستین بلند را در این بخش از دنیای مد ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این لباس های زیبا ایده آل ترین و متفاوت ترین طرح لباس عروس را برای خود انتخاب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
در انتخاب تشریفات مجالس به چه نکاتی توجه کنیم؟
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:17 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

امروزه تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی بسیاری وجود دارند که تقریبا همه آنها در زمینه خدمات عروسی، باغ عروسی، برگزاری نامزدی، برگزاری مهمانی، برگزار کننده جشن تولد فعالیت دارند.  تعداد اندکی از این تشریفات و خدمات مجالس دارای مجوزهای معتبر بوده و میتوان با خیال راحت به آنها اعتماد کرد

 

هر موسسه خدمات مجالس عروسی که در زمینه تشریفات عروسی در حال فعالیت هستند باید مجوزهای لازم برای برگزاری مراسم عروسی مانند شماره ثبت، کد اقتصادی و جواز برای فعالیت های خود را داشته باشند.

 

تیم خدمات مجالس باید توانایی برگزاری جشن ها به بهترین شکل ممکن را دارا باشد. پذیرایی از مهمانان با تمامی امکانات یکی از مسولیت های مهم خدمات مجالس است. هزینه هایی که برای سالن های پذیرایی پرداخت می شود، یکسان نیست. در عین حال خدمات آنها هم در یک سطح نیست.

 

شما قبل از  برگزاری مراسم عروسی باید به یکی از جشن هایی که توسط خدمات مجالس مورد نظر مدیریت می شود رفته و نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی و مشاهده کنید.

 

تشریفات عروسی و برگزاری مجالس نامزدی ما یکی از مجهز ترین و معتبر ترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی ، تشریفات  مجالس عروسی، همایش ها و افتتاحیه ها به شمار می رود. 

 

مطالب مرطبت:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دلتان می خواهد جشن عروسیتان چگونه باشد؟
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:15 | بازدید : 17 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

یک تست سریع و آسان برای اینکه بدانید چه جور مراسمی بیشتر به درد شما می‌خورد؟

بهترین طراحی مراسم نامزدی و عروسی

 

واقعاً دوست دارید مراسم عروسی‌تان را چه طور برگزار کنید؟ می‌خواهید بی‌خیال جشن شوید یا اینکه دوست دارید کمتر از عروسی نوه ملکه الیزابت نباشد و کاری کنید که دوست و آشنا به شما غبطه بخورند؟ اصلا می‌دانید که با شرایطی که دارید چه نوع جشنی به دردتان می‌خورد؟ قرار است بعد از انجام این تست به جواب همه سؤال‌ها برسید. پس اول یک قلم بیاورید و بعد بروید سراغ دلتان بروید.

 

 

 قرار است چند نفر را به عروسی‌تان دعوت کنید؟ یک نگاهی به فهرست میهمان‌هایتان بیندازید. بعد پیش خودتان قضاوت کنید که شما را یاد چه می‌اندازد.

الف) شناسنامه. فقط اسم پدر و مادرهایمان در آن است. فقط خودمان و پدر و مادرهایمان. بعد هم خواهرها، برادرها، داماد‌ها و عروس‌های خانواده و شاید هم نوه‌ها. همین

 

ب) فهرست آخرین میهمانی دوستانه‌ای که گرفتیم. همه دوستان مشترک و همه کلاسی‌هایی که می‌شناسیم. یک جمع دوستانه و جوان.

 

ج) فهرست میهمانی‌های آخر هفته‌ای مادر. همه فامیل و آشناها به اضافه آنهایی که فقط سال‌به‌سال ایام عید همدیگر را می‌دیدیم. البته دوستان نزدیک خودمان هم دعوت هستند.

 

د) فهرست یک میهمانی شاهانه. انگار که عروسی دختر شاه پریان است، فامیل و دوست و آشنا تا همکارهای پدر و مادر همه هستند. هر کسی که زمانی با آنها سلام و علیک داشتیم دعوت است!

 

 

 دوست دارید در شب عروسی چه لباسی بپوشید؟

الف) یک چیزی که اصلا شبیه لباس‌های معمولی نباشد. یک لباس غیرمتعارف و خارج از تصور همه. می‌خواهم فقط یک لباس شب بلند بپوشم که رنگش زیاد مهم نیست. اگر سفید باشد که حتما یک کلاه سفید بزرگ هم روی سرم می‌گذارم!

 

ب) یک پیراهن سفید یا عاجی معمولی که یقه‌اش قلبی شکل است با دامن بلند راسته. یک چیزی که هم ساده باشد و هم زیبا. البته دوست دارم روی لباسم یک کمربند نقره‌ای داشته باشم یا کیف نقره‌ای به دست بگیرم. حالا یک هارمونی شیک احساس می‌شود!

 

ج) یک لباس عروس سبک که بتوانم با آن راحت باشم و همه حواسم به این نباشد که سنگینی دامنم را چه کار کنم. یک پیراهن عروسی شیک و البته نه چندان پوشیده که آدم را به یاد الهه‌های یونانی بیندازد. نه فقط یک عروس!

 

د) یک لباس عروس کامل با همه تزییناتی که می‌تواند داشته باشد. درست مانند یک شاهزاده خانم. یک دامن پفی بزرگ با پارچه ساتن اصل و توری که روی زمین کشیده شود و کلی طلا و جواهرات!

 

 

 برای انتخاب سالن عروس چه فکری دارید؟ هیچ فکر کرده‌اید که می‌خواهید در چه جور جایی عروسی‌ بگیرید؟

الف) دنبال جایی برای عروسی‌مان نیستیم. فقط یک جایی که خطبه عقد را بخوانند و یک سفره کوچک عقد هم داشته باشد، شاید خانه یکی از خانواده‌های خودمان. البته همان دفترخانه برایمان کفایت می‌کند.

 

ب) جایی که خودمانی باشد. زیاد مهم نیست که کجا باشد. همین که بتوانیم چند ساعت را کنار دوستانمان شاد باشیم و شب عروسی‌مان را جشن بگیریم کافی است. حالا پارکینگ خانه پدر من باشد یا یکی از طبقه‌های خانه پدری همسرم.

 

ج) یک جای خوش رنگ و لعاب. جایی که فضای قشنگی داشته باشد مثل یک باغ بزرگ در اطراف تهران. هر جایی که بشود خودمان هر طوری که دوست داریم به آن سر و شکل بدهیم و البته جای کافی هم برای همه فامیل داشته باشد. طراحی‌اش مهم نیست فقط باید بزرگ باشد.

 

د) یک سالن عروسی تمام عیار با همه جزئیات، نورپردازی و گل‌آرایی خوب، سقف بلند و لوسترهای آویزان. نباید هیچ‌ کم و کسری داشته باشد. باید طوری باشد که میهمان‌ها فکر کنند آن شب وارد یک قصر پر نور و رویایی شده‌اند.

 

 

درباره گل‌های سالن عروسی و دسته‌گلی که می‌خواهید کمی فکر کنید. برای آنها چه تصمیمی دارید؟

الف) کار خاصی نمی‌کنیم. شاید فقط یک دسته‌گل کوچک دستم بگیرم و از همان گل هم روی کت داماد بزنم درست مانند چیزی که تا امروز رسم بوده است. این جوری عروسی‌مان شاید کمی رسمی‌تر هم بشود!

 

ب) از گل‌های ریز استفاده می‌کنم، رزهای مینیاتوری یا غنچه‌های رز. گوشه و کنار محل عروسی هم دسته‌های غنچه را می‌گذارم. فکر می‌کنم غنچه برای عروسی بهترین انتخاب باشد. البته زیاده‌روی نمی‌کنم!

 

ج) انتخاب دسته‌گل زیاد مهم نیست فقط می‌خواهم از هر گلی که برای دسته‌گل انتخاب کردم مقدار زیادی گلبرگ‌های پرپر شده داشته باشم که به محض ورود روی سرم بریزند. می‌خواهم تمام مدت وقتی در سالن راه می‌روم زیر پایم گل باشد!

 

د) شک ندارم که برای انتخاب دسته‌گل و گل‌آرایی سالن عروسی همه تهران را زیر و رو می‌کنم. شاید به باغچه‌ها و بازارهای گل دور و بر شهر هم سری بزنم. باید تازه‌ترین گل‌ها با عجیب‌ترین طراحی در سالن عروسی باشد. یک گل‌آرایی عجیب و باورنکردنی!

 

 

 همین الان که دارید نقشه‌های شب عروسی‌تان را مرور می‌کنید چه چیزی بیشتر از همه نگرانتان می‌کند؟

الف) خبر ندادن به بعضی از دوستان و آشنایان. می‌ترسم آنهایی که دعوت‌شان نکرده‌ایم از دست ما ناراحت شوند و تا مدت‌ها این دلخوری ادامه پیدا کند.

 

ب) هماهنگ شدن همه کارها در روز جشن. اگر نخواهیم کارها را به یک کترینگ خوب بسپاریم آن وقت جفت‌وجور کردن خیلی چیزها شاید برایمان سخت باشد. اینکه همه چیز سر جایش اجرا شود خیلی مهم است.

 

ج) نگران هستم که همه میهمان‌ها نتوانند به عروسی ما بیایند. به‌خصوص اینکه عروسی‌مان را می‌خواهیم در شهر دیگری برگزار کنیم. می‌ترسم فامیلم نتوانند برای عروسی راهی سفر شوند و آن وقت من جلوی خانواده همسرم خجالت‌زده شوم.

 

د) میهمانی که بزرگ باشد همه چیز نگران‌کننده می‌شود. تعداد زیادی میهمان باکلی جزئیات.آیا مدیر سالن از پس همه‌چیز برمی‌آید؟

 

 

هر عروس و دامادی دوست دارد که بعد از مراسم نظر میهمان‌ها را درباره جشن عروسی خود بداند. اگر قرار باشد از زبان میهمان‌ها سه کلمه درباره عروسی‌تان بشنوید آن سه کلمه کدامند؟

الف) خصوصی، بدون ایراد و بدون ریخت و پاش

 

ب) گرم، بامزه و منحصر به فرد

 

ج) شاعرانه، بی‌عیب و خیره‌کننده

 

د) عجیب، رؤیایی و فراموش نشدنی

 

 

 

پاسخ

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان الف است:

آدم‌های مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بوده‌است: مگان فاکس و بریان آستین گرین. آنها هم یک روز بی‌خبر از همه دوستان و آشناها بار و بندیل‌شان را بستند و با پسر هشت ساله‌ی گرین رفتند کنار یک ساحل و برای خودشان مراسم عروسی گرفتند. بدون اینکه حتی یک نفر را هم خبر کنند. فقط یکی از دوستان گرین را بردند تا شاهد عقدشان باشد. پنه لوپه کروز و خاویر باردمز و ... این روزها بیشتر هنرمندان هالیوود به این جور عروسی‌ها رو آورده‌اند. بدون هزینه و ساده!

 

چه امتیازی دارد: رمانتیک بهترین صفتی است که می‌شود برای تعریف این جور مراسم استفاده کرد. فرار کردن از دست عالم و آدم و یک میهمانی خصوصی دو نفره می‌تواند برای خودش دنیایی هیجان داشته باشد. البته حضور پدر و مادرها و خانواده نزدیک چیزی از این هیجان کم نمی‌کند. شما از آن آدم‌هایی هستید که در زندگی همیشه دو نفری کاری برای انجام دادن و لذت بردن از لحظه‌ها دارید.

مناسب چه کسانی است: اگر زوج رویاپردازی هستید و دوست دارید که زندگی‌تان را یک جور خاص شروع کنید بهترین شیوه را انتخاب کرده‌اید. یک زوج همیشه فراری که دوست ندارند قشنگ‌ترین لحظه‌های زندگی‌شان را با کسی شریک شوند. اگر نظرتان به این عروسی خصوصی است به هیچ‌چیزی فکر نکنید. مهم این است که هر دو  این طور می‌خواهید.

خوبی‌اش چیست؟ معلوم است دیگر! اینکه هیچ پولی از جیب‌تان نمی‌دهید و می‌توانید با هزینه‌ای که برای راه انداختن یک مراسم بزرگ باید پرداخت می‌کردید برای اول زندگی‌تان حسابی نقشه بکشید. اصلا همه‌اش را می‌توانید صرف یک ماه‌عسل گران‌قیمت در خارج از کشور کنید!

چه مشخصه‌ای دارد؟ برای گرفتن یک عروسی کاملا خصوصی و خانوادگی اصلا لازم نیست کار خاصی انجام دهید. همین که یک دسته‌گل کوچک دست بگیرید و با یک موسیقی شاد فضا را کمی عوض کنید کافی است. حتی در محضرخانه هم دوستی پیدا می‌شود که با موبایلش یک موسیقی خوب پخش کند و برای چند دقیقه‌ای به جشن ساده شما حال و هوای عروسی بدهد. مطمئن باشید تا عمر دارید آن موسیقی را از یاد نمی‌برید!

 

حواستان باشد که: چون عروسی نگرفته‌اید حداقل برای ماه عسل‌تان درست و حسابی برنامه بریزید. یک مسافرت ساده تا شمال ایران هم برنامه می‌خواهد. این یکی دیگر شوخی‌بردار نیست و نمی‌شود همین‌طور بدون برنامه‌ریزی به جاده زد. اگر عروسی‌تان در روز به‌خصوصی باشد که قضیه بدتر هم می‌شود. باید هم حساب ترافیک راه یا نبودن بلیت هواپیما را بکنید و هم برای ماندن در شهری که انتخاب کرده‌اید برنامه دقیق داشته باشید. مطمئن باشید اگر برای این یکی کم وقت بگذارید بعدها خیلی پشیمان می‌شوید!

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان ب است:

افراد مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بود: رابی ویلیامز و آیدا فیلد. میهمان‌های زیادی نداشتند، فقط 60 نفر بودند که همه را در حیاط پشتی خانه‌شان به خوردن نوشیدنی دعوت کرده بودند. البته همه میهمان‌ها از هنرمندان هالیوود و دوستان نزدیک‌شان بودند نه فامیل و خانواده. این زوج خوشحال لب ساحل؛ یک ویلا اجاره کردند و بعد یک روز همه دوستان‌شان را به عروسی خودشان آوردند.

 

چه امتیازی دارد: یک جشن راحت و خودمانی. نه خیلی ساده است و بی‌زرق و برق و نه خیلی پر ریخت و پاش و شلوغ. انگار که در یک آخر هفته قرار باشد همه دوستان‌تان را دور هم ببینید. چه‌قدر به شما خوش می‌گذرد؟ مطمئن باشید روز عروسی‌تان هم همان قدر خوش هستید. همه چیز شبیه یک میهمانی دوستانه است فقط همه لباس‌های رسمی‌تری پوشیده‌اند!

مناسب چه کسانی است: این نوع خاص عروسی نشان‌دهنده سبک زندگی عروس و داماد است. پس اگر آدم‌های رفیق بازی هستید و هر روز با کلی از آنها سر و کار دارید بهتر است سراغ جشنی بروید که تعداد زیادی از دوستان‌تان در آن شرکت دارند. رابی ویلیامز و آیدا فیلد هم دوستان زیادی داشتند و هم کلی توله سگ بامزه که باید در جشن‌شان می‌آوردند. بهترین راه برای آنها همین بود که مراسم را ساده و در خانه بگیرند تا سگ‌ها هم از پیوند آنها لذت ببرند. این دلیل خاص زوج آمریکایی برای داشتن این عروسی بود. حالا شما هم باید برای خودتان دلیل خاصی داشته باشید. این وسط چه دلیلی بهتر از دوست‌های خوب‌تان که همیشه با شما هستند!

خوبی‌اش چیست؟ به جای تحمل افرادی که همه هم‌سن و سال پدر و مادرتان هستند و دیگر توانی برای بزن و بکوب و شادی ندارند در عروسی‌تان کلی آدم جوان دارید که می‌شود روی هر کدام‌شان برای داشتن یک شب رؤیایی حساب کرد. عروسی دوستانه عروس و داماد را تا آخر شب سرپا نگه می‌دارد و معمولا از آن جشن‌هایی می‌شود که تا بعد از نیمه شب هم ادامه پیدا می‌کند. ضمن اینکه برگزاری مجلس عروسی در خانه پدری می‌تواند از هزینه‌ها کم کند.

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ زیاد هزینه‌ای برای حاشیه‌های عروسی نمی‌دهید. بیشترین کاری که می‌خواهید بکنید اجاره چند دست میز و صندلی است. شاید اصلا احتیاجی نشود.  در نهایت می‌خواهید رومیزی‌ها را سر و شکل مناسب‌تری بدهید. البته می‌توانید کاری کنید که از حالت میهمانی‌های دوستانه در بیاید؛ روی دستمال‌های کاغذی میزها اسم میهمان‌ها را بنویسید و جایشان را تعیین کنید. این طوری دوستان‌تان هم احساس می‌کنند که به جمع رسمی‌تری وارد شده‌اند.

 

حواستان باشد که: جمع شدن دوستان دلیل بر این نمی‌شود که مسن‌ترهای جمع را فراموش کنید. اگر نمی‌توانید خودتان تمام امور تدارکات را انجام بدهید بد نیست از یک کترینگ ساده که هزینه زیادی نداشته باشد کمک بخواهید. بهتر است یکی دو نفر خدمه در آن روز به کمک اعضای خانواده بیایند. البته نکته اینجاست که هر قدر هم خدمه کارها را انجام دهند چون عروسی در خانه است شما میزبان اصلی تلقی می‌شوید و شاید برای مسن‌ترها توقع پذیرایی بیشتر باشد. در هر حال یک نکته دیگر هم یادتان باشد که بعد از عروسی نباید توقع داشته باشید میز و صندلی‌ها به همان حالت روز اول شان باقی مانده باشند. خوشحالی جوان‌ترها بعضی اوقات سر اسباب خانه خالی می‌شود!

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان ج است:

شخصیت‌های مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بود: جما آرترتون و استفانو کاتلی، کامیلا دالروپ و کوین ساکره از زوج‌های معروفی بودند که عروسی‌شان را در شهری دور از خانة خودشان گرفتند. جایی در مرکز اسپانیا که برای عروس خانم‌ها کمی دور و غریب بود. با این حال همه فامیل‌های عروس با بلیت دوسره‌ای که داماد‌ها به آنها داده بودند به عروسی آمدند، در هتل اسکان یافتند و بعد از مراسم به خانه‌شان برگشتند.

 

چه امتیازی دارد: خیلی بستگی دارد که بخواهید چه قدر دوست و فامیل دعوت کنید. اگر قرار است مراسم عروسی را در شهری دیگر بگیرید که نزدیک است نباید زیاد نگران باشید. فامیل برای آب و هوا عوض کردن هم که شده سری می‌زنند اما اگر دور است باید برای اقامت‌شان حتما فکری کرده باشید. عروسی‌های فامیلی اگرچه کوچک‌تر از عروسی‌های پر ریخت و پاش هستند اما دلیل نمی‌شود که جلوه‌ای نداشته باشند. این نوع مراسم ها معمولا خودمانی هستند اما رسمی و به‌جا برگزار می‌شوند!

 

مناسب چه کسانی است: به تازگی‌ رسم شده که عروس و داماد مراسم را در شهری ساحلی می‌گیرند و همه دوست و آشنا را به آنجا می‌کشانند. این همه یک مراسم رؤیایی است. یاگر هم به خانه پدری عروس یا داماد در شهرستان می‌روید که هم فال است و هم تماشا. باید اهل سفر باشید تا به این جور عروسی‌ها تن بدهید. برای کسانی که عاشق خانواده و اقوام‌شان هستند بهترین گزینه این سبک عروسی‌هاست. میهمانی‌هایی که همه اقوام باشند تا کسی بعدها گله‌مند نشود. دوست‌ها را می‌شود بعدا به یک جشن خصوصی‌تر در خانه دعوت کرد.

 

خوبی‌اش چیست؟ گفتیم که هم فال است و هم تماشا. شاید عروسی در شهری دیگر برای شما زیاد ذوقی نداشته باشد اما خوبی‌اش این است که تا دلتان بخواهد به فامیل و اقوام خوش می‌گذرد. انگار که همه با هم به مسافرت آمده باشید! عروسی‌هایی که در آن فامیل زیاد باشند یا مراسم در شهرستان دیگری باشد معمولا با یک روز تمام نمی‌شود. فامیل از دو سه روز قبل شروع می‌کنند به پایکوبی و بساط همه جور رسم و رسومی هم برپاست.

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ اگر مراسم را در سالن می‌گیرید که باید به طراح مراسم اختیار بدهید. اما اگر باغی را اجاره کرده‌اید و قرار است کارهای هماهنگی با خودتان باشد بد نیست کارهایی برای جذابیت بیشتر عروسی‌تان انجام بدهید. مثلا کیف‌های کاغذی کادویی بگیرید و در آنها مجسمه‌ای کوچک عروس و داماد یا عکس یادگاری خودتان را بگذارید و به‌عنوان کیف خوشامدگویی به میهمان‌ها تقدیم کنید.

 

حواستان باشد که: باید کاری کنید فامیل از ارج و قربی که برایشان قائل شده‌اید حسابی لذت ببرند. در واقع باید یک جوری هوای فامیل را داشته باشید تا بعد مراسم‌تان را با دیگران مقایسه کنند و شروع نکنند به بهانه و ایراد گرفتن! هر قدر برنامه‌هایتان منظم‌تر باشد نشان می‌دهد که چه قدر برای میهمان‌ها ارزش گذاشته‌اید. البته برنامه‌ریزی را طوری انجام بدهید که نه تبدیل به وسواس شود و نه یک جور نمایش به نظر برسد. گاهی ریخت و پاش زیادی، اقوام را به این فکر می‌اندازد که می‌خواهید برایشان نمایش اجرا می‌کنید!

 

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان د است:

آدم مشهورهایی که عروسی‌شان مثل شما بوده است: کوکو روچا (مدل معروف) و جیمز کونران که تقریبا یک عروسی شاهانه داشتند. فقط آتش‌بازی عروسی آنها ده‌ها هزار دلار هزینه داشت. کری آندروود و مایک فیشر هم عروسی پر ریخت و پاشی گرفته بودند. در یک هتل 5 ستاره با همه جور امکاناتی که فکرش را بکنید. اگر کسی خبر نداشت فکر می‌کرد عروسی نوه ملکه را در هتل نیویورک گرفته‌اند؛ از بس که آقای ورزشکار بریز و بپاش کرده بود!

 

چه امتیازی دارد: یک لباس عروس کامل با انواع و اقسام جواهرات و مدل مو و آرایشی که چیزی کمتر از دختر شاه‌پریان ندارد. از طرف دیگر کت و شلواری که قیافه داماد را شبیه شاهزاده‌های توی قصه‌ها می‌کند. یک عروسی کامل که باب میل خیلی‌هاست. گذشته از همه هزینه‌هایش دیگر جایی برای ایراد گرفتن‌ها باقی نمی‌گذارد!

 

مناسب چه کسانی است: باز هم مسئله سبک زندگی‌ها به میان می‌آید. معمولا عروس و دامادهایی که خیلی اهل رفت‌وآمد هستند و به تک‌تک آدم‌هایی که توی زندگی‌شان آمده‌اند احترام می‌گذارند دوست دارند که در شب عروسی همه دور هم جمع باشند. هرچه باشد فقط یک شب عروسی است و دیگر هم قرار نیست در عمرشان تکرار شود پس چه بهتر که هرچه دارند و ندارند را رو کنند و شب رؤیایی زندگی‌شان را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. اگر آدم شلوغی هستید و اهل رفت‌وآمد باید بگوییم که انتخاب‌تان درست بوده. یک عروسی مجلل و شلوغ می‌تواند برای همیشه آرام‌تان کند.

 

خوبی‌اش چیست؟ هرچه در خواب و خیال برای شب عروسی‌تان داشتید می‌توانید اجرا کنید. یک طراح لباس خوب و یک کترینگ مناسب همه نقش‌های شما را اجرا کرده به واقعیت تبدیل می‌کنند. البته اگر در نیمه راه نقشه کشیدن‌ها جیب آقای داماد خالی نماند!

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ وقتی دارید این همه برای عروسی‌تان خرج می‌کنید و از جان و دل و البته از جیب آقای داماد مایه می‌گذارید پس سعی کنید که چیزی کم و کسر نباشد تا سورتان کامل شود. در یک چنین عروسی باشکوهی باید به فکر همه چیز باشید. از نوشیدنی‌هایی که قرار است در کافه کنار حیاط سالن عروسی‌تان دست و پا کنید تا تک تک آهنگ‌هایی که می‌خواهید گروه نوازنده برایتان اجرا کند. با این جزئیات و دقت! می‌توانید برای زمان شام هم گروه نمایش بیاورید و همین طور که میهمان‌ها مشغول خوردن غذا هستند از نمایش پانتومیم یا کمیک گروه نمایش لذت ببرند. کلا باید برای هر تکه ماجرا نقشه داشته باشید. پس ساده نگیرید و با طراح مراسم حتما برای سرگرمی‌های شب عروسی صحبت کنید. یک چنین عروسی مجللی مسلما به حواشی زیادی احتیاج دارد.

 

حواستان باشد که: ریخت و پاش زیاد این احساس را در میان دوست و آشنا به‌وجود نیاورد که دارید به آنها فخرفروشی می‌کنید. اینکه همه کارها را خودتان انجام بدهید کمی برای فامیل نزدیک سنگین است. به‌خصوص اگر در شب عروسی برخودتان طوری باشد که نشان بدهد کنترل همه چیز در دست‌تان است. بگذارید یک کارهایی را هم دیگران بکنند. از روی عمد دیگران را هم وارد جریان عروسی و تهیه تدارکات آن کنید تا ظاهرتان خودخواه و خودنما جلوه نکند!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پکیج های تخفیف دار عروسی
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:13 | بازدید : 14 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

برای این‌که بتوانیم مراسم عروسی خوب و با کیفیتی برگزار کنیم، باید نکات بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. از انتخاب باغ عروسی گرفته تا آتش بازی و گل‌آرایی همگی از کارهایی هستند که در فرآیند برگزاری یک مراسم عروسی کامل و خوب باید به آن‌ها توجه کرد. به دلیل این‌که مراسم عروسی بیشتر اوقات تنها یک بار در زندگی هر فردی اتفاق می‌افتد، بیشتر مردم تجربه‌ای در خوب و شایسته برگزار کردن آن ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا به سراغ مؤسسات خدمات مجالس و تشریفات عروسی بروند تا علاوه بر این‌که از زحمات خود در فرآیند برگزاری مراسم کم می‌کنند، این مجلس را به شایستگی برگزار کنند.

 

تأثیر خدمات مجالس بر کیفیت برگزاری مراسم عروسی

به طور کلی خدمات مجالس می‌توانند تأثیر بسیار زیادی بر افزایش کیفیت برگزاری مراسم عروسی داشته باشند. این مجموعه‌ها با استفاده از تجربیات خود در زمینه برگزاری مراسم مختلف می‌توانند راه‌های بهتری برای برگزاری مراسم عروسی برای زوجین پیدا کنند. یک دلیل دیگر برای استفاده از خدمات تشریفات عروسی کاهش استرس عروس و دامادها در مهم‌ترین روز زندگی آن‌ها است. زوج‌های جوان به جای این‌که ماه‌ها وقت صرف برنامه ریزی مجلس عروسی خود کنند، آن را به یک تشریفات عروسی می‌سپارند و علاوه بر این‌که خیالشان از نحوه برگزاری و اضطراب ناشی از آن راحت می‌شود، کیفیتی بی نظیر و شایسته را در پذیرایی از میهمانان خود مشاهده می‌کنند.

 

امکانات متنوعی که مجموعه‌های تشریفاتی برای برگزاری مراسم مختلف دارند، دست آن‌ها را در طراحی و اجرای خدمات جانبی برگزاری یک میهمانی و خصوصاً یک میهمانی عروسی بسیار باز می‌گذارد.

 

تشریفات عروسی با ارائه خدماتی از قبیل گل‌آرایی، آتش ‌بازی، شام، موسیقی و بسیاری دیگر از جزئیات برگزاری مراسم عروسی، به نحوی شایسته از عهده انجام این کارها بر می‌آیند و شبی به یاد ماندنی را برای عروس و داماد و اقوام آن‌ها می‌سازند.

 

برای دیدن لیست پکیج های تخفیف دار عروسی حتما کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دلتان می خواهد جشن عروسیتان چگونه باشد؟
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:7 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

یک تست سریع و آسان برای اینکه بدانید چه جور مراسمی بیشتر به درد شما می‌خورد؟

بهترین طراحی مراسم نامزدی و عروسی

 

واقعاً دوست دارید مراسم عروسی‌تان را چه طور برگزار کنید؟ می‌خواهید بی‌خیال جشن شوید یا اینکه دوست دارید کمتر از عروسی نوه ملکه الیزابت نباشد و کاری کنید که دوست و آشنا به شما غبطه بخورند؟ اصلا می‌دانید که با شرایطی که دارید چه نوع جشنی به دردتان می‌خورد؟ قرار است بعد از انجام این تست به جواب همه سؤال‌ها برسید. پس اول یک قلم بیاورید و بعد بروید سراغ دلتان بروید.

 

 

 قرار است چند نفر را به عروسی‌تان دعوت کنید؟ یک نگاهی به فهرست میهمان‌هایتان بیندازید. بعد پیش خودتان قضاوت کنید که شما را یاد چه می‌اندازد.

الف) شناسنامه. فقط اسم پدر و مادرهایمان در آن است. فقط خودمان و پدر و مادرهایمان. بعد هم خواهرها، برادرها، داماد‌ها و عروس‌های خانواده و شاید هم نوه‌ها. همین

 

ب) فهرست آخرین میهمانی دوستانه‌ای که گرفتیم. همه دوستان مشترک و همه کلاسی‌هایی که می‌شناسیم. یک جمع دوستانه و جوان.

 

ج) فهرست میهمانی‌های آخر هفته‌ای مادر. همه فامیل و آشناها به اضافه آنهایی که فقط سال‌به‌سال ایام عید همدیگر را می‌دیدیم. البته دوستان نزدیک خودمان هم دعوت هستند.

 

د) فهرست یک میهمانی شاهانه. انگار که عروسی دختر شاه پریان است، فامیل و دوست و آشنا تا همکارهای پدر و مادر همه هستند. هر کسی که زمانی با آنها سلام و علیک داشتیم دعوت است!

 

 

 دوست دارید در شب عروسی چه لباسی بپوشید؟

الف) یک چیزی که اصلا شبیه لباس‌های معمولی نباشد. یک لباس غیرمتعارف و خارج از تصور همه. می‌خواهم فقط یک لباس شب بلند بپوشم که رنگش زیاد مهم نیست. اگر سفید باشد که حتما یک کلاه سفید بزرگ هم روی سرم می‌گذارم!

 

ب) یک پیراهن سفید یا عاجی معمولی که یقه‌اش قلبی شکل است با دامن بلند راسته. یک چیزی که هم ساده باشد و هم زیبا. البته دوست دارم روی لباسم یک کمربند نقره‌ای داشته باشم یا کیف نقره‌ای به دست بگیرم. حالا یک هارمونی شیک احساس می‌شود!

 

ج) یک لباس عروس سبک که بتوانم با آن راحت باشم و همه حواسم به این نباشد که سنگینی دامنم را چه کار کنم. یک پیراهن عروسی شیک و البته نه چندان پوشیده که آدم را به یاد الهه‌های یونانی بیندازد. نه فقط یک عروس!

 

د) یک لباس عروس کامل با همه تزییناتی که می‌تواند داشته باشد. درست مانند یک شاهزاده خانم. یک دامن پفی بزرگ با پارچه ساتن اصل و توری که روی زمین کشیده شود و کلی طلا و جواهرات!

 

 

 برای انتخاب سالن عروس چه فکری دارید؟ هیچ فکر کرده‌اید که می‌خواهید در چه جور جایی عروسی‌ بگیرید؟

الف) دنبال جایی برای عروسی‌مان نیستیم. فقط یک جایی که خطبه عقد را بخوانند و یک سفره کوچک عقد هم داشته باشد، شاید خانه یکی از خانواده‌های خودمان. البته همان دفترخانه برایمان کفایت می‌کند.

 

ب) جایی که خودمانی باشد. زیاد مهم نیست که کجا باشد. همین که بتوانیم چند ساعت را کنار دوستانمان شاد باشیم و شب عروسی‌مان را جشن بگیریم کافی است. حالا پارکینگ خانه پدر من باشد یا یکی از طبقه‌های خانه پدری همسرم.

 

ج) یک جای خوش رنگ و لعاب. جایی که فضای قشنگی داشته باشد مثل یک باغ بزرگ در اطراف تهران. هر جایی که بشود خودمان هر طوری که دوست داریم به آن سر و شکل بدهیم و البته جای کافی هم برای همه فامیل داشته باشد. طراحی‌اش مهم نیست فقط باید بزرگ باشد.

 

د) یک سالن عروسی تمام عیار با همه جزئیات، نورپردازی و گل‌آرایی خوب، سقف بلند و لوسترهای آویزان. نباید هیچ‌ کم و کسری داشته باشد. باید طوری باشد که میهمان‌ها فکر کنند آن شب وارد یک قصر پر نور و رویایی شده‌اند.

 

 

درباره گل‌های سالن عروسی و دسته‌گلی که می‌خواهید کمی فکر کنید. برای آنها چه تصمیمی دارید؟

الف) کار خاصی نمی‌کنیم. شاید فقط یک دسته‌گل کوچک دستم بگیرم و از همان گل هم روی کت داماد بزنم درست مانند چیزی که تا امروز رسم بوده است. این جوری عروسی‌مان شاید کمی رسمی‌تر هم بشود!

 

ب) از گل‌های ریز استفاده می‌کنم، رزهای مینیاتوری یا غنچه‌های رز. گوشه و کنار محل عروسی هم دسته‌های غنچه را می‌گذارم. فکر می‌کنم غنچه برای عروسی بهترین انتخاب باشد. البته زیاده‌روی نمی‌کنم!

 

ج) انتخاب دسته‌گل زیاد مهم نیست فقط می‌خواهم از هر گلی که برای دسته‌گل انتخاب کردم مقدار زیادی گلبرگ‌های پرپر شده داشته باشم که به محض ورود روی سرم بریزند. می‌خواهم تمام مدت وقتی در سالن راه می‌روم زیر پایم گل باشد!

 

د) شک ندارم که برای انتخاب دسته‌گل و گل‌آرایی سالن عروسی همه تهران را زیر و رو می‌کنم. شاید به باغچه‌ها و بازارهای گل دور و بر شهر هم سری بزنم. باید تازه‌ترین گل‌ها با عجیب‌ترین طراحی در سالن عروسی باشد. یک گل‌آرایی عجیب و باورنکردنی!

 

 

 همین الان که دارید نقشه‌های شب عروسی‌تان را مرور می‌کنید چه چیزی بیشتر از همه نگرانتان می‌کند؟

الف) خبر ندادن به بعضی از دوستان و آشنایان. می‌ترسم آنهایی که دعوت‌شان نکرده‌ایم از دست ما ناراحت شوند و تا مدت‌ها این دلخوری ادامه پیدا کند.

 

ب) هماهنگ شدن همه کارها در روز جشن. اگر نخواهیم کارها را به یک کترینگ خوب بسپاریم آن وقت جفت‌وجور کردن خیلی چیزها شاید برایمان سخت باشد. اینکه همه چیز سر جایش اجرا شود خیلی مهم است.

 

ج) نگران هستم که همه میهمان‌ها نتوانند به عروسی ما بیایند. به‌خصوص اینکه عروسی‌مان را می‌خواهیم در شهر دیگری برگزار کنیم. می‌ترسم فامیلم نتوانند برای عروسی راهی سفر شوند و آن وقت من جلوی خانواده همسرم خجالت‌زده شوم.

 

د) میهمانی که بزرگ باشد همه چیز نگران‌کننده می‌شود. تعداد زیادی میهمان باکلی جزئیات.آیا مدیر سالن از پس همه‌چیز برمی‌آید؟

 

 

هر عروس و دامادی دوست دارد که بعد از مراسم نظر میهمان‌ها را درباره جشن عروسی خود بداند. اگر قرار باشد از زبان میهمان‌ها سه کلمه درباره عروسی‌تان بشنوید آن سه کلمه کدامند؟

الف) خصوصی، بدون ایراد و بدون ریخت و پاش

 

ب) گرم، بامزه و منحصر به فرد

 

ج) شاعرانه، بی‌عیب و خیره‌کننده

 

د) عجیب، رؤیایی و فراموش نشدنی

 

 

 

پاسخ

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان الف است:

آدم‌های مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بوده‌است: مگان فاکس و بریان آستین گرین. آنها هم یک روز بی‌خبر از همه دوستان و آشناها بار و بندیل‌شان را بستند و با پسر هشت ساله‌ی گرین رفتند کنار یک ساحل و برای خودشان مراسم عروسی گرفتند. بدون اینکه حتی یک نفر را هم خبر کنند. فقط یکی از دوستان گرین را بردند تا شاهد عقدشان باشد. پنه لوپه کروز و خاویر باردمز و ... این روزها بیشتر هنرمندان هالیوود به این جور عروسی‌ها رو آورده‌اند. بدون هزینه و ساده!

 

چه امتیازی دارد: رمانتیک بهترین صفتی است که می‌شود برای تعریف این جور مراسم استفاده کرد. فرار کردن از دست عالم و آدم و یک میهمانی خصوصی دو نفره می‌تواند برای خودش دنیایی هیجان داشته باشد. البته حضور پدر و مادرها و خانواده نزدیک چیزی از این هیجان کم نمی‌کند. شما از آن آدم‌هایی هستید که در زندگی همیشه دو نفری کاری برای انجام دادن و لذت بردن از لحظه‌ها دارید.

مناسب چه کسانی است: اگر زوج رویاپردازی هستید و دوست دارید که زندگی‌تان را یک جور خاص شروع کنید بهترین شیوه را انتخاب کرده‌اید. یک زوج همیشه فراری که دوست ندارند قشنگ‌ترین لحظه‌های زندگی‌شان را با کسی شریک شوند. اگر نظرتان به این عروسی خصوصی است به هیچ‌چیزی فکر نکنید. مهم این است که هر دو  این طور می‌خواهید.

خوبی‌اش چیست؟ معلوم است دیگر! اینکه هیچ پولی از جیب‌تان نمی‌دهید و می‌توانید با هزینه‌ای که برای راه انداختن یک مراسم بزرگ باید پرداخت می‌کردید برای اول زندگی‌تان حسابی نقشه بکشید. اصلا همه‌اش را می‌توانید صرف یک ماه‌عسل گران‌قیمت در خارج از کشور کنید!

چه مشخصه‌ای دارد؟ برای گرفتن یک عروسی کاملا خصوصی و خانوادگی اصلا لازم نیست کار خاصی انجام دهید. همین که یک دسته‌گل کوچک دست بگیرید و با یک موسیقی شاد فضا را کمی عوض کنید کافی است. حتی در محضرخانه هم دوستی پیدا می‌شود که با موبایلش یک موسیقی خوب پخش کند و برای چند دقیقه‌ای به جشن ساده شما حال و هوای عروسی بدهد. مطمئن باشید تا عمر دارید آن موسیقی را از یاد نمی‌برید!

 

حواستان باشد که: چون عروسی نگرفته‌اید حداقل برای ماه عسل‌تان درست و حسابی برنامه بریزید. یک مسافرت ساده تا شمال ایران هم برنامه می‌خواهد. این یکی دیگر شوخی‌بردار نیست و نمی‌شود همین‌طور بدون برنامه‌ریزی به جاده زد. اگر عروسی‌تان در روز به‌خصوصی باشد که قضیه بدتر هم می‌شود. باید هم حساب ترافیک راه یا نبودن بلیت هواپیما را بکنید و هم برای ماندن در شهری که انتخاب کرده‌اید برنامه دقیق داشته باشید. مطمئن باشید اگر برای این یکی کم وقت بگذارید بعدها خیلی پشیمان می‌شوید!

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان ب است:

افراد مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بود: رابی ویلیامز و آیدا فیلد. میهمان‌های زیادی نداشتند، فقط 60 نفر بودند که همه را در حیاط پشتی خانه‌شان به خوردن نوشیدنی دعوت کرده بودند. البته همه میهمان‌ها از هنرمندان هالیوود و دوستان نزدیک‌شان بودند نه فامیل و خانواده. این زوج خوشحال لب ساحل؛ یک ویلا اجاره کردند و بعد یک روز همه دوستان‌شان را به عروسی خودشان آوردند.

 

چه امتیازی دارد: یک جشن راحت و خودمانی. نه خیلی ساده است و بی‌زرق و برق و نه خیلی پر ریخت و پاش و شلوغ. انگار که در یک آخر هفته قرار باشد همه دوستان‌تان را دور هم ببینید. چه‌قدر به شما خوش می‌گذرد؟ مطمئن باشید روز عروسی‌تان هم همان قدر خوش هستید. همه چیز شبیه یک میهمانی دوستانه است فقط همه لباس‌های رسمی‌تری پوشیده‌اند!

مناسب چه کسانی است: این نوع خاص عروسی نشان‌دهنده سبک زندگی عروس و داماد است. پس اگر آدم‌های رفیق بازی هستید و هر روز با کلی از آنها سر و کار دارید بهتر است سراغ جشنی بروید که تعداد زیادی از دوستان‌تان در آن شرکت دارند. رابی ویلیامز و آیدا فیلد هم دوستان زیادی داشتند و هم کلی توله سگ بامزه که باید در جشن‌شان می‌آوردند. بهترین راه برای آنها همین بود که مراسم را ساده و در خانه بگیرند تا سگ‌ها هم از پیوند آنها لذت ببرند. این دلیل خاص زوج آمریکایی برای داشتن این عروسی بود. حالا شما هم باید برای خودتان دلیل خاصی داشته باشید. این وسط چه دلیلی بهتر از دوست‌های خوب‌تان که همیشه با شما هستند!

خوبی‌اش چیست؟ به جای تحمل افرادی که همه هم‌سن و سال پدر و مادرتان هستند و دیگر توانی برای بزن و بکوب و شادی ندارند در عروسی‌تان کلی آدم جوان دارید که می‌شود روی هر کدام‌شان برای داشتن یک شب رؤیایی حساب کرد. عروسی دوستانه عروس و داماد را تا آخر شب سرپا نگه می‌دارد و معمولا از آن جشن‌هایی می‌شود که تا بعد از نیمه شب هم ادامه پیدا می‌کند. ضمن اینکه برگزاری مجلس عروسی در خانه پدری می‌تواند از هزینه‌ها کم کند.

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ زیاد هزینه‌ای برای حاشیه‌های عروسی نمی‌دهید. بیشترین کاری که می‌خواهید بکنید اجاره چند دست میز و صندلی است. شاید اصلا احتیاجی نشود.  در نهایت می‌خواهید رومیزی‌ها را سر و شکل مناسب‌تری بدهید. البته می‌توانید کاری کنید که از حالت میهمانی‌های دوستانه در بیاید؛ روی دستمال‌های کاغذی میزها اسم میهمان‌ها را بنویسید و جایشان را تعیین کنید. این طوری دوستان‌تان هم احساس می‌کنند که به جمع رسمی‌تری وارد شده‌اند.

 

حواستان باشد که: جمع شدن دوستان دلیل بر این نمی‌شود که مسن‌ترهای جمع را فراموش کنید. اگر نمی‌توانید خودتان تمام امور تدارکات را انجام بدهید بد نیست از یک کترینگ ساده که هزینه زیادی نداشته باشد کمک بخواهید. بهتر است یکی دو نفر خدمه در آن روز به کمک اعضای خانواده بیایند. البته نکته اینجاست که هر قدر هم خدمه کارها را انجام دهند چون عروسی در خانه است شما میزبان اصلی تلقی می‌شوید و شاید برای مسن‌ترها توقع پذیرایی بیشتر باشد. در هر حال یک نکته دیگر هم یادتان باشد که بعد از عروسی نباید توقع داشته باشید میز و صندلی‌ها به همان حالت روز اول شان باقی مانده باشند. خوشحالی جوان‌ترها بعضی اوقات سر اسباب خانه خالی می‌شود!

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان ج است:

شخصیت‌های مشهوری که عروسی‌شان مثل شما بود: جما آرترتون و استفانو کاتلی، کامیلا دالروپ و کوین ساکره از زوج‌های معروفی بودند که عروسی‌شان را در شهری دور از خانة خودشان گرفتند. جایی در مرکز اسپانیا که برای عروس خانم‌ها کمی دور و غریب بود. با این حال همه فامیل‌های عروس با بلیت دوسره‌ای که داماد‌ها به آنها داده بودند به عروسی آمدند، در هتل اسکان یافتند و بعد از مراسم به خانه‌شان برگشتند.

 

چه امتیازی دارد: خیلی بستگی دارد که بخواهید چه قدر دوست و فامیل دعوت کنید. اگر قرار است مراسم عروسی را در شهری دیگر بگیرید که نزدیک است نباید زیاد نگران باشید. فامیل برای آب و هوا عوض کردن هم که شده سری می‌زنند اما اگر دور است باید برای اقامت‌شان حتما فکری کرده باشید. عروسی‌های فامیلی اگرچه کوچک‌تر از عروسی‌های پر ریخت و پاش هستند اما دلیل نمی‌شود که جلوه‌ای نداشته باشند. این نوع مراسم ها معمولا خودمانی هستند اما رسمی و به‌جا برگزار می‌شوند!

 

مناسب چه کسانی است: به تازگی‌ رسم شده که عروس و داماد مراسم را در شهری ساحلی می‌گیرند و همه دوست و آشنا را به آنجا می‌کشانند. این همه یک مراسم رؤیایی است. یاگر هم به خانه پدری عروس یا داماد در شهرستان می‌روید که هم فال است و هم تماشا. باید اهل سفر باشید تا به این جور عروسی‌ها تن بدهید. برای کسانی که عاشق خانواده و اقوام‌شان هستند بهترین گزینه این سبک عروسی‌هاست. میهمانی‌هایی که همه اقوام باشند تا کسی بعدها گله‌مند نشود. دوست‌ها را می‌شود بعدا به یک جشن خصوصی‌تر در خانه دعوت کرد.

 

خوبی‌اش چیست؟ گفتیم که هم فال است و هم تماشا. شاید عروسی در شهری دیگر برای شما زیاد ذوقی نداشته باشد اما خوبی‌اش این است که تا دلتان بخواهد به فامیل و اقوام خوش می‌گذرد. انگار که همه با هم به مسافرت آمده باشید! عروسی‌هایی که در آن فامیل زیاد باشند یا مراسم در شهرستان دیگری باشد معمولا با یک روز تمام نمی‌شود. فامیل از دو سه روز قبل شروع می‌کنند به پایکوبی و بساط همه جور رسم و رسومی هم برپاست.

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ اگر مراسم را در سالن می‌گیرید که باید به طراح مراسم اختیار بدهید. اما اگر باغی را اجاره کرده‌اید و قرار است کارهای هماهنگی با خودتان باشد بد نیست کارهایی برای جذابیت بیشتر عروسی‌تان انجام بدهید. مثلا کیف‌های کاغذی کادویی بگیرید و در آنها مجسمه‌ای کوچک عروس و داماد یا عکس یادگاری خودتان را بگذارید و به‌عنوان کیف خوشامدگویی به میهمان‌ها تقدیم کنید.

 

حواستان باشد که: باید کاری کنید فامیل از ارج و قربی که برایشان قائل شده‌اید حسابی لذت ببرند. در واقع باید یک جوری هوای فامیل را داشته باشید تا بعد مراسم‌تان را با دیگران مقایسه کنند و شروع نکنند به بهانه و ایراد گرفتن! هر قدر برنامه‌هایتان منظم‌تر باشد نشان می‌دهد که چه قدر برای میهمان‌ها ارزش گذاشته‌اید. البته برنامه‌ریزی را طوری انجام بدهید که نه تبدیل به وسواس شود و نه یک جور نمایش به نظر برسد. گاهی ریخت و پاش زیادی، اقوام را به این فکر می‌اندازد که می‌خواهید برایشان نمایش اجرا می‌کنید!

 

 

 

اگر بیشتر پاسخ‌هایتان د است:

آدم مشهورهایی که عروسی‌شان مثل شما بوده است: کوکو روچا (مدل معروف) و جیمز کونران که تقریبا یک عروسی شاهانه داشتند. فقط آتش‌بازی عروسی آنها ده‌ها هزار دلار هزینه داشت. کری آندروود و مایک فیشر هم عروسی پر ریخت و پاشی گرفته بودند. در یک هتل 5 ستاره با همه جور امکاناتی که فکرش را بکنید. اگر کسی خبر نداشت فکر می‌کرد عروسی نوه ملکه را در هتل نیویورک گرفته‌اند؛ از بس که آقای ورزشکار بریز و بپاش کرده بود!

 

چه امتیازی دارد: یک لباس عروس کامل با انواع و اقسام جواهرات و مدل مو و آرایشی که چیزی کمتر از دختر شاه‌پریان ندارد. از طرف دیگر کت و شلواری که قیافه داماد را شبیه شاهزاده‌های توی قصه‌ها می‌کند. یک عروسی کامل که باب میل خیلی‌هاست. گذشته از همه هزینه‌هایش دیگر جایی برای ایراد گرفتن‌ها باقی نمی‌گذارد!

 

مناسب چه کسانی است: باز هم مسئله سبک زندگی‌ها به میان می‌آید. معمولا عروس و دامادهایی که خیلی اهل رفت‌وآمد هستند و به تک‌تک آدم‌هایی که توی زندگی‌شان آمده‌اند احترام می‌گذارند دوست دارند که در شب عروسی همه دور هم جمع باشند. هرچه باشد فقط یک شب عروسی است و دیگر هم قرار نیست در عمرشان تکرار شود پس چه بهتر که هرچه دارند و ندارند را رو کنند و شب رؤیایی زندگی‌شان را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. اگر آدم شلوغی هستید و اهل رفت‌وآمد باید بگوییم که انتخاب‌تان درست بوده. یک عروسی مجلل و شلوغ می‌تواند برای همیشه آرام‌تان کند.

 

خوبی‌اش چیست؟ هرچه در خواب و خیال برای شب عروسی‌تان داشتید می‌توانید اجرا کنید. یک طراح لباس خوب و یک کترینگ مناسب همه نقش‌های شما را اجرا کرده به واقعیت تبدیل می‌کنند. البته اگر در نیمه راه نقشه کشیدن‌ها جیب آقای داماد خالی نماند!

 

چه مشخصه‌ای دارد؟ وقتی دارید این همه برای عروسی‌تان خرج می‌کنید و از جان و دل و البته از جیب آقای داماد مایه می‌گذارید پس سعی کنید که چیزی کم و کسر نباشد تا سورتان کامل شود. در یک چنین عروسی باشکوهی باید به فکر همه چیز باشید. از نوشیدنی‌هایی که قرار است در کافه کنار حیاط سالن عروسی‌تان دست و پا کنید تا تک تک آهنگ‌هایی که می‌خواهید گروه نوازنده برایتان اجرا کند. با این جزئیات و دقت! می‌توانید برای زمان شام هم گروه نمایش بیاورید و همین طور که میهمان‌ها مشغول خوردن غذا هستند از نمایش پانتومیم یا کمیک گروه نمایش لذت ببرند. کلا باید برای هر تکه ماجرا نقشه داشته باشید. پس ساده نگیرید و با طراح مراسم حتما برای سرگرمی‌های شب عروسی صحبت کنید. یک چنین عروسی مجللی مسلما به حواشی زیادی احتیاج دارد.

 

حواستان باشد که: ریخت و پاش زیاد این احساس را در میان دوست و آشنا به‌وجود نیاورد که دارید به آنها فخرفروشی می‌کنید. اینکه همه کارها را خودتان انجام بدهید کمی برای فامیل نزدیک سنگین است. به‌خصوص اگر در شب عروسی برخودتان طوری باشد که نشان بدهد کنترل همه چیز در دست‌تان است. بگذارید یک کارهایی را هم دیگران بکنند. از روی عمد دیگران را هم وارد جریان عروسی و تهیه تدارکات آن کنید تا ظاهرتان خودخواه و خودنما جلوه نکند!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پکیج های تخفیف دار عروسی
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:2 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

برای این‌که بتوانیم مراسم عروسی خوب و با کیفیتی برگزار کنیم، باید نکات بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. از انتخاب باغ عروسی گرفته تا آتش بازی و گل‌آرایی همگی از کارهایی هستند که در فرآیند برگزاری یک مراسم عروسی کامل و خوب باید به آن‌ها توجه کرد. به دلیل این‌که مراسم عروسی بیشتر اوقات تنها یک بار در زندگی هر فردی اتفاق می‌افتد، بیشتر مردم تجربه‌ای در خوب و شایسته برگزار کردن آن ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا به سراغ مؤسسات خدمات مجالس و تشریفات عروسی بروند تا علاوه بر این‌که از زحمات خود در فرآیند برگزاری مراسم کم می‌کنند، این مجلس را به شایستگی برگزار کنند.

 

تأثیر خدمات مجالس بر کیفیت برگزاری مراسم عروسی

به طور کلی خدمات مجالس می‌توانند تأثیر بسیار زیادی بر افزایش کیفیت برگزاری مراسم عروسی داشته باشند. این مجموعه‌ها با استفاده از تجربیات خود در زمینه برگزاری مراسم مختلف می‌توانند راه‌های بهتری برای برگزاری مراسم عروسی برای زوجین پیدا کنند. یک دلیل دیگر برای استفاده از خدمات تشریفات عروسی کاهش استرس عروس و دامادها در مهم‌ترین روز زندگی آن‌ها است. زوج‌های جوان به جای این‌که ماه‌ها وقت صرف برنامه ریزی مجلس عروسی خود کنند، آن را به یک تشریفات عروسی می‌سپارند و علاوه بر این‌که خیالشان از نحوه برگزاری و اضطراب ناشی از آن راحت می‌شود، کیفیتی بی نظیر و شایسته را در پذیرایی از میهمانان خود مشاهده می‌کنند.

 

امکانات متنوعی که مجموعه‌های تشریفاتی برای برگزاری مراسم مختلف دارند، دست آن‌ها را در طراحی و اجرای خدمات جانبی برگزاری یک میهمانی و خصوصاً یک میهمانی عروسی بسیار باز می‌گذارد.

 

تشریفات عروسی با ارائه خدماتی از قبیل گل‌آرایی، آتش ‌بازی، شام، موسیقی و بسیاری دیگر از جزئیات برگزاری مراسم عروسی، به نحوی شایسته از عهده انجام این کارها بر می‌آیند و شبی به یاد ماندنی را برای عروس و داماد و اقوام آن‌ها می‌سازند.

 

برای دیدن لیست پکیج های تخفیف دار عروسی حتما کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین مزون و خیاط برای لباس عروسیتان را چگونه انتخاب کنید؟
چهار شنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:0 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

خیاط لباس عروس در غرب تهران

 

 

لباس عروسیتان را به دست هرکسی نسپارید و با وسواس انتخاب کنید،تنها شبی است که لباس عروس به تن میکنید و این یک شب آنقدر اهمیت دارد که شما برایش وقت بگذارید و با دقت مزون و یا خیاط لباس عروسیتان را پیدا کنید.

 

 تحریریه نوعروس/یاسمین ثریا:در هر شهری که زندگی کنید از خیابان اصلی محل‌تان گرفته تا راسته لباس عروس فروشی‌ها تعداد زیادی مزون و خیاطی لباس عروس وجود دارند که همه آنها هم ادعا می‌کنند در کارشان بهترین هستند؛ حالا تکلیف شما که می‌خواهید لباس مهم‌ترین شب زندگی‌تان را به آنها بسپارید چیست باید به کدام یک از آنها اعتماد کنید؟ اگر این سردرگمی قدرت انتخاب را از شما گرفته بهتر است راهنمای ما را برای انتخاب مزون عروسی را بخوانید تا یک انتخاب عالی داشته باشید.

 

 

1. آگهی‌نامه‌ها را ببینید. بهتر است در اینترنت و آگهی‌نامه‌ها مزون‌های مختلف را پیدا کنید و با چند دقیقه تماس تلفنی چند تا از بهترین‌ها و مناسب‌ترین‌های آنها را برای مراجعه در نظر بگیرید.

 

 

2. از دیگران راهنمایی بگیرید. اگر پیراهنی را به تن یکی از فامیل و آشنایان‌ دیده‌اید و به نظرتان خوش دوخت، تمیز و قالب اندام است از صاحب آن بپرسید که پیراهن را کجا دوخته است و خودتان سری به آن مزون بزنید.

 

3. نزد خیاط های تجربی نروید. اگرچه در میان خیاط های تجربی افراد هنرمند، ماهر و باتجربه هم وجوددارند که در معروف‌ترین مزون‌ها هم مشابه کار آنها را پیدا نمی‌کنید اما ‌ بسیاری از افرادی که دیپلم خیاطی را از سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کرده‌اند و در خانه‌شان کسب و کار کوچکی را راه انداخته‌اند قادر نیستند آن لباس عروس‌های شیک و خوش‌دوختی را که در ژورنال‌ها می‌بینید برای‌تان حاضر کنند؛ دستمزد چنین خیاط هایی چندان بالا نیست اما بهتر است لباس‌های مجلس‌های خودمانی‌ترتان را به آنها بسپارید زیرا برای دوخت پیراهنی شکیل و مهم مثل لباس عروسی تجربه و مهارت کافی را در اختیار ندارند و ممکن است پارچه گرانی را که به آنها سپرده‌اید خراب کنند و در نهایت راهی جز پوشیدن آن لباس و حسرت خوردن نداشته باشید.

 

4. گول ظاهر مزون را نخورید. بسیاری از خیاط هایی که چندان در کارشان مهارتی ندارند و تشنه ثروتمند شدن هستند نهایت تلاش خود را می‌کنند تا در راسته‌های لباس عروس فروشی ها مثلا بلوار میرداماد یا خیابان جمهوری مزونی را افتتاح کنند. این افراد برای جلب مشتری حتی لباس‌هایی که خودشان ندوخته‌اند را در مزون نمایش می‌دهند و مشتری به راحتی گول چرب زبانی خیاط و دکور شیک مزون را می‌خورد و دوخت لباس عروس را به آن مزون می‌سپارد. موقع تحویل لباس هم متوجه اشکالات غیرقابل تصحیحی می‌شود که دیگر هیچ زمانی هم برای اصلاح‌شان نیست. .عروس خانم یا مجبور است همان لباس را بپوشد یا سراسیمه و باعجله یک لباس آماده تهیه کند.

 

خیاط لباس عروس در غرب تهران

 

 

 

5. نمونه کارهای آنها را ببینید. یک مجموعه کامل از انواع لباس‌های عروسی از انواع مدل‌ها، پارچه‌ها و مدهای سال‌های دور تا به امروز می‌تواند نشانه قدمت کار صاحب مزون و همچنین تجربه، مهارت و شناخته شدن کار او باشد. چنین مزون‌هایی معمولا پررفت و آمدند، افراد زیادی در مزون مشغول به کار هستند که می‌توانید کیفیت کار آنها را همان‌جا مشاهده کنید. حتی می‌توانید از صاحب مزون خواهش کنید اجازه دهد چند ساعت آنجا بنشینید و نمونه کارهایی که سایر مشتری‌ها سفارش داده‌اند و برای پرو تن می‌کنند را ببینید. صاحب مزون اگر به کارش اعتماد داشته باشد درخواست شما را رد نمی‌کند.

 

6. ابتدا پیراهنی ارزان را سفارش دهید. در دوران نامزدی مهمانی زیاد دعوت می‌شوید و به لباس‌های متعددی احتیاج دارید می‌توانید دوخت یکی از این پیراهن‌ها را به مزون مورد نظرتان سفارش دهید. بهتراست یقه ، کمر یا ریزه‌کاری‌های مهم لباس با مدل لباس عروس‌ دلخواه‌تان مشابه باشد تا متوجه شوید که آیا خیاط می‌تواند آن را بر روی پارچه پیاده کند؟

 

7. با خیاط و مدیر مزون صحبت کنید. شما باید هم با خیاط مزون هم مدیریت مزون صحبت کنید. دربسیاری از موارد دیده شده مدیر مزون یک سرمایه‌دار چرب زبان است که تنها در بستن قرار داد با مشتریان استاد است اما خیاطان مزون افرادی بی‌تجربه هستند که کارشان هم چندان کیفیتی ندارد. ضمن صحبت با مدیر مزون دقت کنید که تا چه حد جنس پارچه‌ها را می‌شناسد و به مدل‌ها آشناست اگر خودتان به این موارد آشنا نیستید شخصی را با خودتان ببرید که اطلاعات پایه‌ای خیاطی را داشته باشد زیرا ممکن است مدیر مزون تنها چند تا اسم بی‌ربط را برای‌تان ردیف کند و شما هم که از هیچ چیز اطلاع ندارید فکر کنید که طرف‌تان در امر لباس عروس کارکشته است. همچنین دقت کنید که مدیر مزون ارتباط خوبی با شما برقرار می‌کندیا نه؟ ارتباط خوب تنها شامل خوشآمد گویی و پذیرایی لوکس نمی‌شود. ببینید اصلا حرف شما و خواسته‌های‌تان از لباس عروس را می‌فهمد؟ بسیاری از خیاط ها اصلا با مد روز و مدلی که شما در نظر دارید آشنا نیستند و هرچه‌قدر هم خودتان را به آب و آتش بزنید حرف خودشان را می‌زنند. 

بعد از این‌ که با مدیر مزون حرف زدید با خیاط‌ هایی که برای او کار می‌کنند رو در رو صحبت کنید و نمونه کار آنها را ببینید. دقت کنید که خیاط در کارش منظم است؟ دستش تند است؟ اگر می‌خواهد روی لباس کاری انجام دهد جلوی شما هول و سراسیمه نمی‌شود؟ کارهای او خوش دوخت و تمیز است؟ لباس‌ها را از داخل نگاه کنید ببینید در داخل لباس هم به تمییزی توجه شده و کوک‌ها و دوخت ظاهری آشفته ندارند؟ سپس حتما به خیاط یا کسی که لباس را سنگ‌دوزی می‌کند بگویید که از چه اشکالاتی در دوخت لباس بدتان می‌آید و تاکید دارید که لباس شما دچار چنین مشکلاتی نشود.

 

خیاط لباس عروس در غرب تهران

 

 

8. برای عقد قرارداد آماده شوید. بعد از این‌که مزونی را برای دوخت لباس عروسی‌تان پسندیدید باید حتما موارد مهمی را درباره نحوه کار مزون جویا شوید، اول در مورد آنها توافق کنید و بعد قرار داد ببندید. مهم‌ترین مواردی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: 

آیا خود شما لباس مرا می‌دوزید یا سایر خیاط های مزون؟

برای دوخت مدل انتخابی‌ام به چه نوع پارچه‌ای نیاز دارم؟ 

انواع ارزان‌تری برای آن موجودند؟

دوخت لباس در چند هفته تمام می‌شود؟ 

تا آماده شدن کامل لباس چند بار باید برای پرو آن بیایم؟ 

آیا در جلسات پرو نامزدم هم می‌تواند حضور داشته باشد؟ 

دستمزدتان شامل چه مواردی می‌شود؟ 

آیا هزینه سنگ‌دوزی، تور، شنل و کت لباس جدا دریافت می‌شود؟ 

آیا برای اندازه کردن های لباس در هفته قبل از عروسی باید هزینه بپردازم؟

اگر سایر اعضای خانواده هم در این مزون لباس بدوزند برای ما تخفیفی قائل می‌شوید؟ 

نحوه پرداخت دستمزد چطور است؟ 

نقد یا اقساط؟ 

اگر لباس را بعد از عروسی به خود شما بسپارم چقدر از هزینه‌ام کسر می‌شود؟ 

شما قرار داد می‌بندید؟ 

خسارت خراب کردن پارچه را در قرارداد قید می‌کنید؟

 

9. دوخت لباس عروس چقدر؟ اگر وضعیت مالی‌تان عالی است سری به مزون‌های بالا شهر بزنید و انتظار دستمزدی از 2 میلیون به بالا را داشته باشید این مزون‌ها معمولا 80 درصد مبلغ را از شما دریافت می‌کنند و بعد لباس را می‌دوزند و تازه برای سنگ‌دوزی و سایر مشتقات لباس باید جداگانه پول بدهید. در محله‌های متوسط تر می‌توانید بین 600 هزار تا3 میلیون تومان برای لباس‌عروس‌تان هزینه‌ کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین آتلیه عروس تهران از نظر مردم
شنبه 13 آبان 1396 ساعت 16:41 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

 

بهترین آتلیه عروس غرب تهران کدومه؟ آنچه از شب عروسی باقی میمونه عکس و فیلمه.بهترین آتلیه عروس غرب تهران رو انتخاب کن تا یادگاری خوبی از جشن عروسیت داشته باشی. معروف ترین و بهترین آتلیه عروس تهران که عروس خانم ها بیشتر می پسندن و به دیگران توصیه می کنند رو اینجا برات معرفی می کنم تا بتونی انتخاب راحت تری داشته باشی و معروف ترین عکس های قرن رو از عروسیت تهیه کنی.

 

#بهترین_آتلیه_غرب_تهران #بهترین_آتلیه_تهران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آتلیه عکاسی عروس + قیمت مناسب
شنبه 13 آبان 1396 ساعت 16:39 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

 

 :مقدمه

مروری اجمالی بر صنعت عکاسی، نشان می دهد که عکس های عروسی قدمتی دیرینه دارند. عکس هایی که از زمان ورود نخستین دوربین های عکاسی به ایران، مسولیت ثبت عکس های عروسی شاهان، شاهزادگان، درباریان و نزدیکان آن ها را برعهده داشته اند. عکس ها سندی  زنده، از فرهنگ، آداب و رسوم گذشتگان ما محسوب می شوند. عکس هایی که علاوه بر زیبایی های بصری، مروری بر تاریخچه، لباس، آرایش، دکوراسیون و غیره نیز به حساب می آیند.

 

 

عکس های عروسی در میان خیل عکس های به جا مانده از گذشتگان، بی شک جایگاه ویژه ای دارند. چرا که بیان گر احساسات، عواطف و هویت گذشتگان ما نیز هستند.

 

 

 عکاسی عروس و داماد از گذشته تا امروز

 

عکس های عروسی، از دهه های گذشته تا به امروز تغییرات فاحشی کرده اند. این تغییرات نیز هم سو با تغییر نگرش ها، ذائقه ها و فرهنگ ها رخ داده و بدون شک از آن گریزی نبوده و نیست.

 

عکس های عروسی در چند نسل قبل، معمولا پر از هیجان و شور و اتفاق بوده است. عکس هایی که جمعیت زیادی عروس و داماد را احاطه کرده اند و عکاس باشی در میان یک شادی جمعی، به ثبت لحظه ها پرداخته است. عکس های قدیمی علی رغم اینکه در معرض گذر زمان بوده اند؛ اما همچنان رنگ و لعاب شان را حفظ کرده اند و منعکس کننده ی انرژی های مثبت اند. عکس های عروسی در گذشته، در حیاط و منزل عروس یا داماد ثبت می شد. با همان چیدمان قدیمی و همان معماری بکر که از گذشتگان به یاد داریم.

 

اما عکس های عروس و داماد های امروزی، عموما در آتلیه های عروسی، ثبت می شوند و جز خود عروس و داماد، کس دیگری در آن ها حضور ندارند. عکس های فتوشاپی و پر از جلوه های ویژه، که سعی می کند، تمام عیوب چهره و صحنه را رفع کرده و عکس را به بهترین شکل ممکن رتوش کند.

 

 عکس های آتلیه: محاسن و معیب

 

در دنیای امرزو، اغلب افراد به دنبال ثبت بهترین عکس ها از لحظه های مهم زندگی خود هستند. عکس هایی که آن ها را در اوج زیبایی و شکوه نشان می دهد. برای همین بازار کار عکاسان و آتلیه های عکاسی بسیار پر رونق است. امروزه کمتر کسی را می بینید که برای مراسم عروسی آتلیه نرفته باشد و یک دو جین عکس عروسی، از خود به یادگار نگذاشته باشد.

 

عکس های عروسی جلوه ی بسیار زیبایی دارند، مونتاژ و طراحی می تواند بر زیبایی آن تا حد زیادی بیفزاید. اما ممکن است این قبیل عکس ها، حالت تصنعی را به چهره ی عروس و داماد القا کرده و عکس ها را از حالت طبیعی و بکر دور کند.

 

 

 شما دنبال چه آتلیه ای هستید؟

 

با بررسی های صورت گرفته در یک جامعه ی آماری کوچک، می توان چنین برداشت کرد که قیمت، تنوع و کیفیت عکس و نحوه ی برخورد عکاس با مشتری از اولویت های مهم عروس و داماد ها برای انتخاب یک آتلیه است.

 

فایقه 29 ساله است و سال گذشته عروسی کرده است. او می گوید: برای من کیفیت عکس ها، تکراری نبودن ژست های پیشنهادی و قیمت، اولویت های اصلی بودند. من و همسرم یک از آتلیه های معروف را به خاطر قیمت بالا و اینکه می خواست کل مبلغ را یک جا پرداخت کنیم، کنار گذاشتیم.

 

فاطمه 28 ساله است و دوسال قبل عروسی کرده است. او معتقد است برای انتخاب بهتر باید به چندین آتلیه ی مختلف سر زد. در نهایت با مقایسه ی نمونه کارها و رنج قیمت ها، بهترین مکان را انتخاب کرد.

 

مینا چهار سال قبل ازدواج کرده است، او می گوید: من بیشتر از هر چیزی به اخلاق و نحوه ی برخورد عکاس توجه می کردم. با خودم می گفتم، قرار است بهترین شب زندگی ام را با این فرد سر کنم و اگر اخلاق خوبی نداشته باشد؛ ممکن است خاطره های بدی برایم رقم بخورد.

 

همچنین این نکته که باغ پیشنهادی شان، متناسب با فصل باشد و تمام امکانات را در اختیار داشته باشند نیز،  فاکتورهای مهمی در انتخاب یک آتلیه ی مناسب برای من بود.

 

 

 برای انتخاب یک آتلیه به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

هنگامی که به یک آتلیه عروس مراجعه می کنید، به ژست عکس ها، شکل نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکسها توجه کنید. پیشنهاد می شود، در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها، فلاشها، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود، (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید.

 

یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی، فیلمبرداری مراسم می باشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم، کیفیت دوربین ها، کرین و هلی شات می تواند هزینه های شما را بالاتر ببرد.

 

توجه: ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

 

 اگر فردی مذهبی هستید…..

 

معمولا برای افراد مذهبی و مقید، انتخاب آتلیه، به مراتب دردسر های بیشتری دارد. چرا که اغلب آتلیه ها، پرسنل آقا نیز دارند، ممکن است در روز جشن، باغ هایی را به شما پیشنهاد بدهند که هم زمان چند عروس و داماد در آنجا مشغول عکاسی هستند. پس اگر این مسائل برای شما مهم است باید از قبل با آتلیه مورد نظرتان هماهنگ کنید.

 تبلیغات زبانی یا تبلیغات میدانی؟

 

تنها به تبلیغات میدانی و محیطی توجه نکنید. چرا که اغلب آتلیه ها امکانات خود را بیشتر از چیزی که هست جلوه می دهند و سعی در جلب نظر مشتری دارند. اگر از دوستان و بستگان خود که به تازگی عروسی کرده اند پرس و جو کنید، عموما به نتایج بهتر و منطقی تری خواهید رسید. مشتری های راضی همیشه بهترین تبلیغ هستند.. همچنین برای انتخاب آتلیه به سابقه و تجربه ی آن آتلیه و عکاس نیز توجه کنید.

 

همچنین محیط آتلیه، دنج و دل باز بودن مکان، زیبایی های بصری، همگی می توانند در کیفیت عکس های شما تاثیر گذار باشند.

 

 عکس ها همسو با سلیقه ی عروس و داماد

 

از میان خیل عکس هایی که در آتلیه از شما گرفته می شود، به طور متوسط بیست تا سی عکس انتخاب خواهد شد. این عکس ها باید دقیقا منطبق بر سلیقه ی شما انتخاب شده و بر اساس سلیقه و خواست شما، رتوش و ادیت شود. با دقت تمام، به بگ راند عکس ها، نورپردازی ها، محیط عکاسی دقت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

 مهارت در خدمت امکانات

 

فیلم خوب عروسی،  فیلم نامه ی خوب و عکاس حرفه ای می خواهد و تنها دوربین های خیلی مجهز، دلیل ثبت کردن عکسهای خوب نیستند با دوربین های ساده تر هم می شود عکس هایی زیبا خلق کرد.

 

بعضی از آتلیه داران مدعی می شوند که عکس های ما به روز است. این صحبت اصلا درست نیست، زیرا عکس ورژن نیست که هر ماه آپدیت شود.

 عکسهای جان دار

 

روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است. پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل، استرس، خنده های طبیعی، گریه ، شادی و در عکس ها نمایان باشد.  نباید در تمام عکس ها توی قالب خاصی فرو بروید و مو به مو گفته های عکاس را به اجرا در بیاورید. باید به یاد داشته باشید که شما بازیگر نیستید و قرار است عکس هایی از طبیعی ترین لحظه های عروسی تان ثبت کنید.

… به رفتار و اخلاق عکاس دقت کنید

 

فیلم بردار و عکاس، باید رفتار دوستانه و صمیمانه با عروس و داماد داشته باشند، چرا که در این صورت عروس داماد، احساس راحتی بیشتر با عکاس می کنند  و  از گرفتن عکس های احساسی و بوسیدن یکدیگر در عکس، خجالت نمی کشند و عکس ها طبیعی تر می شود.

 فیلم و عکس به یاد ماندنی

 

عکس عروسی مهم ترین و خاطره انگیز ترین یادگاری مراسم شما است. چند سال دیگر که به عکس های عروسی تان نگاه کنید همه خاطره ها برایتان زنده می شوند . عکس عروسی تان با همه کسانی که شاید دیگر در میان شما نباشند؛ یاد آور همه خاطرات خوش مراسم شماست.

 

در هر مراسم عروسی، لحظات طلایی و تکرارنشدنی وجود دارد که، شما باید از عکاس مراسم بخواهید از آنها عکس بگیرد. عکس های عروسی که دلتان میخواهد داشته باشید را لیست کنید و به عکاستان بدهید؛ تا فراموش نکنید چه عکس های عروسی را می توانید یادگار داشته باشید.

 

فیلم عروسی هم می تواند به همان اندازه عکس عروسی، یاد آور شادی و لحظات بی مانند مراسمتان باشید. از تمامی لحظه هایی که برای آماده شدن شما و آقای داماد فیلم تهیه می شود، تا حضور پدر مادرها در کنار سفره عقد و لحظه بله گفتن عروس خانم.

 

فیلم عروسی گاهی هم می تواند به صورت مستند باشد و تمامی دقایق و روزهایتان را ثبت نماید. یادتان نرود برای فیلم عروسی، می توانید کلیپ اسپرت هم درست کنید. معمولا، در گالری عکس آتلیه ها می توانید نمونه های عکس، کلیپ و شیوه فیلم و عکس برداری را ببیند.

 

در خاطر داشته باشید، که یک عکس زیبا از مراسم عروسیتان زمانی مفهوم پیدا می کند که، شما به راستی و از صمیم قلب شاد و خوشحال باشید.

 

: یک پیشنهاد هیجان انگیز

 

اگر درباره ی عکس و فیلم عروسی بسیار حساس هستید و دلتان می خواهد همه چیز مطابق میل تان پیش برود و در عین حال، از نظر هزینه مشکلی ندارید و می توانید به حد کافی برای این کار هزینه کنید؛ پیشنهاد می کنیم که عکاسی عروسی تان را چند روز قبل از عروسی انجام دهید.

 

شاید به نظر عجیب بیاید ولی، بسیاری از آتلیه ها این پیشنهاد را به عروس و داماد ها می دهند. برای عملی کردن این پیشنهاد، ابتدا باید لباس عروسی تان را در اختیار داشته باشید، سپس با آرایشگر خود هماهنگی های لازم را انجام دهید تا برای آرایش مجدد تخفیف مناسبی برای شما در نظر بگیرد. همچنین ماشین عروسی تان را نیز باید گل آرایی کنید.

 

این کار حسن بزرگی دارد و آن صرفه جویی در وقت است. شما می توانید با خیال راحت تمام روز را صرف عکاسی کنید و تمام فیگورهای مد نظرتان را امتحان کنید. بدون اینکه نگران از دست دادن زمان باشید.

 

بنابراین در روز انتخاب عکس ها، دست تان برای انتخاب بازتر است و می توانید تعداد بیشتری عکس داشته باشید و روز عروسی تان را هم به گرفتن عکس با خانواده و دوستان تان اختصاص دهید. در چنین حالتی شما هم استرس زمان و از دست دادن فرصت های مناسب را نخواهید داشت و هم اینکه می توانید خاطره های بیشتری از جشن عروسی تان ثبت کنید.

 

 

: نکته ی نهایی

 

اگر می خواهید عکس های عروسی تان همیشه لبخند به لب هایتان بیاورند، در انتخاب آتلیه دقیق عمل کنید. نمونه کارهای آتلیه ها را با دقت بررسی کنید، اگر به دنبال تهیه ی کلیپ اسپورت برای نمایش در سالن عروسی هستید، حتما در این زمینه تحقیق کنید و نمونه کار بخواهید. سلیقه ی شخصی تان را برای آنها بازگو کنید و تمام آن چیزی را که از عکاس می خواهید برایش شرح دهید. در صورتی که از خانواده ای مذهبی هستید، به جنبه ی مذهبی کار، اشراف داشته باشید، اعم از اینکه پرسنل آتلیه خانم باشند، برای عکاسی به باغ شخصی بروید و فایل اصلی کارهای عروسی تان را پس از اتمام کار، از آتلیه تحویل بگیرید. چرا که تمام عکس های عروسی شما در نهایت در آتلیه ی مورد نظر آرشیو خواهد شد. به تجهیزات و امکاناتی که آتلیه در اختیار شما قرار خواهد داد دقت کنید، تعداد دوربین ها، لوازم نور پردازی و …. مهم هستند.

 

خلاقیت عکاس در طراحی فیگورهای جالب، رفتار مناسب و صمیمی عکاس با شما، کارهای قبلی و فضای خود آتلیه برای 

انتخاب بهترین گزینه حائز اهمیت هستند.  

 

:مطالب مرطبت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خیاط لباس عروس در غرب تهران
شنبه 13 آبان 1396 ساعت 16:36 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

به قطع یکی از بهترین و ویژه ترین روز های عمر هر دختری روز عروسی ایشون هست به همین دلیل به دنبال بهترین لباس های عروس میگردند.

برای پیدا کردن خیاط لباس عروس در شمال تهران که کار حرفه ای و با کیفیت ارایه دهند بسیار مشکل است، به همین دلیل سایت نوعروس لیستی از تمام خیاط لباس عروس در شمال تهران را برای شما آماده کرده است

 

 

برای داشتن لباس عروس خاص با قیمت های باور نکردنی به لیست مزون لباس عروس در کوچه برلن ما یه نگاهی بیندازید؛ در ضمن شما می توانید با عضویت در سایت ما از تخفیفات نوعروس هم بهره مند شوید

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0